SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Fuck the system.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGik wilde ook deze tt doen.
Echter accepteerde ik gewoon netjes dat ik de lapo niet had.
Succes er mee.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef Xeor het volgende:
Toch voel ik me verplicht om te gaan TR en
Modjes zijn ook sneuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4: crewbash incl. ban.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Modjes zijn ook sneuKlopt denken alles te kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inb4: crewbash incl. ban.![]()
Zo werkt het op de FOK!squote:
Prima, ik moet gvd om drie uur nog een keer naar schoolquote:
Dat is zuur, moet een goede vriend van me ook vaak en dan moet hij nog naar Zwollequote:Op woensdag 16 april 2014 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Prima, ik moet gvd om drie uur nog een keer naar school![]()
Dit soort zoetsappige meuk dient gekaapt te worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef Xeor het volgende:
Ik had deze TT overigens: Sun is shining, the weather is sweet
Ik zal jou eens de liefde forceren.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMGik wilde ook deze tt doen.
Echter accepteerde ik gewoon netjes dat ik de lapo niet had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |