Triestheid ten top, maar niet voor niks heb ik 6 jaar in volledige anonimiteit op FOK! gezeten. (De afgelopen tijd gaat die insteek een beetje misquote:Op donderdag 17 april 2014 03:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar of je als site een platform wilt geven aan iemand die alles om zich heen aan gruzelementen gooit.
Ook kwalijk dat mensen helemaal zijn privé leven uitzoeken en hem irl lastig vallen, dat is meer dan kansloos. Het is hier internet.
Ik heb de .rar niet meer volgens mij. Laatst mijn C schijf een sweep gegeven.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou Mono je hoort het
Maar zat er nog iets van een idee achter de vraag, of?
Tijd voor een moira2.rarquote:Op donderdag 17 april 2014 03:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de .rar niet meer volgens mij. Laatst mijn C schijf een sweep gegeven.
Ik geef met een FOK!ker als vriendje ook weinig neuks meer eigenlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Triestheid ten top, maar niet voor niks heb ik 6 jaar in volledige anonimiteit op FOK! gezeten. (De afgelopen tijd gaat die insteek een beetje mis)
Dat heb je al gauw als je samen curve fever speelt. Die wedstrijdspanning slaat al snel om in een seksuele spanningquote:Op donderdag 17 april 2014 03:26 schreef Moira. het volgende:
Oh ja en ik zou je wel willen neuken natuurlijk
Komt goed. Zojuist een eigen opening tot het gewenste resultaat gevonden.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de .rar niet meer volgens mij. Laatst mijn C schijf een sweep gegeven.
Dan is er ook bijna geen weg meer terug neequote:Op donderdag 17 april 2014 03:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik geef met een FOK!ker als vriendje ook weinig neuks meer eigenlijk
Als mensen me in m'n privéleven willen lastigvallen, primaMensen zijn toch allemaal FOK!kers op mijn Facebook gewend
We zullen nooit genoeg hebben.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij was er zelfs al een moira3.rar
Misschien kun je er deze keer een Gronings tintje aan geven.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is niet eens een heel gek idee
Puik plan!quote:Op donderdag 17 april 2014 03:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien kun je er deze keer een Gronings tintje aan geven.
Zou mooi zijn. In het thema 'gas aanboren' is de kans op een naakte Monopoly ook grootquote:Op donderdag 17 april 2014 03:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Puik plan!Ga er morgen en overmorgen eens voor zitten
whehe iddquote:Op donderdag 17 april 2014 03:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je al gauw als je samen curve fever speelt. Die wedstrijdspanning slaat al snel om in een seksuele spanning.
Los van mijn goddelijke genen en modtag uiteraard.
[..]
Komt goed. Zojuist een eigen opening tot het gewenste resultaat gevonden.
[..]
Dan is er ook bijna geen weg meer terug neeAl is mijn FB nog wel tamelijk schoon en mijn aantal meets nihil
Nee toch? Ritmo is volgens mij een vrij oude en 'normale' user. Kan me herinneren rond 2010 wel eens in ONZ met hem gepost te hebben ofzo. Geen idee eigk.quote:
fuck jaquote:Op donderdag 17 april 2014 03:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. In het thema 'gas aanboren' is de kans op een naakte Monopoly ook groot
Ook wel te begrijpen overigens.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe idd
Toen ik eerder door KLB users privé werd belaagd had ik een vriendje die totaal FOK! niet snapte en er IRL enorme ruzie om maakte enzo
Maar nu heb ik een vriendje die yvonne gelijk dm't en bans laat uitdelen, hehe
Het is wel een beetje de broedplek voor mensen die zich veilig voelen zo anoniem achter hun pc'tje op hun zolderkamertje, zonder eventuele (persoonlijke) gevolgen van hun acties te overdenkenquote:Op donderdag 17 april 2014 03:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook wel te begrijpen overigens.
Maar KLB is gemeen ja. Zelf ik, JA IK, werd daar gepest. Alles wat ik deed was pleiten voor Mortaxx zijn terugtreden.
En dan een serieuze note. In ieder geval goed dat je je niet hebt laten wegjagen maar het blijven toch uiterst vermoeide verhalen.
moest gniffelenquote:Op donderdag 17 april 2014 03:46 schreef Monopoly het volgende:
En met aardbevingen komen dikke mensen voorbij. Wellicht spot je nog wel een madame_poan, knetter of braddie
Dat zou een stunt zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 03:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens een dag lang alle KLB posts aanpassen in glitter wolven
quote:Op donderdag 17 april 2014 03:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is wel een beetje de broedplek voor mensen die zich veilig voelen zo anoniem achter hun pc'tje op hun zolderkamertje, zonder eventuele (persoonlijke) gevolgen van hun acties te overdenken
Haha ja, wel ander account aangemaakt toen hoor (dit is kloontje), maar dat was meer omdat mijn ex niet mocht weten dat ik nog op FOK! zat want dan was het weer ruzie
Later is hij alsnog achter m'n nieuwe username gekomen omdat hij allerlei dingen had gehackt en uitgeplozen en ingelogd en shitMaar ik had toen ook zo'n schijt aan hem en zijn inlog-check-drang dat ik mijn wachtwoord had veranderd in 'fuckyou*naam*', dus ik vond het wel mooi dat hij achter dat wachtwoord kwam dmv een hackprogramma ofzo
Had er toen ook echt schijt aan wat hij allemaal zou lezen wat ik over onze relatie gezegd had.
Klinkt als een mooie relatie, niet?
In een Moira.rar moet Moira nog wel in het middelpunt staan. Ik ben bang dat je haar niet meer goed op de camera zal krijgen met deze 3 users in kwestie.quote:Op donderdag 17 april 2014 03:46 schreef Monopoly het volgende:
En met aardbevingen komen dikke mensen voorbij. Wellicht spot je nog wel een madame_poan, knetter of braddie
Moira. for FA!quote:Op donderdag 17 april 2014 03:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijnAls ik mod was zou ik alle typo's en taal- en spel- en stijlfouten uit TT's halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |