waarom zou je ook 2 meter voor een object beginnen met eerste keer rijden op een motor? zo'n schutting ontwijk je niet snelquote:Op donderdag 17 april 2014 20:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=4344794636903
Tip: niet schuin achter mij gaan rijden tijdens een rit, vraag maar aan Annequote:Op donderdag 17 april 2014 20:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nu heb je mijn alpje verdrietig gemaakt.![]()
Tip: Niet achter mij gaan rijden als ik een berm tegenkom met blubber tijdens de FOK!rit.
Alleen als je niet boven de 3K Rpm komtquote:
Nu ben ik benieuwd. Effe Anne DMenquote:Op donderdag 17 april 2014 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: niet schuin achter mij gaan rijden tijdens een rit, vraag maar aan Anne
Al zal dat niet snel nog eens gebeuren met de CB![]()
We hebben beelden.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd. Effe Anne DMen
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:25 schreef punkmuis het volgende:
![]()
Achja, de 1 doet t met water, de ander met zand (he Teun...).
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We hebben beelden.
Vanaf Sala gefilmd bij mij in de rug, en voor me reed Anne met SD daar vlak voor.
Hendig sjiek die aparte rijstrook voor hemquote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Nog onboard beelden van gummie op zijn alp!
Hij trekt 'm hier nog niet eens vol open. Waarom heeft'ie dat eruit geknipt?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef KneusTeun het volgende:
Nog onboard beelden van gummie op zijn alp!
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij trekt 'm hier nog niet eens vol open. Waarom heeft'ie dat eruit geknipt?
Ik drink ondertussen wel een kopje koffie.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:45 schreef Nero22 het volgende:
Krijg ik dan een voorsprong omdat ik nog niet eens de helft van de cc's heb?
Daar zijn de smoesjes al.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:45 schreef Nero22 het volgende:
Krijg ik dan een voorsprong omdat ik nog niet eens de helft van de cc's heb?
600cc supersports hebben een hogere topsnelheidquote:
lekke uitlaat zeker?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zou hij nu echt bang worden van de bulderende Alp?
Zou hij nu echt bang worden van de bulderende Alp?quote:
Twin meer koppel onderinquote:Op donderdag 17 april 2014 21:46 schreef Maegrim het volgende:
[..]
600cc supersports hebben een hogere topsnelheid
Open produro pijp met verkeerd afgestelde uitlaatklep.quote:
Volgens mij had m'n opgevoerde appie sr vroeger nog meer koppelquote:Op donderdag 17 april 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Baby Ninja heeft overal geen koppel
Die van mij is zwaarder denk ikquote:Op donderdag 17 april 2014 21:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat wordt gecompenseerd door emissie eisen.
quote:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /macgyver/captures/01-03thief-063.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.4.9 (Unix) OpenSSL/1.0.1e-fips mod_bwlimited/1.4 Server at rdanderson.com Port 80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |