Sierd mocht even de CL finale pitchen, helaas kreeg hij zeer beperkt spreektijd waardoor hij niet al zijn fantastische teksten kon vertellenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het gemist maar ik heb groot vertrouwen in Sierd.
Goeie columnquote:Op zondag 1 mei 2016 09:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)tator-die-we-hebben/
Brabant is inderdaad het buitenlandquote:Op woensdag 14 september 2016 16:05 schreef Klopkoek het volgende:
In veel landen zou dit niet worden geaccepteerd
In veel landen zouden inhoudsloze kutcommentatoren als Leo Oldenburger ook niet geaccepteerd worden.quote:Op woensdag 14 september 2016 16:05 schreef Klopkoek het volgende:
Noord-Korea?quote:Op woensdag 14 september 2016 16:05 schreef Klopkoek het volgende:
Rijnmond is een regionale omroep, Hans.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind dat Sierd helemaal geen excuses moet maken naar de boertjes want zo blijf je bezig. Iedereen weet dat Sierd al jaren supporter is van Atletico Madrid dus is het niet vreemd dat hij zich zo laat gaan tijdens een wedstrijd. Waarom hoor ik anders geen gejank als die oud verslaggever van RTV Rijnmond wanneer Feyenoord wint zich ook laat gaan voor die microfoon. Over wie heb ik het?
Jan Dirk Stouten associaal pro Feyenoord op RTV Rijnmond radio bij Feyenoord vs AFC Ajax.
quote:Wegens droevige familieomstandigheden bij familie De Vos is Sierd voor onbepaalde tijd bij Ziggo even niet te horen of te zien. Bodega El Sierd van vanavond komt daardoor te vervallen. Wij wensen hem sterkte.
Jij bent echt dom Iwanius. Log maar uit.quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik vind dat Sierd helemaal geen excuses moet maken naar de boertjes want zo blijf je bezig. Iedereen weet dat Sierd al jaren supporter is van Atletico Madrid dus is het niet vreemd dat hij zich zo laat gaan tijdens een wedstrijd. Waarom hoor ik anders geen gejank als die oud verslaggever van RTV Rijnmond wanneer Feyenoord wint zich ook laat gaan voor die microfoon. Over wie heb ik het?
Jan Dirk Stouten associaal pro Feyenoord op RTV Rijnmond radio bij Feyenoord vs AFC Ajax.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 18:18 schreef Iwanius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |