onwettige verkoop volgens mij jaquote:Op woensdag 16 april 2014 19:32 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk ligt het eigendom van die trekker nog steeds bij de Utopianen, maar goed
Scherp.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:32 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk ligt het eigendom van die trekker nog steeds bij de Utopianen, maar goed
Ruud is alleen niet beschikkingsbevoegd om die tractor te verkopen en dus is er blijkens art. 3:84 BW geen eigendom overgedragen. Die pipo kan geen beroep op beschermingsbepaling van art. 3:86 BW nu hij weet dat ze daar met 15 man zitten en Ruud dus alleen niet beschikkingsbevoegd is.quote:
Alweer?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Billy moet een klap op haar hoofd hebben met die schep.
Yupquote:Op woensdag 16 april 2014 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Als je het niet met Rienk eens bent begrijp je de wereld niet?![]()
![]()
Dat is inderdaad zijn insteek in de meeste discussies.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Als je het niet met Rienk eens bent begrijp je de wereld niet?![]()
![]()
Ik begrijp eigenlijk alleen het standpunt van Emil, de rest lijkt maar wat in de rondte te lullen en niet al te veel argumenten te hebben voor hun mening.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:43 schreef Disana het volgende:
Wat zitten ze dat tractorverhaal verschrikkelijk te rekken. Het wordt er zo niet duidelijker op.
Gio is ook nog wel op de hand van Emil. De rest dacht dat ze het eigenlijk fantastisch vonden, maar schrok van de implicaties toen Emil zo boos werd. Domme ganzen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk alleen het standpunt van Emil, de rest lijkt maar wat in de rondte te lullen en niet al te veel argumenten te hebben voor hun mening.
Het standpunt van Ruud was om een statement te maken omdat er bijna alleen nog maar over geld geluld wordt in Utopia. En daar staan Rienk, Nicolien en Billy achter. Toch bijna 1/3 van Utopia.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk alleen het standpunt van Emil, de rest lijkt maar wat in de rondte te lullen en niet al te veel argumenten te hebben voor hun mening.
Vanessa neem ik niet al te serieus, die zit zo vaak in de een of andere richting te krijsen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Vanas was het er ook niet mee eens, hoor. Of ze lult met alle winden mee, dat kan natuurlijk ook.
Ik was zo ongeveer vergeten dat ik dat op had staanquote:Op woensdag 16 april 2014 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben bang dat ze zo weer de commercials onderbreken voor een stukje Utopia.
Waarom had hij dan zo'n moeite om dat aan Emil te vertellen? Hij heeft toch zeker een paar uur gedaan alsof hij van niets wist. Dat maakt de geloofwaardigheid van hem of zijn beweegredenen er niet beter op imho.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het standpunt van Ruud was om een statement te maken omdat er bijna alleen nog maar over geld geluld wordt in Utopia. En daar staan Rienk, Nicolien en Billy achter. Toch bijna 1/3 van Utopia.
Billy heeft de mannen nu eenmaal niet voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Billy wil serieus verder met Ruud. Dat is ook wel weer zielig.
Best wel sneuquote:Op woensdag 16 april 2014 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
Billy wil serieus verder met Ruud. Dat is ook wel weer zielig.
Misschien is ze nog niet helemaal gehersenspoeld.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
Nicolien begint Rienk ook zat te worden.
Ik word ook altijd heel blij van modderquote:Op woensdag 16 april 2014 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
Die modder heeft nog meer voordelen??? Emil leeft helemaal op
Door kees jaquote:Op woensdag 16 april 2014 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien is ze nog niet helemaal gehersenspoeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |