Dat bedoelde ik met de rest inderdaad. Zitplaatsen, tafel, slaapplaatsen voor 2 personen, kastruimte, fornuisje, watervoorziening (incl. afvoer). Dus dan ben je inderdaad wel even bezig. Maar het kan wel in compacte auto's, zie: Transit Connect. De Doblo is ook vrij ruim, dus neem aan dat het daar ook wel in gaat. Maar zou dat wel van te voren even uitzoeken.. Je moet behoorlijk wat inbouwen wil je het goedgekeurd krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Voor het campertarief moet er ook een fornuis en aanwezig zijn. Je moet hem namelijk omkeuren bij de RDW.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:15 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met de rest inderdaad. Zitplaatsen, tafel, slaapplaatsen voor 2 personen, kastruimte, fornuisje, watervoorziening (incl. afvoer). Dus dan ben je inderdaad wel even bezig. Maar het kan wel in compacte auto's, zie: Transit Connect. De Doblo is ook vrij ruim, dus neem aan dat het daar ook wel in gaat. Maar zou dat wel van te voren even uitzoeken.. Je moet behoorlijk wat inbouwen wil je het goedgekeurd krijgen.
Of te wel, zoals ik het lees, wil TS sjoemelenquote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:06 schreef BenvanhetLicht het volgende:
Het is puur bedoeld om in t campertarief te vallen.
Dat gok ik ook jaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[..]
Of te wel, zoals ik het lees, wil TS sjoemelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |