SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King
Handige Links
• De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
• Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
• History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Dat denk ik niet. Ik denk dat de fool dat uit opdracht van iemand anders deed. Of dat dan Olenna is of iemand anders weet ik niet, maar de Fool lijkt me niets meer dan een boodschappenknul.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het "redden" van Sansa denk ik dus juist wel.
Mij ook maar denk zelf dat toen hij zag wat er met Joffrey gebeurde besloot om Sansa te redden.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
, maar de Fool lijkt me niets meer dan een boodschappenknul.
Om d'r broer naar voren te schuiven en die te laten trouwen met Cersei, wat beter uitkomt omdat een man van een queen regent meer te vertellen heeft dan een vrouw van de king. Ik gok ook maar wild om me heen.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Alleen waarom zou margaery dat willen, aangezien ze hierdoor van Queen naar niks gaat?
In de tijd dat mensen hier uren discussiëren hadden ze de eerste 3 boeken al uit kunnen hebben inclusief antwoord op hun vraag.quote:
Ok.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In de tijd dat mensen hier uren discussiëren hadden ze de eerste 3 boeken al uit kunnen hebben inclusief antwoord op hun vraag.
Het ging me meer om de geïnteresseerde blik die ze werpt op die beker.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:31 schreef Smeich het volgende:
[..]
Dat heet een close-upOlenna is niet van haar plaats gegaan hoor, maar zit gewoon op haar plaats met met een stukje taart op haar vork.
Ik denk niet dat we dan al de antwoorden op onze vragen krijgen.quote:
Haar favoriete sword swallower is nu wel de beste kans om alsnog te linken aan de Lannisters en dus de koning jaquote:Op woensdag 16 april 2014 15:52 schreef Weakling het volgende:
[..]
Om d'r broer naar voren te schuiven en die te laten trouwen met Cersei, wat beter uitkomt omdat een man van een queen regent meer te vertellen heeft dan een vrouw van de king. Ik gok ook maar wild om me heen.
Waarom zouden we dat willen? We kijken de TV seriequote:Op woensdag 16 april 2014 15:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
In de tijd dat mensen hier uren discussiëren hadden ze de eerste 3 boeken al uit kunnen hebben inclusief antwoord op hun vraag.
Ik ook. Hoe zeer ik hem ook haatte.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:57 schreef ShinobizWinter het volgende:
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat Joffrey dood is.
Boeken lezen, alsof wij nerds zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
maar Olenna wilde helemaal geen huwlijk tussen Loras en cerceiquote:Op woensdag 16 april 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Haar favoriete sword swallower is nu wel de beste kans om alsnog te linken aan de Lannisters en dus de koning ja
Cersei en Loras kunnen tien keer trouwen, met alle gasten en jurken die Loras wil, maar Tommen behoort nu koning te worden, Dan is Cersei wel QR, maar lijkt me niet dat Loras dan ook maar iets in te brengen heeft.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:52 schreef Weakling het volgende:
[..]
Om d'r broer naar voren te schuiven en die te laten trouwen met Cersei, wat beter uitkomt omdat een man van een queen regent meer te vertellen heeft dan een vrouw van de king. Ik gok ook maar wild om me heen.
Wat een plagiaat zegquote:Op woensdag 16 april 2014 15:20 schreef Natalie het volgende:
Zei de Fool niet zoiets als: 'Come with me, if you want to live' ?
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Joffrey heeft gewoon zelfmoord gepleegd, opgelost, slotje.
Zul je toch eerst van je tunnelvisie af moeten komenquote:Op woensdag 16 april 2014 16:19 schreef QueenCersei het volgende:
Ik denk dat ik the queen of thorns maar achter slot en grendel moet zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |