SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dit wordt gegarandeerd een Co Adriaansje.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel voor om een meet te organiseren.
Dan verstop ik de paaseitjes, dan gaan jullie zoeken, en dan maak ik ondertussen het ontbijt.
Wie met de meeste eitjes komt, die krijgt een chocolade paashaas.
Ik was als kind een halve dierenactivist op momenten. Ik steun je.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:22 schreef Moira. het volgende:
Even een momentje stilte voor alle dieren die in angst/pijn leven door stomme kakmensen![]()
En na gebruik opetenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik deze zelf maken
Double stuffedquote:
kut hippiequote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was als kind een halve dierenactivist op momenten. Ik steun je.
Zelf gekloptquote:
Wat is een Co Adriaansje?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit wordt gegarandeerd een Co Adriaansje.
[..]
Begin met een appeltaartmix te kopen, en de ingredienten die op de achterkant staan, en dus nodig zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik deze zelf maken
Ik meen het serieus, ik maak mega lekkere appeltaartenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is een Co Adriaansje?
[..]
Begin met een appeltaartmix te kopen, en de ingredienten die op de achterkant staan, en dus nodig zijn.
Het is echt heel easy dan.
Wie weet wordt dit je nieuwe roeping.
Pagga geslagen jaquote:
Oh ik dacht vanwege de emo.gif nietquote:Op woensdag 16 april 2014 14:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik meen het serieus, ik maak mega lekkere appeltaarten
Dit doet echt pijn Typisch. Ik was gewoon netjes lid van de WNF-Rangerclubquote:
De WNF-clubquote:Op woensdag 16 april 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet echt pijn Typisch. Ik was gewoon netjes lid van de WNF-Rangerclub![]()
Het is een Jezus-look ja! Laat je Messias, je verlosser eens in zijn waarde.
Ren lekker zelf achter de tennisbal aan, luie hond.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn hont is lui geworden, hij wil niet meer achter de tennisbal aan rennen!
Wat.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ren lekker zelf achter de tennisbal aan, luie hond.
Jezus was ook wel een hippie.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit doet echt pijn Typisch. Ik was gewoon netjes lid van de WNF-Rangerclub![]()
Het is een Jezus-look ja! Laat je Messias, je verlosser eens in zijn waarde.
Paar % dat uiteindelijk bij die beesten beland.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De WNF-club
Langs de deuren om geld op te halen voor de tijgers en panda's
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit wordt gegarandeerd een Co Adriaansje.
[..]
Moest lachenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat.
Een Co Adriaansje is zo boos op je Az-selectie zijn dat je 20 volwassen mannen dwingt paaseieren in het stadion te zoeken om er vervolgens geen te verstoppen.![]()
(Met de selectie naar een bos rijden en de autosleutels afnemen was ook een geslaagde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |