Al die 'BITCH' postsquote:Op woensdag 16 april 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ONZ / Napraat topic hyves incident
KLB / Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
wat als het een modje, of zelfs een FA wasquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:17 schreef zarGon het volgende:
En alweer de aandacht op jezelf vestigen. Opdonderen, kneus.
Eerst begrip gehad, en constructieve gesprekken mee proberen te voeren. Begrip daalde en irritatie steeg al snel weer toen bleek dat je op een bepaalde manier aandacht wilde. En nu, inmiddels is de irritatie zo hoog dat ik je gewoon niet wil zien en geen rekening met je wil houden in nóg één aandachtshoerentopic.
Opdonderen met je rotzooi.
Dat je dat na de zoveelste keer nog gelooft.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat jij FOK! ging verlaten
Opa.Bakkebaard ?!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
wat als het een modje, of zelfs een FA was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2014 19:26:48 ]
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard ?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Illuminati einzzzJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Even topics doorlezen.quote:
Heb je gelijk in..quote:Op woensdag 16 april 2014 19:26 schreef wietparkiet het volgende:
Als je geen topic had aangemaakt had diegene het waarschijnlijk al snel opgegeven
je geeft hem aandacht en dat is precies wat diegene wil
en verder moet je niet zoveel gegevens laten slingeren als je liever niet wil dat dit gebeurt.
zo dusquote:Op woensdag 16 april 2014 19:27 schreef hoink581 het volgende:
twitter:BradleyVanDijk1 twitterde op woensdag 16-04-2014 om 19:26:11met danny wil ik wel naar bedyvonne is de twede keuze reageer retweet
no shit sherlock!quote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is iig wel iemand die meepost danwel lurkt in dit topic
Dat hoop ik ook niet nee...quote:Op woensdag 16 april 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weer een les voor een volgende keer dus
al hoop ik voor je dat er geen volgende keer is
Sherlock Porkbeansquote:
Dit vind ik echt absurd hoor, een Moderator die mij een "Mongol" noemt omat er met mijn persoonlijke gegevens word gespeeld door een User hier..quote:
dit is niet zijn forum vriendquote:Op woensdag 16 april 2014 19:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit vind ik echt absurd hoor, een Moderator die mij een "Mongol" noemt omat er met mijn persoonlijke gegevens word gespeeld door een User hier..
Zargon is in KLB gewoon userquote:Op woensdag 16 april 2014 19:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit vind ik echt absurd hoor, een Moderator die mij een "Mongol" noemt omat er met mijn persoonlijke gegevens word gespeeld door een User hier..
wij kunnen het zelf ook zien hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 19:30 schreef Toto69 het volgende:
https://twitter.com/Bradl(...)312745926656/photo/1
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:30 schreef Toto69 het volgende:
https://twitter.com/Bradl(...)312745926656/photo/1
maar niet in KLBquote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er staat toch echt "Moderator" in het blauw, achter zijn naam.
Maar dat is hij niet in KLB...quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat hij gewoon een mening heeft en die mag uiten?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We hebben zarGon thuis opgezocht en wat bleek? Het was dus wél zijn forum vriend
#yolo #whiteboytrash #doedanquote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik thuis ben zal @srslymortaxx hier zijn mening over geven
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
quote:
Dien de döppelBraddie maar eens van stevige repliek.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:31 schreef hoink581 het volgende:
HALLON VOOR DEGENE ACHTER DE TWITTER VAN NEP BRADLEY, IK WIL GAARNE MEER LEKKERE NAAKTE WIJVEN PIC'S.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |