https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
Order van 200000 op 5 gezet.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:00 schreef roislecxe het volgende:
Zeg Katje, ik zou gewoon een order zetten als je POC wil kopen. Het kan eigenlijk te makkelijk kapot. Wellicht is het gewoon een domme keuze van mij, en dan heb ik het weer gedaan als het morgen nog maar 2 is zeker
Is je POCbuy al aangetikt?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:34 schreef Nattekat het volgende:
BC... tik die godverdomme 22000 nou aan
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 april 2014 18:54 schreef roislecxe het volgende:
HIRO is een moeilijke moppercoin. Doet nooit veel goeds en toch heb ik hem op de een of andere manier steeds weer gekocht
EAC natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:21 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb echt geen idee welke altcoin ik nu moet minen.
Spatieloosquote:Op woensdag 16 april 2014 20:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die nog niet rijk zijn geworden met EAC
Same.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd hoe hij er nu voor staat.
Waarschijnlijk mag hij niet meer van zijn vader traden.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2014 20:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mag hij niet meer van zijn vader traden.
BC is alleen maar aan het dalen toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:25 schreef Nattekat het volgende:
BC bezig met moon. Nog 3 puntjes te gaan
Nee, schommelen.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
BC is alleen maar aan het dalen toch?.
Overigens best zonde, die momenten waarop je spijt krijgt van een geplaatste order omdat je nog eens goed naar het orderbook kijkt en net voordat je je order annuleert, wordt hij aangetikt.
Net als Doge dus... net als je denkt dat hij door de 140 heen gaat breken, zakt hij terug naar onder de 130, om weer langzaam naar die 140 te kruipenquote:
even bekijken, met 100btc kan je ook instappen toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
De grote jongens kunnen nu instappen. 25 BTC minimaal per transactie![]()
https://www.secondmarket.com/bitcoin-trading
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat een sellzooi bij BC
Ik ga never nooit quitte spelen.
Paniekzaaierquote:
Wat denk je hiervan dan:quote:Op woensdag 16 april 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had tenminste nog vertrouwen...
*cough*AUR*cough*
Wat is de 24uurs low van vandaag bij BC?quote:Op woensdag 16 april 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kocht ze 4 weken terug nog voor 875. Als ik had geholdDoorgestoomd naar de 90.000
Ik vermoed dat het nog wel naar de 12000 gaat zakken.
Beetje het Aurora-verhaal.
Bevalt de eerste dag op Mintpal?quote:Op donderdag 17 april 2014 00:05 schreef Mortaxx het volgende:
Had ik eerder vanavond toch maar BC gekocht. Stijgt weer aardig. PPC ook weer
Nog niets gedaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bevalt de eerste dag op Mintpal?
PPC mag wel es door de 3 breken en daar blijven hangen ipv elke keer terug te vallen naar de 2.60
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips!quote:Op donderdag 17 april 2014 08:29 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat is er aan de hand in mining land?? Er word weer rigs voor 1 BTC per mash verhuurd.... Dan moet er wel een toffe coin launch zijn... Iemand?
Robinquote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 06:09 schreef DaMart het volgende:
Vannacht 25% winst gemaakt met WC.
Zo word je dus slapend rijk.
Overigens vind ik dat ze daar een markt van moeten maken met Potcoin.WCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edgecoin misschien? maar die gaat pas de beta in volgens mij.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:29 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat is er aan de hand in mining land?? Er word weer rigs voor 1 BTC per mash verhuurd.... Dan moet er wel een toffe coin launch zijn... Iemand?
Whitecoinquote:Op donderdag 17 april 2014 08:29 schreef peterselieplukkker het volgende:
Heb je verkocht?quote:
Een keer op 9600, daarna dagen wachten tot de 22000. Ik wilde het risico geen tweede keer lopen dat ie onderuit ging met mij erbij.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:35 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Heb je verkocht?![]()
Ik zit er nog in vanaf 50000 ofzoGewoon lekker hodlen, heb wel vertrouwen in deze munt.
Ik kocht op 20.000, plaatste geen order omdat ik wist dat ie weer moon zou gaan. Maar van mijn tactiek afraken heeft al eerder voor vervelende situaties geleid.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef brombeer_ het volgende:
Maar nu gaat ie naar boven zonder jou
Precies. Goede community ook en ik las dat ze binnenkort ook in de media verschijnen.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef GrimeMad het volgende:
Maar dit is niet d&p coin. Als je een beetje inleest in de coin, zitten er goede ideeën achter.
80% van de mensen maakt het geen reet uit wat er achter een coin zit, en als trader ga je met de menigte mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:50 schreef GrimeMad het volgende:
Maar dit is niet d&p coin. Als je een beetje inleest in de coin, zitten er goede ideeën achter.
Bitcoin was de eerste en voor lange tijd de enige en is ook nu nog veruit de grootste van allemaal. Blackcoin is gewoon 1 van de honderden.quote:
Als iemand met veel BTCtjes besluit de boel eens op te pompenquote:Op donderdag 17 april 2014 09:42 schreef Nattekat het volgende:
Rois, wanneer gaat POC nou over de kop?
http://finance.yahoo.com/(...)value-071557419.htmlquote:Op donderdag 17 april 2014 13:41 schreef GrimeMad het volgende:
Blackcoin is back again, get on the train
Ik wil het niet eens weten.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je zou het maar kwijt zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 14:21 schreef brombeer_ het volgende:
Tering zat net dik in de stress. Wist mijn multibit wachtwoord niet meer. Echt alles geprobeerd en uiteindelijk gelukkig de goede ingevuld
Dat is het ergste, ben er soms ook bang voor... eenmaal kwijt alles kwijtquote:Op donderdag 17 april 2014 14:21 schreef brombeer_ het volgende:
Tering zat net dik in de stress. Wist mijn multibit wachtwoord niet meer. Echt alles geprobeerd en uiteindelijk gelukkig de goede ingevuld
Ga zo nog even voor 1 btc aan Blackcoin kopen dus hoop dat maan nog even wachtquote:Op donderdag 17 april 2014 14:29 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
die coin rules, word ik dan eindelijk miljonair ?
Check die whales, patsersquote:Op donderdag 17 april 2014 14:30 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ga zo nog even voor 1 btc aan Blackcoin kopen dus hoop dat maan nog even wacht
Jij zeker héquote:Op donderdag 17 april 2014 14:33 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
Check die whales, patsers
[ afbeelding ]
Vast wel. Maar wanneer...quote:Op donderdag 17 april 2014 14:41 schreef roislecxe het volgende:
Hij gaat vast niet naar de vorige top toe
tuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:41 schreef roislecxe het volgende:
wacht maar rustig af,quote:Op donderdag 17 april 2014 14:41 schreef roislecxe het volgende:
Ik hoop het. Nu ben ik wel erinquote:
onder de dertig?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef roislecxe het volgende:
BC weggedaanZo inkopen onder de 30 en dan een dag holden.
nee, 550.. haalt ie welquote:Op donderdag 17 april 2014 15:27 schreef roislecxe het volgende:
Bijna weer tijd om BTC in fiat te gooien, het nadert de 500 weer. En dat betekent in de regel een duik naar 460/470
What's newquote:Op donderdag 17 april 2014 16:14 schreef GrimeMad het volgende:
cryptsy heeft weer eens problemen..
http://www.cryptocoinsnew(...)-disarray/2014/04/17
quote:Op donderdag 17 april 2014 16:28 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar al mijn funds weggehaald. gezeik met cryptsy
Jouw liefde voor probleemwijken wordt een beetje engquote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
Trailer voor onze docu die we gaan opnemen zaterdag
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor liefde voor probleemwijken wordt een beetje eng
WTFquote:Op donderdag 17 april 2014 17:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Voor liefde voor probleemwijken wordt een beetje eng
Baasquote:Op donderdag 17 april 2014 16:59 schreef Toto69 het volgende:
Trailer voor onze docu die we gaan opnemen zaterdag
Nietquote:Op donderdag 17 april 2014 17:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jouw liefde voor probleemwijken wordt een beetje eng
Nee, is een verrassingquote:Op donderdag 17 april 2014 17:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
BaasWeet Kees ook dat jullie komen?
beetje geduldquote:Op donderdag 17 april 2014 17:06 schreef roislecxe het volgende:
Waarom gaat BC niet meer naar de moon. saai zeg.
wacht nou ff..quote:Op donderdag 17 april 2014 17:24 schreef roislecxe het volgende:
Zo maar es die BC sellen denk. Koop ik morgen wel weer terug op 65000
Jij klaagt nog als je huis in brand staat dat het niet snel genoeg afbrand en daarna dat de brandweer er te lang over doet om te blussenquote:
lolquote:Op donderdag 17 april 2014 17:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij klaagt nog als je huis in brand staat dat het niet snel genoeg afbrand en daarna dat de brandweer er te lang over doet om te blussen
Het leven gaat gewoon te langzaamquote:Op donderdag 17 april 2014 17:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij klaagt nog als je huis in brand staat dat het niet snel genoeg afbrand en daarna dat de brandweer er te lang over doet om te blussen
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leven gaat gewoon te langzaam
Precies, werd ik morgen maar wakker op 87jarige leeftijd.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leven gaat gewoon te langzaam
was ik nu maar al dood, leven is saaiquote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Precies, werd ik morgen maar wakker op 87jarige leeftijd.
Dood zijn ook, en ik ga er enkel moeilijke vragen bij bedenkenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:32 schreef GrimeMad het volgende:
[..]
was ik nu maar al dood, leven is saai
Als je dood bent kun je geen vragen meer bedenken.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dood zijn ook, en ik ga er enkel moeilijke vragen bij bedenken
50/50quote:Op donderdag 17 april 2014 17:33 schreef roislecxe het volgende:
PPC en NMC staan allebei precies gelijk. Welke zal ik kopen ...
echt welquote:Op donderdag 17 april 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je dood bent kun je geen vragen meer bedenken.
lolquote:Op donderdag 17 april 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
GVD nu staat BC alweer onder m'n buyorder van daarstraks.
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:13 schreef Leafeon672 het volgende:
CRASH OMG!!!
VERKOOP ALLES NU HET NOG KAN!!
kkaolo koalaquote:Op donderdag 17 april 2014 19:14 schreef Leafeon672 het volgende:
De koala is dood, ik herhaal, de koala is dood!
Langzaam weer zakken zoals bijna altijd?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:23 schreef GrimeMad het volgende:
what the hell is bitcoin aan het doen?
Gewoon poepen in een oude schoen, dan komt alles goedquote:Op donderdag 17 april 2014 19:50 schreef jespertje het volgende:
Vraagje: ik heb een doge wallet en ik probeer wat dogecoins te transferren naar Cryptsy. De trade key die Crypsy geeft is een x aantal tekens lang, alleen deze kan ik in mijn Doge wallet niet invullen, ik mis namelijk 5 tekens die ik niet kan invullen voor een transfer. Waar doe ik iets verkeerd?
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gewoon poepen in een oude schoen, dan komt alles goed!
Je moet niet de tradekey hebben. Gewoon ergens in het menu naar Doge Deposit en daar een adres aanvragen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:50 schreef jespertje het volgende:
Vraagje: ik heb een doge wallet en ik probeer wat dogecoins te transferren naar Cryptsy. De trade key die Crypsy geeft is een x aantal tekens lang, alleen deze kan ik in mijn Doge wallet niet invullen, ik mis namelijk 5 tekens die ik niet kan invullen voor een transfer. Waar doe ik iets verkeerd?
Ga je naarquote:Op donderdag 17 april 2014 19:50 schreef jespertje het volgende:
en gebruik geen cryptsyquote:Op donderdag 17 april 2014 19:58 schreef smiths het volgende:
[..]
Ga je naar
https://www.cryptsy.com/users/balances
vervolgens klik je op doge > deposit
En dan generate deposit address als je die nog niet heb
Hij vraagt toch de manier via cryptsyquote:
peterselieplukker schreef jij van de week niet dat je op BTCArbs zat?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:29 schreef peterselieplukkker het volgende:
Dat klopt, wat dan?quote:Op donderdag 17 april 2014 20:12 schreef Kale het volgende:
[..]
peterselieplukker schreef jij van de week niet dat je op BTCArbs zat?
Heb die site 2 maanden geleden weekje geprobeerd om te kijken of ze legit waren.quote:
Hoeveel daarvan zat in escrow? Neem aan dat dat wel goed komt, alleen degene die zo dom waren om geen escrow te gebruiken zullen het haasje zijn denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:09 schreef Sands het volgende:
En weer een IPO scam![]()
https://bitcointalk.org/index.php?topic=540017.0
[..]
Volgens mij hebben ze wel genoeg bij elkaar voor een mooie en lange vakantie.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zat in escrow? Neem aan dat dat wel goed komt, alleen degene die zo dom waren om geen escrow te gebruiken zullen het haasje zijn denk ik.
Als ik het goed heb begrepen was die 73.3BTC direct 'geïnvesteerd' en de rest via escrow.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zat in escrow? Neem aan dat dat wel goed komt, alleen degene die zo dom waren om geen escrow te gebruiken zullen het haasje zijn denk ik.
Niet al 0,3btc winst hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:03 schreef DaMart het volgende:
Dat altcointraden gaat best lekker deze week.
Zondagavond begonnen met 0,005 BTC en inmiddels is dat al 0,012 BTC geworden.
Wat doe jij hier in het bosquote:Op donderdag 17 april 2014 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik fietste daarnet langs een brandende stam die in een bosje was gegooid, en een rook die daar vanaf kwam...
Ik heb in totaal net iets meer dan 0,3 BTCquote:
Niet op elke coin 150+% pakkenquote:Op donderdag 17 april 2014 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in totaal net iets meer dan 0,3 BTC.
En een winst van 143% in 4 dagen tijd door 's avonds met altcoins te handelen, vind ik geen slecht resultaat... heb nog niks met verlies verkocht.
Vind je niet dat het al 2 saaie dagen zijn achter elkaar? Weinig beweging in de meeste coins op Mintpal.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen is al maanden bezig.
FLT en CAI doen het nu wel aardig.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vind je niet dat het al 2 saaie dagen zijn achter elkaar? Weinig beweging in de meeste coins op Mintpal.
Iemand die probeert de prijs lager te krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
FLT en CAI doen het nu wel aardig.
Die sell orders van CAI trouwens.
Ik ben 1 satoshi onder zijn laagste prijs gaan zittenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Iemand die probeert de prijs lager te krijgen.
Ja dat werkt met 1 stuks
En die coins zit ik allemaal niet in... Ik heb allemaal domme gekozen die rood staan
Ik heb maar 0.07btc winst gemaakt, van 1 coinquote:Op donderdag 17 april 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vind je niet dat het al 2 saaie dagen zijn achter elkaar? Weinig beweging in de meeste coins op Mintpal.
BTC idem. En ik kocht vanmiddag PPC en NMC beide op 2.70 en daar staan ze nu nog steeds,
Werkenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb maar 0.07btc winst gemaakt, van 1 coin
Mede omdat ik vandaag de hele dag moest werken.
Hoe gaat het met OLY?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Ach, ik zit al dagen in een zinkend en een verloren schip
OLY TO THE MOON.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Ach, ik zit al dagen in een zinkend en een verloren schip
Net zoals bij BC ben ik nu al blij als ik er in het groen uitkom.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Maar Oly is een echte p&d coin. Eens in de zoveel tijd wordt ie omhoog geramd net als Tak.
Gewoon holden en een sell op 60 zetten ofzo dan komt het wel in orde.
Hoe hoog heb je BC gekocht?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals bij BC ben ik nu al blij als ik er in het groen uitkom.
Huh. Hij staat nu best wel op 35000. Ik zit erin op 34900 sinds vanmiddag. Zoals ik zei. totaal geen beweging meer.quote:
Je zit er nu niet meer in dus?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
BC was gewoon aan het trollen: eerst denk ik dat ie wel weer moon gaat, dan blijft ie dalen tot ik een sellorder op 22000 zet omdat ik de hoop ben verloren.
Mja,ik nu met 0.16. Beetje stom misschien, maar wie weet wat morgen brengt. (waarschijnlijk heb ik dan nog 0.07 ofzoquote:
Ik had gewoon 0.05btc winst kunnen hebbenquote:Op donderdag 17 april 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja,ik nu met 0.16. Beetje stom misschien, maar wie weet wat morgen brengt. (waarschijnlijk heb ik dan nog 0.07 ofzo
Als je nu instapt zitten op hetzelfde niveau erinquote:Op donderdag 17 april 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had gewoon 0.05btc winst kunnen hebben
Ik wacht wel weer.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je nu instapt zitten op hetzelfde niveau erin
Als dat geen drama wordt
Morgenvroeg gelijk die coin weer op 650
Dat dacht ik ook paar dagen terug op 9k, en op 16k en op 34k en 62kquote:
23 confirms?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:43 schreef roislecxe het volgende:
https://blockchain.info/t(...)96b7ce84b0f2951fa5bf
Hoe moet ik dit lezen![]()
Zijn ze nog onderweg of?
Ja dat zie ik... Maar ze niet nog niet op plek van bestemming aangekomen. Vind het een beetje lang duren.quote:
Jawel, beide doelen hebben bitcoins.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat zie ik... Maar ze niet nog niet op plek van bestemming aangekomen. Vind het een beetje lang duren.
Ok.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jawel, beide doelen hebben bitcoins.
Dat is mijn balans. Ik heb voor de gein eens 0.05 gestuurd naar BTC Arbs om te kijken of het nut had.quote:
Op wat?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat is mijn balans. Ik heb voor de gein eens 0.05 gestuurd naar BTC Arbs om te kijken of het nut had.
Nou, op deze manier niet.
Op... deze manier niet?quote:
Daarstraks op Poloniex voor 42000 gekocht... even kijken hoe ver hij gaatquote:
Haha precies!quote:Op donderdag 17 april 2014 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarstraks op Poloniex voor 42000 gekocht... even kijken hoe ver hij gaat.
105 zou ook leuk zijn, dan voldoe ik tenminste aan de norm van 150% winst.
90% zeker iddquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:04 schreef DaMart het volgende:
Maar morgenochtend is het lang zo veel niet meer waard, dat lijkt me een zekerheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |