Kloptquote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik voel een bepaalde liefde tussen Etsu en Toto
Allo allo, wat een briljante serie was datquote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Allo allo, wat een briljante serie was dat
ga je eindelijk naar de bewoonde wereld verhuizen?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja prima, binnenkort weer verhuizen jeweetz
nog gebald laatste tijd?
Etsu wil liefde met bijna iedereenquote:Op woensdag 16 april 2014 19:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik voel een bepaalde liefde tussen Etsu en Toto
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar is hij heel wispelturig in hoor
Heel apart ditquote:Op woensdag 16 april 2014 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry dat ik je gezwaai vanmorgen niet beantwoorde, ik was te druk met fietsen
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Alleen de harde kern volgt de Bradster nog op twitter.
Haha, die gozer zit te DM'en via Twitter, ik hoopte erachter te komen wie hij was, om uiteraard vervolgens niet te melden wie hij was, maar ik ben wel nieuwsgierig hahaquote:
Ik drink niet vaakquote:Op woensdag 16 april 2014 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe jij eigenlijk wat anders dan zuipen en blowen?
Is hem nou al een stuk of 5 keer overkomen of zo. Leert het nooit schijnbaar.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een beetje te vergaan maar ja je moet ook niet je privégegevens op fok zetten
Ja, ben nu ook wel nieuwsgierig. Denk niet dat ie het ooit zal zeggen. Zal wel een ban krijgen.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha, die gozer zit te DM'en via Twitter, ik hoopte erachter te komen wie hij was, om uiteraard vervolgens niet te melden wie hij was, maar ik ben wel nieuwsgierig haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |