SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nog niet eens gedaanquote:
Maar ik ga wat streamen ermee, vandaar dat ik hem gekocht heb.Dat is correctquote:![]()
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
nog niet eens gedaan
Maar ik ga wat streamen ermee, vandaar dat ik hem gekocht heb.
[..]
Dat is correct
Waarschijnlijk de gameplay van 14, met nieuw commentaar, nieuwe filmpjes, nieuwe muziek en nieuwe teamsquote:Op woensdag 16 april 2014 10:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SIF Janmaat... ooohhh ohh uhhh ahhhhh..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
HUUUUUUUUUUUUUUUUU.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
SIF Janmaat... ooohhh ohh uhhh ahhhhh..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb al 3x mijn boxershortje moeten verschonen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dat voor een SIF rechtsback met een vrij lage ratingquote:Op woensdag 16 april 2014 10:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb al 3x mijn boxershortje moeten verschonen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En die pauper RB scoorde er wel 1 tegen jouw team.
Snelle editquote:Op woensdag 16 april 2014 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie niet?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pauper voor FUT (en ook pauper IRL, maar PSV is nog lager dan pauper..)![]()
Ik vind Janmaat IRL geen pauper. Best kans dat hij het heel goed gaat doen op het WK (hoewel, met een kneuzenverdediging om zich heenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wie niet?
Pauper voor FUT (en ook pauper IRL, maar PSV is nog lager dan pauper..)), en een goede transfer maakt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Janmaat zelf is gewoon onderdeel van de pauper verdediging.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Janmaat IRL geen pauper. Best kans dat hij het heel goed gaat doen op het WK (hoewel, met een kneuzenverdediging om zich heen), en een goede transfer maakt.
Gewoon vd Wiel RB.
edit. zei ik ook al voor afgelopen zondag en ik vind vd Wiel ook een kneus, maar heb er wel meer vertrouwen in op internationaal niveau
edit2. ik heb de wedstrijd van zondag niet eens gezien, zat toen Paris-Roubaix + nabeschouwing te kijken en daarna eten/douchen en toen was het al voorbij. Ook geen behoefte gehad om de goals terug te kijken![]()
/ecktefan
maar tegen PSV kan zelfs de reserve rechtsback van Roda nog geweldig spelen, dat is geen maatstaf.
[ Bericht 4% gewijzigd door DutchSL op 16-04-2014 10:35:44 ]![]()
Telefoon van BCC is eindelijk binnen, ze zijn "maar" 5 dagen te laat.
Even slechte beoordeling geven bij de enquête waar ze vragen om mijn deelname![]()
![]()
Dat laatste is dan weer niet waar, want die staat tegen PSV's beste speler, Depayquote:Op woensdag 16 april 2014 10:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Janmaat zelf is gewoon onderdeel van de pauper verdediging.
Gewoon vd Wiel RB.
edit. zei ik ook al voor afgelopen zondag en ik vind vd Wiel ook een kneus, maar heb er wel meer vertrouwen in op internationaal niveau
edit2. ik heb de wedstrijd van zondag niet eens gezien, zat toen Paris-Roubaix + nabeschouwing te kijken en daarna eten/douchen en toen was het al voorbij. Ook geen behoefte gehad om de goals terug te kijken![]()
/ecktefan
maar tegen PSV kan zelfs de reserve rechtsback van Roda nog geweldig spelen, dat is geen maatstaf.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Janmaat stond daar ook en die was blijkbaar heel goed zondag..quote:Op woensdag 16 april 2014 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste is dan weer niet waar, want die staat tegen PSV's beste speler, Depay
Depay wordt overschat imo, mag de schoenen nog niet poetsen van Mertens (maarja, hij is inderdaad de beste van dit PSV.. zegt genoeg over de rest).![]()
Bijna op vakantie
Misschien mijn team maar eens verkopen omdat ik de aankomende maand waarschijnlijk niet meer speel en tegen die tijd tots uitkomt en de markt wel zal inzakken of niet?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zou inderdaad maar eens overwegen alle spelers duurder dan 50k te verkopen. Maar dan moet je ze wel tijdens/kort na TOTS kunnen terugkopenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:42 schreef over_hedge het volgende:
Bijna op vakantie
Misschien mijn team maar eens verkopen omdat ik de aankomende maand waarschijnlijk niet meer speel en tegen die tijd tots uitkomt en de markt wel zal inzakken of niet?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mm ja. Ga ze maar eens verkopen. Sowieso pas 1 wedstrijd gespeeld met dat team omdat ik het samen met een vriend van me in een dronken bui gemaakt hebquote:Op woensdag 16 april 2014 10:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad maar eens overwegen alle spelers duurder dan 50k te verkopen. Maar dan moet je ze wel tijdens/kort na TOTS kunnen terugkopen![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zou met verkoop ook niet te lang meer wachtenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm ja. Ga ze maar eens verkopen. Sowieso pas 1 wedstrijd gespeeld met dat team omdat ik het samen met een vriend van me in een dronken bui gemaakt heb![]()
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het speelde wel best oke zo ver ik me het nog kan herinneren.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou met verkoop ook niet te lang meer wachtenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op woensdag 16 april 2014 10:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het speelde wel best oke zo ver ik me het nog kan herinneren.
En als je het na de TOTS zo terugkoopt, hou je 50k-100k extra over misschien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien is het net als een dik wijf als je dronken bent.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het speelde wel best oke zo ver ik me het nog kan herinneren.
Best oke op dat moment maar als je er nu naar kijkt....
en Mertens mag nog niet eens naar de schoenen van luc nilis kijken. zegt dat dan ook iets over het verval van PSVquote:Op woensdag 16 april 2014 10:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Janmaat stond daar ook en die was blijkbaar heel goed zondag..
Depay wordt overschat imo, mag de schoenen nog niet poetsen van Mertens (maarja, hij is inderdaad de beste van dit PSV.. zegt genoeg over de rest).![]()
nee maar even serieus. PSV zit een beetje in het zelfde schuitje als Ajax, een hele boel jeugd waarvan je hoopt dat ze het oppakken en er bovenuit steken. de betere gaan weg en de rest word te ligt bevonden, middelmaat blijft een beetje hangen.
het nederlands voetbal
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien is het net als een dik wijf als je dronken bent.
Best oke op dat moment maar als je er nu naar kijkt....
Maar zo erg is het toch ook weer nietJe behalve dat ik zelf 433 (5) Niet zo fijn vind
Maar opzich niks mis met dat team.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zag laatst een youtube filmpje van AZ - Ajax uit 2006 (kan ook 2007 geweest zijn). Wat een bazen stonden daar op het veldquote:Op woensdag 16 april 2014 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en Mertens mag nog niet eens naar de schoenen van luc nilis kijken. zegt dat dan ook iets over het verval van PSV![]()
nee maar even serieus. PSV zit een beetje in het zelfde schuitje als Ajax, een hele boel jeugd waarvan je hoopt dat ze het oppakken en er bovenuit steken. de betere gaan weg en de rest word te ligt bevonden, middelmaat blijft een beetje hangen.
het nederlands voetbalBij beiden teams staat nu een persiflage op het veld van wat het toen was. Alles wat een klein beetje naar kwaliteit neigt is sindsdien genadeloos weggekocht.
![]()
Je doet het er om he?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en Mertens mag nog niet eens naar de schoenen van luc nilis kijken. zegt dat dan ook iets over het verval van PSV![]()
het nederlands voetbal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het nederlands voetbal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
emotionele rollercoaster trapziequote:
#FreeTrapz![]()
Sorry ik viel van mijn stoel van het lachen bij PSV en eigen jeugd.quote:
Bohhhh Quintero
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik zei jeugd, geen eigen jeugd waar ze het vandaan halen maakt niet uitquote:Op woensdag 16 april 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sorry ik viel van mijn stoel van het lachen bij PSV en eigen jeugd.
#FreeTrapz![]()
Jawel, maar ik kreeg de indruk dat jullie er geen interesse meer in haddenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hey pots, heb je geen smeuïg verhaal meer over die vrouwelijke collega meer?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kreeg de indruk dat jullie er geen interesse meer in hadden![]()
Vrouwen verhalen op FOK! doen het altijd goed.![]()
jawelquote:Op woensdag 16 april 2014 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kreeg de indruk dat jullie er geen interesse meer in hadden'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De Koothrappali's hebben het wel drukquote:
Omni, vanavond kan ik helaas niet! Ben overdag wel veel beschikbaari'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En dat rond deze tijdquote:
Ik had gisteren maar 5-10 minuten en dat waren er ook niet meer dan 10 uiteindelijk ..gelukkig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had Dirty Diannequote:Op woensdag 16 april 2014 11:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De Koothrappali's hebben het wel druk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke, hier dus nog een verhaal over mijn collega.
Scheiding is inmiddels rond, omgangsregeling (na veel getouwtrek) voor het kind ook. Af en toe nog wat irritaties met haar ex, maar gesloten hoofdstuk enzo. Inmiddels heeft ze een nieuwe relatie, met een of andere kerel die voor zijn werk al een paar jaar in Oostenrijk (Salzburg, Wenen, iets) zit. Puur toeval natuurlijk dat ze elkaar al kenden toen ze ook nog getrouwd wasNet als dat het ook puur toeval was dat ze al in een relatie zat toen ze de man leerde kennen met wie ze later trouwde, en dus toen vreemd is gegaan. En later weer scheidde van die man (omdat hij vreemd ging, maar zij ook
).
Afijn, nu dus een nieuwe vriend, en dus vliegt ze zo’n twee keer in de maand naar Oostenrijk, en krijgen we dus iedere maandag of dinsdag te horen dat KLM zo lekker vliegt, of dat EasyJet eigenlijk toch echt veel te min voor haar is. En o ja, het EasyJet-publiek is "ook niet echt haar ding".
Inmiddels heeft ze haar kind ook met haar nieuwe relatie laten kennismaken, kindje gaat zelfs soms mee in de weekenden (tot grote ergernis van haar ex, maar dat mag de pret niet drukken).
So far so good. Ware het niet dat ze eerder deze week mij en een collega wat foto’s van de tuin van haar nieuwe huis wilde laten zien. Who gives a fuck, zou je zeggen. Ik had er dan ook niet om gevraagd, maar ineens werd dat toestel onder mijn neus geduwd. En toen was ik er dus getuige van dat ze juist op dat moment 2 whatsapp-berichtjes van ene Stefan (niet zijnde haar huidige relatie) ontving:
“Oke, fijn. Dan zie ik je vanavond. Heb er nu al…” -verder kon ik niet lezen-
“Wel benieuwd of het in jou auto ook zo lekker zoent als…” -verder kon ik wederom niet lezen-
Bij het tweede bericht keek ze net ook weer zelf op haar telefoon. Ze zag dus dat ik en mijn collega het gelezen hadden. Ze giechelde een beetje dom, griste de telefoon voor onze neus weg en liep vervolgens terug naar haar werkplek.
Mijn conclusie:
1. Sommige mensen leren het nooit
2. DS2, laat mijn collega’s met rust
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat rond deze tijd
Ik had gisteren maar 5-10 minuten en dat waren er ook niet meer dan 10 uiteindelijk ..gelukkig.
Er waren niet eens andere opties![]()
![]()
Falersquote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er waren niet eens andere opties
Wanneer ga je tegen Hugo spelen? Ik heb mijn semi al gespeeld tegen DS2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
wilde laten zien. Who gives a fuck, zou je zeggen. Ik had er dan ook niet om gevraagd, maar ineens werd dat toestel onder mijn neus geduwd. En toen was ik er dus getuige van dat ze juist op dat moment 2 whatsapp-berichtjes van ene Stefan (niet zijnde haar huidige relatie) ontving:
“Wel benieuwd of het in jou auto ook zo lekker zoent als…” -verder kon ik wederom niet lezen-![]()
![]()
Godverdomme een leuk kantoor heb jij, man!
Hier gebeuren dat soort dingen niet.
Scheiding is inmiddels rond, omgangsregeling (na veel getouwtrek) voor het kind ook. Af en toe nog wat irritaties met haar ex, maar gesloten hoofdstuk enzo. Inmiddels heeft ze een nieuwe relatie, met een of andere kerel die voor zijn werk al een paar jaar in Oostenrijk (Salzburg, Wenen, iets) zit. Puur toeval natuurlijk dat ze elkaar al kenden toen ze ook nog getrouwd wasNet als dat het ook puur toeval was dat ze al in een relatie zat toen ze de man leerde kennen met wie ze later trouwde, en dus toen vreemd is gegaan. En later weer scheidde van die man (omdat hij vreemd ging, maar zij ook
).
Afijn, nu dus een nieuwe vriend, en dus vliegt ze zo’n twee keer in de maand naar Oostenrijk, en krijgen we dus iedere maandag of dinsdag te horen dat KLM zo lekker vliegt, of dat EasyJet eigenlijk toch echt veel te min voor haar is. En o ja, het EasyJet-publiek is "ook niet echt haar ding".
Inmiddels heeft ze haar kind ook met haar nieuwe relatie laten kennismaken, kindje gaat zelfs soms mee in de weekenden (tot grote ergernis van haar ex, maar dat mag de pret niet drukken).
So far so good. Ware het niet dat ze eerder deze week mij en een collega wat foto’s van de tuin van haar nieuwe huis wilde laten zien. Who gives a fuck, zou je zeggen. Ik had er dan ook niet om gevraagd, maar ineens werd dat toestel onder mijn neus geduwd. En toen was ik er dus getuige van dat ze juist op dat moment 2 whatsapp-berichtjes van ene Stefan (niet zijnde haar huidige relatie) ontving:
“Wel benieuwd of het in jou auto ook zo lekker zoent als…” -verder kon ik wederom niet lezen-
Bij het tweede bericht keek ze net ook weer zelf op haar telefoon. Ze zag dus dat ik en mijn collega het gelezen hadden. Ze giechelde een beetje dom, griste de telefoon voor onze neus weg en liep vervolgens terug naar haar werkplek.
Mijn conclusie:
1. Sommige mensen leren het nooit
2. DS2, laat mijn collega’s met rust![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het hele verhaal gelezen en er staat een spelfout in.
Ik kan vandaag tot 18:00, dan moet ik werken & ga ik El Classico kijken
Morgen heb ik tentamen van 12:30-14:30 dus daarna kan ik anders ook wel![]()
Ik weet niet of het leuk is. Ik irriteer me vooral, en zoek nog een moment om haar eens flink de waarheid te zeggen. Waarschijnlijk komt dat moment als ik (of zij) een andere baan gevonden hebquote:Op woensdag 16 april 2014 11:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Godverdomme een leuk kantoor heb jij, man!
Hier gebeuren dat soort dingen niet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stefan is toch goed geschreven?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb het hele verhaal gelezen en er staat een spelfout in.
En alles dankzij Heisenberg![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij heeft hij het snel veranderd.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stefan is toch goed geschreven? [ afbeelding ]
En alles dankzij Heisenberg![]()
![]()
..![]()
mooi. gaat nooit ophouden dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik ben er een tijdje niet zo scherp op geweest, met name omdat ik dacht dat iedereen het wel mooi geweest vond zo. Maar er schiet me ook niet direct iets te binnen. Als ik weer iets heb, laat ik het weer wetenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb gewoon nog een PS3 hoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.twitch.tv/rijst_van_fok
de baas heeft een ps4
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Agh ik kreeg een kortingscode voor een spel.
quote:Dat het niet meer in hun systeem terug te vinden is begrijp ik wel aangezien ze me 17 dagen geleden zeiden dat ik binnen 48 uur reactie kreegquote:![]()
![]()
Zei je niet: " Stick die zilverpakket deep in your reet"quote:Op woensdag 16 april 2014 12:14 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Dat het niet meer in hun systeem terug te vinden is begrijp ik wel aangezien ze me 17 dagen geleden zeiden dat ik binnen 48 uur reactie kreegRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
misschien liked doutze kroes je wel op hot or not en krijgen jullie een innige relatie.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien zit er in dat silver pack wel een IF Quintero als je hem vanavond opent.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, of een Cristiano Ronaldo.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien zit er in dat silver pack wel een IF Quintero als je het pack vanavond opent.![]()
Iemand had een free pack in een free pack en daarin zat nog een free pack en in dat free pack zat niks. Hoeveel free packs had deze persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
professionaliteit straalt er wel vanafquote:Op woensdag 16 april 2014 12:25 schreef Freire het volgende:
Godverdomme
[ afbeelding ]
Bohhhhh
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand had een free pack in een free pack en daarin zat nog een free pack en in dat free pack zat niks. Hoeveel free packs had deze persoon?Wat een lastig raadseltje DS2, bedankt voor deze hersenkrakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Iemand had een free pack in een free pack en daarin zat nog een free pack en in dat free pack zat niks. Hoeveel free packs had deze persoon?jammer ik hat em foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand had een free pack in een free pack en daarin zat nog een free pack en in dat free pack zat niks. Hoeveel free packs had deze persoon?Oké thanks manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
En gaat weer FUT-en ookquote:Op woensdag 16 april 2014 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.twitch.tv/rijst_van_fok
de baas heeft een ps4
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 12:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Wat een lastig raadseltje DS2, bedankt voor deze hersenkrakerquote:quote:
Net even de demo van FIFA World Cup gespeeld, geen idee wat ik ervan moet denken. Heel wat anders dan FIFA14![]()
Heel anders in de vorm van is zeker 50 euro waard ?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:29 schreef Alovenac het volgende:
Net even de demo van FIFA World Cup gespeeld, geen idee wat ik ervan moet denken. Heel wat anders dan FIFA14
wat een melkkoe is het toch eigenlijk ook
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:36 schreef Freire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)foute_vrienden_.html![]()
![]()
![]()
Voor die 50 euro kun je beter een avondje lol hebben in de kroeg dan een half jaar ergernis op de bank.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heel anders in de vorm van is zeker 50 euro waard ?
wat een melkkoe is het toch eigenlijk ook![]()
kom nooit in de kroegquote:Op woensdag 16 april 2014 13:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor die 50 euro kun je beter een avondje lol hebben in de kroeg dan een half jaar ergernis op de bank.
jullie zijn mijn laatste hoop
#FreeTrapz![]()
DarkSonic3?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kom nooit in de kroeg
jullie zijn mijn laatste hoopRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stuk langzamer lijkt het wel... Geen idee of het 50eu waard is om eerlijk te zijn, maar ik trap er toch weer in.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heel anders in de vorm van is zeker 50 euro waard ?
wat een melkkoe is het toch eigenlijk ook![]()
Ik ben blij dat het niet voor next gen is, anders was ik er ook weer ingetraptquote:Op woensdag 16 april 2014 13:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Stuk langzamer lijkt het wel... Geen idee of het 50eu waard is om eerlijk te zijn, maar ik trap er toch weer in.
200k voor 11 euro.
O fuck PS3 en ING
verkocht,
[ Bericht 24% gewijzigd door MrvanTrapZ op 16-04-2014 14:00:50 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jij bent aardig gezakt in een dagquote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
200k voor 11 euro.
O fuck PS3 en ING.
#FreeTrapz![]()
PS3 en ING is geen probleemquote:Op woensdag 16 april 2014 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
200k voor 11 euro.
O fuck PS3 en ING., komt u maar
![]()
![]()
Sorry net verkocht.quote:Op woensdag 16 april 2014 13:59 schreef Alovenac het volgende:
[..]
PS3 en ING is geen probleem, komt u maar
Nog langzamer dan fifa 14quote:Op woensdag 16 april 2014 13:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Stuk langzamer lijkt het wel... Geen idee of het 50eu waard is om eerlijk te zijn, maar ik trap er toch weer in.?
Ik vond van 13 naar 14 al een verandering qua spelsnelheid..![]()
ze mogen van mij de seasons engine van dit jaar wel op FUT loslatenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nog langzamer dan fifa 14?
Ik vond van 13 naar 14 al een verandering qua spelsnelheid..
#FreeTrapz![]()
Ik heb alleen fut gespeeld.. kan dr dus niet over mee praten..quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze mogen van mij de seasons engine van dit jaar wel op FUT loslaten
voelt die sneller/soepeler dan ?![]()
juist niet sneller, persoonlijk ben ik niet zo gek op dat arcade achtige van FUT.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:14 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik heb alleen fut gespeeld.. kan dr dus niet over mee praten..
voelt die sneller/soepeler dan ?
heb in Seasons iets meer het gevoel controle te hebben. (kan ook met de community te maken hebben)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nah ik vind te traag echt niet leuk.. ik had even het gevoel toen ik Fifa 14 voor het eerst speelde dat ik in slowmotion speeldequote:Op woensdag 16 april 2014 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
juist niet sneller, persoonlijk ben ik niet zo gek op dat arcade achtige van FUT.
heb in Seasons iets meer het gevoel controle te hebben. (kan ook met de community te maken hebben).. inmiddels natuurlijk wel gewend aan, maar moet niet nog 'trager' worden..
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:24 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
is dezelfde markt als ps3 toch? of is dat alleen bij x360-x1??Jupquote:![]()
![]()
speel het maar eensquote:Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nah ik vind te traag echt niet leuk.. ik had even het gevoel toen ik Fifa 14 voor het eerst speelde dat ik in slowmotion speelde.. inmiddels natuurlijk wel gewend aan, maar moet niet nog 'trager' worden..
echt top.
maar zoals ik in mijn vorige post ook al aangaf, kan ook wel eens aan community liggen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand nog wat bets vanavond? Ik denk ik er een paar van deze pak
Gele kaarten bij El Classico:
Mascherano (Yes: 2.40)
Busquets (Yes: 2.00)
Pepe (Yes: 2.00)
Sergio Ramos (Yes: 1.95)
Xabi Alonso (Yes: 2.20)![]()
Zeker. Eerder vanmiddag coins getransferd naar Rijst, die ook op PS4 zit.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:28 schreef Roypsv het volgende:
Is dat de zelfde market ja ? kan iemand er iets op zetten en kijken of ik het kan vinden ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gold rare-contract 500c BINquote:Op woensdag 16 april 2014 14:28 schreef Roypsv het volgende:
Is dat de zelfde market ja ? kan iemand er iets op zetten en kijken of ik het kan vinden ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ahhh een glazen bol hoe weet je nou dat het volgende week wel wat soeps isquote:Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
nieuwe TOTW lusten de honden geen brood van
investeer maar in volgende week
#FreeTrapz![]()
Kans is aanwezig dat er volgende week TOTS bij zitten.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahhh een glazen bol hoe weet je nou dat het volgende week wel wat soeps isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha ja leuk lijstje inderdaadquote:Op woensdag 16 april 2014 14:29 schreef Freire het volgende:
Iemand nog wat bets vanavond? Ik denk ik er een paar van deze pak
Gele kaarten bij El Classico:
Mascherano (Yes: 2.40)
Busquets (Yes: 2.00)
Pepe (Yes: 2.00)
Sergio Ramos (Yes: 1.95)
Xabi Alonso (Yes: 2.20)
Pepe en Busquets lijken me bijna zekerheidjes![]()
![]()
Ramos ook, alhoewel die ook wel een kandidaat voor direct rood isquote:Op woensdag 16 april 2014 14:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha ja leuk lijstje inderdaad
Pepe en Busquets lijken me bijna zekerheidjes
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
hahah daarom wou ik hem niet noemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ramos ook, alhoewel die ook wel een kandidaat voor direct rood is
die heeft nog wel eens van die enorm onbenullige acties![]()
![]()
Je weet dat ps3 of ps4 niet uitmaakt he?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nee dat wist ik niet? kan iemand mij dat laten zien door er een gek kaartje ofzo op te zetten dat ik die kan zoeken ?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je weet dat ps3 of ps4 niet uitmaakt he?![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet? kan iemand mij dat laten zien door er een gek kaartje ofzo op te zetten dat ik die kan zoeken ?![]()
![]()
Kan lavezzi er voor je op zetten.![]()
Of je vraagt het aan google als je ons niet wilt geloven.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb al zo vaak coins verkocht aan PS4 lui, dat is gewoon dezelfde markt, geen gekke kaartjes voor nodig.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet? kan iemand mij dat laten zien door er een gek kaartje ofzo op te zetten dat ik die kan zoeken ?![]()
Verrekte koekwaus dat je bent!!!quote:Op woensdag 16 april 2014 14:51 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee dat wist ik niet? kan iemand mij dat laten zien door er een gek kaartje ofzo op te zetten dat ik die kan zoeken ?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb nog wel 200k.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:54 schreef Roypsv het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Oke als iemand coins verkoopt met rabobank hoor ik het graag![]()
daling van de prijzen heeft al aardig ingezet he![]()
IF benteker nog maar 90KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, helaas heb ik er ook last vanquote:Op woensdag 16 april 2014 15:09 schreef FCsuarez het volgende:
daling van de prijzen heeft al aardig ingezet he![]()
IF benteker nog maar 90K
Ik had een stuk of wat IF Commons, maar die heb ik nu toch echt maar even snel gedumpt.
Twee had ik verkocht voor veel te veel (200k en 250k). Dus uiteindelijk wel winst op gemaakt, maar toch... De laatste twee heb ik met in totaal 60k verlies verkocht...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik heb nog een NUP hazard die ik vannacht toch echt maar moet dumpen, IF benteker hou ik gewoon, en hoop dat mijn IF chiellini toch ook snel de deur uit gaat.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik er ook last van
Ik had een stuk of wat IF Commons, maar die heb ik nu toch echt maar even snel gedumpt.
Twee had ik verkocht voor veel te veel (200k en 250k). Dus uiteindelijk wel winst op gemaakt, maar toch... De laatste twee heb ik met in totaal 60k verlies verkocht...
de rest wat niet verkoopt verkoopt niet, dan hou ik t wel.
maar ben bang dat NUP hazard straks toch echt gaat kelderen. KUT toernooi
#FreeTrapz![]()
nog geen fatsoenlijk model gezien van die schoenen..quote:
Doet me ook altijd denken aan van die namaak nike airmax die ze bij van haren en scapino etc. verkopen, niet qua model ofzo maar wel qua het zelfde idee erachter![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb een transferverzoek gestuurd naar prednisons
Wat vind jij wel een fatsoenlijk model schoen dan? Ik heb hier 3 paar AM90's, 2 paar NB en een aantal dunks staan en dan staat er nog een shitload in de kastquote:Op woensdag 16 april 2014 15:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
nog geen fatsoenlijk model gezien van die schoenen..![]()
![]()
Haal lb james die is goed.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Tif james onder de 200k . Goed dat ik die van mij had verkocht voor 260k
Gr gr![]()
Netjesquote:Op woensdag 16 april 2014 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Tif james onder de 200k . Goed dat ik die van mij had verkocht voor 260k. Ik had met mezelf afgesproken dat ik 'm zou gaan halen als ie onder de 200k zou komen. Maar misschien daalt ie nog wel verder richting 150k ofzo
Ligt natuurlijk eraan waarvoor, maar gewoon normale dag heb ik zoiets;quote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij dan mooi? Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar![]()
![]()
Ja dat is dan weer niks voor mijquote:Op woensdag 16 april 2014 15:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk eraan waarvoor, maar gewoon normale dag heb ik zoiets;
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ieder zijn ding hequote:Op woensdag 16 april 2014 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer niks voor mij![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die niet op Van Bommels lopen.![]()
![]()
Stelletje ambachtslieden.![]()
????![]()
Gelukkig wel. Al heb ik wel een lichte sneaker verslaving.quote:Ik ging nu ook alleen maar even kijken
![]()
![]()
Dragen jullie ook handtasjes en zitten jullie met een wit wijntje op het terras?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nouja ik ben heel wisselend qua schoenen, ik heb AM90 gehad..quote:Op woensdag 16 april 2014 15:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij wel een fatsoenlijk model schoen dan? Ik heb hier 3 paar AM90's, 2 paar NB en een aantal dunks staan en dan staat er nog een shitload in de kast
maar momenteel ben ik meer voor 'normale' sneakers..
momenteel loop op deze..![]()
Ik maakte bijna 20k verlies op IF Stokes dus ik lette echt niet op.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, helaas heb ik er ook last van
Twee had ik verkocht voor veel te veel (200k en 250k). Dus uiteindelijk wel winst op gemaakt, maar toch... De laatste twee heb ik met in totaal 60k verlies verkocht...![]()
Waarom geen Vans dan? Die vind ik dan een stuk tofferquote:Op woensdag 16 april 2014 15:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja ik ben heel wisselend qua schoenen, ik heb AM90 gehad..
maar momenteel ben ik meer voor 'normale' sneakers..
[ afbeelding ]
momenteel loop op deze..![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maakte bijna 20k verlies op IF Stokes dus ik lette echt niet op.
Florisjesquote:Op woensdag 16 april 2014 15:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die niet op Van Bommels lopen.![]()
![]()
Stelletje ambachtslieden.
ik ben niet zo van die bootschoentjes-achtige modellenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom geen Vans dan? Die vind ik dan een stuk toffer![]()
ik heb ook hubs, maar dan gewoon voor de winter..![]()
Wowquote:Op woensdag 16 april 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik typte iets dat begint met ams in op mijn telefoon (via de Swype-toets) en toen stond Amsif bij de suggestiesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Reef slippers manquote:met bieropener
#FreeTrapz![]()
Götze verklapt: 'Reus wil naar Manchester United'
Zou het denk ik jammer vinden als zo'n speler naar Man. united gaat..
of Man u moet nog leuke spelers gaan kopen voor volgend seizoen..
anders komt hij straks in een bagger team en kan hij zijn kwaliteiten niet goed benutten..
wat vinden jullie?![]()
Die zijn nicequote:Op woensdag 16 april 2014 15:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Overigens heb ik deze nu.![]()
[ afbeelding ]![]()
ik zeg voor 100 miljoen naar Real Madridquote:Op woensdag 16 april 2014 15:53 schreef Downstar het volgende:
anders komt hij straks in een bagger team en kan hij zijn kwaliteiten niet goed benutten..
wat vinden jullie?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
als ze nog een paar knappe verdedigers halen hebben ze gewoon een mooi team hoor met de pers reus mata rooney fellaini de gea.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:53 schreef Downstar het volgende:
wat vinden jullie?
moeten het alleen even aan de praat krijgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Fellaini heeft dit seizoen wel laten zien het niveau aan te kunnenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze nog een paar knappe verdedigers halen hebben ze gewoon een mooi team hoor met de pers reus mata rooney fellaini de gea.
moeten het alleen even aan de praat krijgen.![]()
nouja,quote:Op woensdag 16 april 2014 15:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ze nog een paar knappe verdedigers halen hebben ze gewoon een mooi team hoor met de pers reus mata rooney fellaini de gea.
moeten het alleen even aan de praat krijgen.
Das ook een beetje het punt.. de aanval is best leuk..
maar al heb je nog zo goede aanval, als steeds je defensie het laat afweten kom je ook niet ver..![]()
heel united heeft dit seizoen laten zien het niveau aan te kunnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fellaini heeft dit seizoen wel laten zien het niveau aan te kunnenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee hoor het was voor namelijk de verdediging die het keer op keer liet afweten. Fellaini is gewoon te licht voor Unitedquote:Op woensdag 16 april 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heel united heeft dit seizoen laten zien het niveau aan te kunnen.![]()
![]()
Voor zover dat nog niet bekend was bij jullie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Janmaatquote:Op woensdag 16 april 2014 16:10 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor zover dat nog niet bekend was bij jullie.![]()
ibra is onder het miljoen gezakt. Hurray![]()
Je bent toch niet echt verrast?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Janmaat![]()
ibra is onder het miljoen gezakt. Hurray![]()
![]()
niet mee eens, denk dat als hij in een goed lopend elftal staat met een solide verdediging achter hem hij uitstekend mee kan. maar we zullen het zien hoe hij het bij de belgjes doet.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor het was voor namelijk de verdediging die het keer op keer liet afweten. Fellaini is gewoon te licht voor UnitedPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lucky xboxers gaat je op de PS niet lukken hoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
elk kaartje bij de politie aangegeven. tyfus kaartjes.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:26 schreef esox83 het volgende:
Heb je nu alle negers in je club gediscard Maver?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als ik negers rondom de supermarkt zie neem ik mijn fiets gewoon mee naar binnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tyfes bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2014 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
elk kaartje bij de politie aangegeven. tyfus kaartjes.![]()
jazeker!quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
Als ik negers rondom de supermarkt zie neem ik mijn fiets gewoon mee naar binnen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benieuwd wanneer de TOTS MC uitkomt, de deadline is inmiddels geweest en de uiteindelijke team is ook al bekend![]()
hetquote:Op woensdag 16 april 2014 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wanneer de TOTS MC uitkomt, de deadline is inmiddels geweest en de uiteindelijke team is ook al bekendAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
me fiets*quote:Op woensdag 16 april 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
Als ik negers rondom de supermarkt zie neem ik mijn fiets gewoon mee naar binnen.Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is nog ergerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er zitten wat plaatjes dubbel bij maver
Jackson en de Cil wil ik
En Depay bij de silvers (http://forum.ea.com/uk/posts/list/2811371.page)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop dat Maver tyfes TOTS Martinez uit een pack haalt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hihihihihiquote:Op woensdag 16 april 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik hoop dat Maver tyfes TOTS Martinez uit een pack haalt.![]()
Op de fiets van Maver's vriendin is hij nog snellerquote:Op woensdag 16 april 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik hoop dat Maver tyfes TOTS Martinez uit een pack haalt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
We hebben trouwens de beelden meegekregen bij Keizerswaard bij de beveiliging. We waren vanochtend bij de politie geweest. vrijdag hebben we een afspraak daar. Toen we zeiden dat de beveiliging beelden had zei de politie of we die even wilden gaan halen bij het winkelcentrum. Wist trouwens niet dat het mocht dat een burger zoals ik en me vriendin het recht hebben om beelden mee te mogen krijgen van de beveiligingscamera. Ik heb daar ook de beelden bekeken op het scherm en gezien wat de dieven hebben gedaan. Heb het schijfje hier thuis liggen met de beelden erop. Vrijdag meenemen naar de politie![]()
Gewoon online knallen als de popo er niets mee doetquote:Op woensdag 16 april 2014 16:57 schreef Maver24 het volgende:
We hebben trouwens de beelden meegekregen bij Keizerswaard bij de beveiliging. We waren vanochtend bij de politie geweest. vrijdag hebben we een afspraak daar. Toen we zeiden dat de beveiliging beelden had zei de politie of we die even wilden gaan halen bij het winkelcentrum. Wist trouwens niet dat het mocht dat een burger zoals ik en me vriendin het recht hebben om beelden mee te mogen krijgen van de beveiligingscamera. Ik heb daar ook de beelden bekeken op het scherm en gezien wat de dieven hebben gedaan. Heb het schijfje hier thuis liggen met de beelden erop. Vrijdag meenemen naar de politie![]()
op dumpertquote:Op woensdag 16 april 2014 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon online knallen als de popo er niets mee doet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet eens uploaden op Youtube voor je vrienden op FOK.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:57 schreef Maver24 het volgende:
We hebben trouwens de beelden meegekregen bij Keizerswaard bij de beveiliging. We waren vanochtend bij de politie geweest. vrijdag hebben we een afspraak daar. Toen we zeiden dat de beveiliging beelden had zei de politie of we die even wilden gaan halen bij het winkelcentrum. Wist trouwens niet dat het mocht dat een burger zoals ik en me vriendin het recht hebben om beelden mee te mogen krijgen van de beveiligingscamera. Ik heb daar ook de beelden bekeken op het scherm en gezien wat de dieven hebben gedaan. Heb het schijfje hier thuis liggen met de beelden erop. Vrijdag meenemen naar de politie
Uploaden op youtube danquote:Op woensdag 16 april 2014 16:57 schreef Maver24 het volgende:
![]()
Echt bizar goed.quote:
Dat Barca hem ooit heeft laten gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sta in de file voor de Brienenoord. Zie ik toch twee tyfes negers op een damesfiets voorbij komen over de vluchtstrook.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sta in de file voor de Brienenoord. Zie ik toch twee tyfes negers op een damesfiets voorbij komen over de vluchtstrook.![]()
![]()
![]()
![]()
Cdtje waar het filmpje op staat is goed dichtgemaakt in een verpakking. Ik ga het niet openmaken. Bewijsmateriaal![]()
![]()
![]()
Stanleymesje, ducttape en een blikje cola.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:04 schreef Maver24 het volgende:
Cdtje waar het filmpje op staat is goed dichtgemaakt. Ik ga het niet openmaken. Bewijsmateriaal![]()
Zo gefixed.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Toch benieuwd hoe de politie die gasten gaat herkennen van dat filmpje. Tyfes negers lijken allemaal op elkaar, is mijn ervaring.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Meestal als je in het donker kijkt zie je dat de glimlach anders is per tyfes neger.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toch benieuwd hoe de politie die gasten gaat herkennen van dat filmpje. Tyfes negers lijken allemaal op elkaar, is mijn ervaring.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je bedoelt dat het aantal gouden tanden van tyfes neger tot tyfes neger nogal varieert?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meestal als je in het donker kijkt zie je dat de glimlach anders is per tyfes neger.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Voel je je aangesproken ?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:09 schreef Kamikazie het volgende:
maver jij bent echt tuig van de richel![]()
Nee maar jij steelt net zo goed van de samenleving met je uitkering en dan hier zon gedoe van makenquote:.
![]()
eigenlijk sluist hij ons belastinggeld direct door naar canadaquote:Op woensdag 16 april 2014 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar jij steelt net zo goed van de samenleving met je uitkering en dan hier zon gedoe van maken.
#FreeTrapz![]()
En dat kun jij vanuit je luie stoel bepalen?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar jij steelt net zo goed van de samenleving met je uitkering en dan hier zon gedoe van maken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 16 april 2014 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ga jezelf niet belachelijk lopen maken
![]()
Dit dus !quote:Op woensdag 16 april 2014 17:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk sluist hij ons belastinggeld direct door naar canadaJaquote:Op woensdag 16 april 2014 17:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat kun jij vanuit je luie stoel bepalen?Tuurlijk.
Zeg jijquote:Op woensdag 16 april 2014 17:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op![]()
![]()
Ga jezelf niet belachelijk lopen maken
.
Ik ben zwart en ik schaam me er niet voor !![]()
tis nog een nazi die je er bij lapt ookquote:
#FreeTrapz![]()
maver is van de verkeerde kèhntAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet gewoon mijn FOK! wachtwoord uit mijn hoofd(en nee, het is niet iets wat je zomaar raadt want het zijn gewoon wat cijfers en letters door elkaar heen)
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 april 2014 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet gewoon mijn FOK! wachtwoord uit mijn hoofd(en nee, het is niet iets wat je zomaar raadt want het zijn gewoon wat cijfers en letters door elkaar heen)
![]()
mijne is niet zo moeilijk, het is namelijk frikandel69quote:Op woensdag 16 april 2014 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die van mij is hebiknietquote:Op woensdag 16 april 2014 17:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
mijne is niet zo moeilijk, het is namelijk frikandel69![]()
D@rk50n1c2quote:Op woensdag 16 april 2014 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
elke keer als het over passwords gaat. Het doel van een meme is dat je het ook heul vaak blijft posten, ver voorbij het punt dat het niet meer grappig is.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog posten dit jaar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar ik deed een quiz waar je de meest voorkomende wachtwoorden moest raden en daar kwamen een aantal opvallende wachtwoorden uit.![]()
Zit jij hier nou een beetje de Belgen te demoniseren?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:28 schreef esox83 het volgende:
zag net Benteke fietsen in de BeverwaardNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je nou je zin?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is hij gebanned nou? Waar kan je dat zien dan dat hij weg is ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij zegt net via Skype dat hij blij is in ieder geval nog je fiets meegenomen te hebben en die 3 bananen op de fruitschaal.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is hij gebanned nou? Waar kan je dat zien dan dat hij weg is ?
jammer dat je geen watermeloen meer had.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Buitenlanders vind ik helemaal niet erg maar als ze aan spullen komen die niet van jou zijn dan mogen ze van mij apart te tyfes krijgenquote:Op woensdag 16 april 2014 17:34 schreef esox83 het volgende:
Ook wel een prachtwijk om te wonen trouwens als je het niet zo op buitenlanders hebt Maver![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld. Moet hij maar geen rare plaatjes tonen. Dan vraag je er zelf om
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar heb je helemaal gelijk inmaar in dat soort wijken kan je er gewoon op wachten dat er iets gepikt word
![]()
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb totaal niks tegen buitenlanders en ook niet tegen donkere mensen alleen er zitten er gewoon een zooi tussen die het verpesten voor de rest. Ik heb genoeg vrienden die donker zijn en dat vind ik meer dan prima. Maar als je aan spullen gaat komen die niet van jou zijn dan heb je een slechte aan mij![]()
Jij had 70 jaar geleden geboren moeten wordenquote:Op woensdag 16 april 2014 17:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld. Moet hij maar geen rare plaatjes tonen. Dan vraag je er zelf om![]()
Ja maar dat zijn weer Polen.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:41 schreef esox83 het volgende:
Zitten ook zat tyfes blanken tussen Maver, die pikken ookNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn de prijzen erg gedaald?
Wil ff wat verkopen om een team om SIF Destro te maken. Iemand al met hem gespeeld?![]()
Nee tokkies in de pauperwijken, Polen die hier in de buurt wonen zijn hardwerkende lui komen alleen voor een goed loonquote:Op woensdag 16 april 2014 17:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn weer Polen.![]()
Verkeerde topic. Dit is het 12 years of maver topicquote:Op woensdag 16 april 2014 17:43 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zijn de prijzen erg gedaald?
Wil ff wat verkopen om een team om SIF Destro te maken. Iemand al met hem gespeeld?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hier in Beverwaard heb ik geloof ik nog nooit een Pool gezien. In het flatgedeelte waar ik woon heb ik als buren chinezen (zeer aardige mensen) Ga er regelmatig eten omdat ze weer vragen of ik zin heb om langs te komen. daar zeggen we geen nee tegen![]()
![]()
We gaan hier niet anderen voor nazi uitmaken. Houd het weer even over voetbal of iets dergelijks.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Grappige negerplaatjes mogen ook wel achterwege blijven.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
-quote:Op woensdag 16 april 2014 17:46 schreef Maver24 het volgende:
Hier in Beverwaard heb ik geloof ik nog nooit een Pool gezien. In het flatgedeelte waar ik woon heb ik als buren chinezen (zeer aardige mensen) Ga er regelmatig eten omdat ze weer vragen of ik zin heb om langs te komen. daar zeggen we geen nee tegen![]()
Ben zo klaar met die mensen die elkaar hier om het minste of geringste naaien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Aguilar raak ik ook maar niet kwijt.. ik denk dat ik wel winst op hem ga maken maar ik weet het niet zeker.![]()
Oke doeiquote:Op woensdag 16 april 2014 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
We gaan hier niet anderen voor nazi uitmaken. Houd het weer even over voetbal of iets dergelijks.Feyenoord Rotterdam![]()
mwahquote:Op woensdag 16 april 2014 17:50 schreef Maver24 het volgende:
Laten we het weer over FUT gaan hebben. Das wel een stuk leuker moet ik zeggenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Maver24 het volgende:
Krijg tyfes, godverdomme EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 27-02-2014 om 21:43:48Heads up: the second batch of #FUT Upgrades has been delayed until next week. Stay tuned for more info. reageer retweet
quote:Op maandag 27 januari 2014 19:51 schreef Maver24 het volgende:
ik word helemaal leip van die klote errors op de webapp, ik kan GODVERDOMME niet eens zoekenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
666kquote:Op woensdag 16 april 2014 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er iemand die even in zijn glazen bol kan kijken? Wat wordt de prijs van IF Quintero?![]()
150kquote:Op woensdag 16 april 2014 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is er iemand die even in zijn glazen bol kan kijken? Wat wordt de prijs van IF Quintero?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij moet ook gewoon maar de huisregels van Fok! bewaken. Meer of minder "verraders". Dat zou een betere stelling zijn.quote:![]()
Hij moet zelf vroeg opstaan om te zien wie er vroeg wegrijdtquote:Op woensdag 16 april 2014 17:54 schreef esox83 het volgende:
Ik heb in Beverwaard nog nooit iemand met een baan gezien, jij wel Maver?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: