In de volgende dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:36 schreef Anne het volgende:
Nou, vanaf nu kan de rest wel gewoon in de SC.
je kan ook deze aanpassenquote:
Omdat de OP me niet aanstaat? Als er dan eentje machtsmisbruik roept heeft 'ie nog gelijk ookquote:
Oh, wat stoer. Een mod die op z'n pik getrapt is en dat en plein public gaat uitvechten..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Helaas, erg jammer voor je, en ik voel met je mee, maar jij bepaalt niet waar ik wel- of geen geintjes maak.
![]()
Ik help niks om zeep, ik waarschuw TS dmv een grappig bedoeld plaatje dat hij niet alles moet geloven wat men op internet roept.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Oh, wat stoer. Een mod die op z'n pik getrapt is en dat en plein public gaat uitvechten..![]()
* Eix pakt alvast popcorn.
Maar kan dit niet wat subtieler? Want Fok! wordt er nu niet echt toffer op als mods met een misplaatst autoriteitsargument topics om zeep helpen. Doe het dan met een persoonlijk bericht ofzo.![]()
Ik had nog een tegoedbonquote:Op woensdag 23 september 2015 18:58 schreef Sounddragon het volgende:
Je zou nou onderhand toch wel moeten weten dat de slotjes op de bon zijn hier in PTA he, Sjukkert
Mjah, niet heel spannend, maar het is ook nog eens TS zijn eerste topic, en hij reageert voor geen meter..quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
PTA / camper dak in fiat doblo maken
Het heeft er alle schijn van dat TS wil sjoemelen. Niet gewenst denk ik zo
Kan een leuk project worden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
PTA / Distributieriem vervangen
Staat onder projecten, volgens mij kan ts niet eens een riempje vervangen
Ik zie inderdaad dat het daar steeds meer over irritaties gaat, die worden ondersteund door een dashcam-filmpje. Dat is inderdaad niet de bedoeling van dat topic. Ik zal er even een mooie topicpointer inzetten die boven het reactieveld komt te staan.quote:Op woensdag 11 november 2015 12:50 schreef Ridocar het volgende:
Over het dashcam- en irritaties-op-de-wegtopics: Waar is welke reeks nu eigenlijk voor? Ik dacht dat het dashcamtopic over het technische gedeelte ging en de irritaties in het betreffende topic kon, nu staan youtube-filmpjes in het dashcamtopic én in het irritatietopic. Zou hier een scheiding in kunnen? Het maakt mij niet zoveel uit waar de lijn komt, maar beide topics hebben een overlap die niet duidelijk is.
Gezien. Top, dankje.quote:Op woensdag 11 november 2015 13:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat het daar steeds meer over irritaties gaat, die worden ondersteund door een dashcam-filmpje. Dat is inderdaad niet de bedoeling van dat topic. Ik zal er even een mooie topicpointer inzetten die boven het reactieveld komt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop