Ik heb een praatje van haar gezien op CSS day vorige week, godverdomme wat kan zij een mooie dingen met CSS. Zie ook http://codepen.io/thebabydino/.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef Aether het volgende:
The Sass Way: Inverse trigonometric functions with Sass.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | function doeIets(){ if (!e) var e = window.event; if (e.stopPropagation){ e.stopPropagation(); e.preventDefault(); } $.post("roadmap_list.php", $("#filterFormRoadmap").serialize() function (){ } } |
Stopt hij ze dan niet allemaal ipv de laatste of kan dit ook?quote:
| 1 2 3 | var req = $.post; req.abort(); $.post versturen. |
alleen de request die in je scope staat. Anders moet je ze bij langsquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Stopt hij ze dan niet allemaal ipv de laatste of kan dit ook?
[ code verwijderd ]
![]()
Scope hoe bedoel je?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
alleen de request die in je scope staat. Anders moet je ze bij langs
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | var req; function doeIets(){ if (!e) var e = window.event; if (e.stopPropagation){ e.stopPropagation(); e.preventDefault(); } if(req) { req.abort(); } req = $.post("roadmap_list.php", $("#filterFormRoadmap").serialize() function (){ } } |
Thxquote:
Je moet hem wel even aanpassen. Die if(req) kan misschien in eerste instantie al een abort willen doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Thxdat helpt heel erg! Ik ga het gelijk aanpassen en testen!
*fires netbeans en gaat testen*
| 1 2 3 4 | req = $.post(url, data); req.success(function(response) { // }) |
Als laatste vraag , op de manier die je aangeeft hoe ga ik dit toepassen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je moet hem wel even aanpassen. Die if(req) kan misschien in eerste instantie al een abort willen doen.
En je kan beter
[ code verwijderd ]
dus ipv data krijg je dan response en dat zet je met .html weer terug om in leesbare tekst?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:10 schreef Catch22- het volgende:
die response variabele bevat hetgeen je terugkrijgt van je request. In de success callback geef je een methode mee die een variabele ontvangt.
Wat geef je server terug als je die post hebt gedaan? Exact dat is de variabele die de success-callback meekrijgtquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus ipv data krijg je dan response en dat zet je met .html weer terug om in leesbare tekst?
Ah dat was de data variabele equals lap blob dat je omzet met .html in html tekstquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Wat geef je server terug als je die post hebt gedaan? Exact dat is de variabele die de success-callback meekrijgt
Dat bedoel ik niet. Waar ik op doel is meer een trend. Zullen dingen als PHP, JSP en ASP.NET nog wel veel gebruikt worden in de toekomst? Of zal node.js echt een trendsetter worden?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe bedoel je "de toekomst"? Vind je het nog niet bruikbaar dan?
Waarom zou het niet naast elkaar kunnen (blijven) bestaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Waar ik op doel is meer een trend. Zullen dingen als PHP, JSP en ASP.NET nog wel veel gebruikt worden in de toekomst? Of zal node.js echt een trendsetter worden?
Kan wel, maar het web wordt wel steeds dynamischer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:48 schreef Light het volgende:
[..]
Waarom zou het niet naast elkaar kunnen (blijven) bestaan?
ja. En alleen datquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanks! Ik weet enkel dat het server side JavaScript is.
relationele databases staan nog in de kinderschoenen of is daar al een mooie oplossing voor? Las ergens dat je met mongodb ook geen text search kon doen, zijn dat soort dingen dan niet (te) probelmatisch voor veel toepassingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe bedoel je "de toekomst"? Vind je het nog niet bruikbaar dan?
| 1 2 3 4 | .cssanimation { animation: animone 2s ease-out 0ms 1, animtwo 4s ease-in-out infinite 1s; -webkit-animation: animone 2s ease-out 0ms 1, animtwo 4s ease-in-out infinite 1s; } |
denk dat het dan 'gewoon' niet werkt, het chainenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:31 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand waarom dit niet werkt in IE10/11 (animation chaining)?
[ code verwijderd ]
Als voorbeeld.
Wanneer ik een van de animaties weghaal, werkt het wel. Iemand een oplossing?
Meh.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:32 schreef n8n het volgende:
[..]
denk dat het dan 'gewoon' niet werkt, het chainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |