Mij ookquote:Op woensdag 16 april 2014 08:10 schreef Limone het volgende:
Oh nee veeg me op! Wat super schattig van je grote!
Aw... dat zijn de mooiste liedjes!quote:Op woensdag 16 april 2014 08:09 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaa het is een dreumes
[ afbeelding ]
De oudste is nu een zelf gemaakt verjaardagsliedje aan het zingen voor haar kleine zusje.
Vergeet het koekjes bakken niet!quote:Op woensdag 16 april 2014 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ook hier gefeliciteerd Tal! Je meiden zijn echt om te smelten
Ik vind jullie terugkijkverhaaltjes zo grappig. De mijne wordt straks zo: nu beginnen de weeen. En dan een dag later: nu braken de vliezen. En dan een dag later: nu gaan we naar het ziekenhuis... Etc
Neeeee dat nietquote:Op woensdag 16 april 2014 10:06 schreef L-E het volgende:
Hoe is leuk met je kind bezig zijn weggegooid geld dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:11 schreef Moppert het volgende:
R.ufter heeft door dat hij benen heeft en is bezig met het oefenen van rug naar zij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit nou expres of niet?
![]()
Neeeeee! We willen je helemaal niet missenquote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef bellelena het volgende:
Ik hou het echt niet meer bij hier, maar hoor hier ook niet echt meer natuurlijkSorry...
Tallyvan harte gefeliciteerd!!!
Moppert, rufter?!Maar wel lieve foto's!
Suiker, hier ook een emo jankbui gehad gisteravond. Toen ik Nin in bed bracht, lag ik samen met d'r in het bed en bedacht ik me hoe ik daar vorig jaar lag met een heel vers bloot babytje op mijn blote buik... En toen kon ik niet meer weggaan daar, toen ik eindelijk toch de gang in was gelopen, moest ik daar nog harder huilen toen ik bedacht ik hoe daar vorig jaar had gelopen van het bad naar het bed met dat natte babytje in mijn armen. Wat een emotionele waterval er toen is gaan stromen, die niet meer op is gehouden. Ik heb af en toe heel erg het gevoel dat ik nog moet happen naar adem, mijn hoofd boven probeer te houden. Gisteren overdag was ik ook al een beetje emotioneel, maar 's avonds dus pas echt. En nu eigenlijk ook een beetje, ik moet nu de hele tijd denken aan vorig jaar, opeens!
Verder wil ik eigenlijk (nog) niet weg uit dit topicEn aangezien ik het toch niet meer bijhoud, schuif ik in ieder geval niet door naar het volgende topic. Misschien post ik hier af en toe nog eens een keertje, om iemand een hart onder de riem te steken bijvoorbeeld
Veel plezier met jullie babys, lieve mama's!
Ohhhh wat lief!quote:Op woensdag 16 april 2014 08:09 schreef Tally het volgende:
Jaaaaaaa het is een dreumes
[ afbeelding ]
De oudste is nu een zelf gemaakt verjaardagsliedje aan het zingen voor haar kleine zusje.
Dit, alles!quote:Op woensdag 16 april 2014 10:35 schreef L-E het volgende:
belleWat een emotionele rollercoaster is het moederschap he? Zo mooi, maar soms ook zo afschuwelijk intens in mijn beleving. De blootliggende zenuw zoals Juud gisteren beschreef vond ik heel treffend. En dat eerste jaar is zo waardevol, voor jullie maar ook voor Nin. Jullie zetten alles op alles om haar de best mogelijke basis mee te geven, ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat jullie voor mij het voorbeeld zijn van hoe een warm gezin er uit moet zien, van wat ouderschap is, van hoe liefde een andere lading krijgt als er een kindje bij komt, zo nieuw en anders maar toch ook zo heel erg hoe het bedoeld is. Oerouders!
Ik ga je zo missen hier![]()
Ooohhh iets mooiers dan dit kan ik toch niet zeggen? Ik ga daarom maar niet eens proberen om een mooi verhaaltje neer te kladden, ik doe heel ongegeneerd een +1! In de korte tijd dat ik bij het babytjestopic 'hoor' heb ik al zoveel waardevolle Belle-Posts voorbij zien komen, vol wijsheden en liefde.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:35 schreef L-E het volgende:
belleWat een emotionele rollercoaster is het moederschap he? Zo mooi, maar soms ook zo afschuwelijk intens in mijn beleving. De blootliggende zenuw zoals Juud gisteren beschreef vond ik heel treffend. En dat eerste jaar is zo waardevol, voor jullie maar ook voor Nin. Jullie zetten alles op alles om haar de best mogelijke basis mee te geven, ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat jullie voor mij het voorbeeld zijn van hoe een warm gezin er uit moet zien, van wat ouderschap is, van hoe liefde een andere lading krijgt als er een kindje bij komt, zo nieuw en anders maar toch ook zo heel erg hoe het bedoeld is. Oerouders!
+1 x27471!quote:Op woensdag 16 april 2014 10:35 schreef L-E het volgende:
Nah, quatschquote:Op woensdag 16 april 2014 10:45 schreef L-E het volgende:
Sssht LB, ik heb nog lang geen dreumes!
Serieus, hij ziet er echt uit als een 9-maander dus ik ga hier gewoon niet weg
Een kruidenmengsel met venkel en anijs en volgens mij in die ik heb ook St. Janskruid.quote:
Oh handig! Je moet het er wel afhalen voor elke voeding toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 10:52 schreef Shandaly het volgende:
Miconazol is gewoon te koop bij de drogist/apotheek, heb je geen recept voor nodig. Wordt ook niet vergoed dus.. flauw he
Ja en ik danquote:Op woensdag 16 april 2014 10:43 schreef L-E het volgende:
Nu moet ik een nieuwe guru zoeken! Wie wil?
Het systeem zit verrot in elkaarquote:Op woensdag 16 april 2014 11:01 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja en ik danIk zit zo een HALF JAAR zonder guru.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:14 schreef aapieannie het volgende:
Haha shandaly dat doen we met Kaylee ook. Wat resulteerd in een half mislukte koprol omdat ze naar haar voeten gaat kijken!
Hey! Hoe is het eigenlijk met M bij het kdv?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:01 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja en ik danIk zit zo een HALF JAAR zonder guru.
quote:Op woensdag 16 april 2014 11:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey! Hoe is het eigenlijk met M bij het kdv?
Wij hadden net weer de fysio op bezoek die het idd weer had over gecontroleerd laten huilen, maar ik vind het echt niksquote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef Cwen het volgende:
Tja... Logeren heb ik wel overwogen, maar ik heb 't vermoeden dat als ik er even 'uit' ben, dat ik er helemaal niet meer 'in' kom, zeg maar. Dat het dan nog zwaarder valt.
LB, ja, heb Baby in een Droomritme geprobeerd, maar het heeft niks geholpen. Ze kán het namelijk wel, maar ze wíl het meestal niet. Bij mama aan de borst is veel fijner en ik kan haar er moeilijk ongelijk in geven.
Ook gecontroleerd laten huilen hebben we geprobeerd, 1x... Maar dat eindigde in paniekhuilen dus dat doen we nooooit meer - zelfs mijn man was het daarmee eens en die is toch wel van de harde aanpak.
Dus tja, het komt wel want ze kan het wel, maar nu heeft ze me gewoon nog nodig.
30 augustus jaquote:Op woensdag 16 april 2014 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh nou dat is inderdaad dan echt een tijdelijke slaapmisere! Wat is jouw meisje toch vreselijk snel!![]()
![]()
Ze is van augustus toch? 4 maanden jonger dan de mijne maar je omschrijving klinkt precies als mijn kersverse dreumes
10 keer maar?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:06 schreef Cwen het volgende:
[..]
30 augustus ja. Ze ís ook af en toe al bijna een dreumes; heb haar gisteren zo'n 10x uit de waterbak van de poezen gevist, en huilen joh, dat dat niet mocht
. Ik ben zooo benieuwd hoe ze verder ontwikkelt!
quote:Op woensdag 16 april 2014 13:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh man, ik maak nooit meer zo'n bijleespost op mobiel. Ik heb er vierkante ogen van.
Ik vind dat echt een geweldig pakje!quote:Op woensdag 16 april 2014 13:54 schreef ProjSkippy het volgende:
Jullie zijn hard gegaan!
Even kijken:
En het mushroompakje heb ik hier ook !
oh man, ik maak nooit meer zo'n bijleespost op mobiel. Ik heb er vierkante ogen van.
Pssst... Het pakje is nog steeds voor wèhnâg te koop..!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een geweldig pakje!dus als je m weg doet.....
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:29 schreef Limone het volgende:
[..]
Pssst... Het pakje is nog steeds voor wèhnâg te koop..!
thanksquote:Op woensdag 16 april 2014 15:29 schreef Limone het volgende:
[..]
Pssst... Het pakje is nog steeds voor wèhnâg te koop..!
Ik rol ons dekbed op en die leg ik dan om haar bedje heen. Ze kan daar wel overheen klimmen, maar dat doet ze nooit. Meestal gaat ze eerst spelen en na een poosje jammeren dat we haar moeten komen halenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:01 schreef LadyBlack het volgende:
Kruipt Nin niet van bed eigenlijk als ze wakker is?
Ik durf E niet zo heel goed meer alleen te laten eigenlijk op de slaapkamerHeel soms voed ik haar daar ook in slaap namelijk.
Wat jammer Belle. Ik had me wel verheugd op je leuke en lieve verhalen.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:24 schreef bellelena het volgende:
Verder wil ik eigenlijk (nog) niet weg uit dit topic En aangezien ik het toch niet meer bijhoud, schuif ik in ieder geval niet door naar het volgende topic. Misschien post ik hier af en toe nog eens een keertje, om iemand een hart onder de riem te steken bijvoorbeeld
Ik leg altijd het voedingskussen om T. heen als hij even alleen in ons bed ligt, voor de zekerheid. Beetje uitrekken en klaarquote:Op woensdag 16 april 2014 16:06 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik rol ons dekbed op en die leg ik dan om haar bedje heen. Ze kan daar wel overheen klimmen, maar dat doet ze nooit. Meestal gaat ze eerst spelen en na een poosje jammeren dat we haar moeten komen halenEn dan zit ze op d'r knietjes bij het dekbed rolletje.
Er bestaan ook van die rollen speciaal om langs de rand van het bed te doen volgens mij. Maar ik heb me d'r eigenlijk nooit in verdiept. We oefenen trouwens wel met d'r dat ze op ten duur zelf het bed af kan klimmen, maar zo'n klimmert als F. van Suiker is ze nog lang niet
quote:Op woensdag 16 april 2014 15:21 schreef Spirit82 het volgende:
Skips, je bent niet wijs met je megapost op je mobielVolgens mij is dat ongezond hoor
Limone, wat tof dat ze het zo leuk vindt! Slapen en eten doet Isa daar ook altijd goed, maar ze krijgen daar natuurlijk ook enorm veel indrukken te verwerken op zo'n dag! Groot gelijk als je er nog een dag bij doet hoorHet is wel duur, maar dat vind ik het ontzettend waard als ik zie hoe leuk Isa het daar heeft en hoeveel ze er van opsteekt!
Even eenvoor onszelf, want we zijn goedgekeurd door de woningbouwvereniging en krijgen echt echt echt dat huis
![]()
![]()
En een opscheppost over mijn snorkel. We hebben echt echte neusdruppels gehaald bij de apotheek en vannacht sliep ze echt een stuk beter weer, gelukkig! Ik hoefde er "maar" 3x uit en man 2x. Alleen om 5 uur hadden we even paniek want ze wilde niet meer slapen, maar na een schone luier en nog een neusdruppel heeft ze lekker tot 7 uur getuktOver 2 weken wordt ze alweer 1 ook, zo gek, maar het past wel helemaal bij haar. Ze kan al zoveel!!
![]()
Kruipen gaat als een malle en lopen aan onze vingers is helemaal de bom. Een paar dagen terug zag ik ineens de kinderwagen ervandoor gaan. Had mevrouw zich opgetrokken en liep doodleuk achter dat ding aan door de kamerZe kletst ook de hele dag door, doet veel wat niet mag, maar snapt "nee" al echt! Als ik het zeg tenminste, mijn man negeert ze gewoon. Ze gaat dan voor de kattenbakjes zitten bijvoorbeeld en probeert het wel, maar doet het niet. Het werkt het beste als ik zeg dat ze me aan moet kijken of haar gezichtje naar me optil met mijn hand en zeg "Nee nee Isa, is van de poes/mama/oma. Nee." En ze kan ook weer alleen spelen
Heel goed zelfs! Zo heerlijk. We moeten haar wel uitdagend speelgoed aanbieden, maar dan kan ze daar echt helemaal in opgaan! Dus ik ben blij dat ze bijna jarig is
En ze knuffelt
![]()
Ze kan echt helemaal in me kruipen soms of gewoon lekker op me liggen in plaats van de hele tijd overal heen willen kijken/kruipen. En ze kan neplachen! Dan is ze bezig, kijkt me opeens aan en zegt "HA HA HA" met een grote smile
Rare baby
![]()
Dat vraagt om een foto!!!quote:Op woensdag 16 april 2014 17:03 schreef bellelena het volgende:
Wij hebben een balkondeur met een harige tochtstrip, en elke keer als Nin dan bij de deur staat, dan voelt ze de tochtstrip en gaat ze ermee staan kroelenduimen![]()
Hilarisch tafereel overigens
Dit! Lieve Belle wat heb je toch vaak gezegd wat ik op dat moment nodig had. Precies nodig om door te gaan zoals ik het eigenlijk wil.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:38 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ooohhh iets mooiers dan dit kan ik toch niet zeggen? Ik ga daarom maar niet eens proberen om een mooi verhaaltje neer te kladden, ik doe heel ongegeneerd een +1! In de korte tijd dat ik bij het babytjestopic 'hoor' heb ik al zoveel waardevolle Belle-Posts voorbij zien komen, vol wijsheden en liefde.
![]()
voor jou!
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:03 schreef bellelena het volgende:
Wij hebben een balkondeur met een harige tochtstrip, en elke keer als Nin dan bij de deur staat, dan voelt ze de tochtstrip en gaat ze ermee staan kroelenduimen![]()
Hilarisch tafereel overigens
Dit dus. Ik heb altijd zo genoten van jouw verhalen. Ik moet echt even slikken dat je niet doorschuiftquote:Op woensdag 16 april 2014 16:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat jammer Belle. Ik had me wel verheugd op je leuke en lieve verhalen.
Kom je wel af en toe een update doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door GotC op 16-04-2014 22:40:27 ]
+1quote:Op woensdag 16 april 2014 19:48 schreef Omentielvo het volgende:
Dit dus. Ik heb altijd zo genoten van jouw verhalen. Ik moet echt even slikken dat je niet doorschuift
Daarom hier. Nog gefeliciteerd met je prachtige dochter
En ik hoop je soms stiekem te zien in het dreumestopic
quote:Op woensdag 16 april 2014 21:02 schreef GotC het volgende:
Heerlijk ja!
Shirt mag naar J. zodra hij eruit isGa je naar de meet?
Ik vind het ook spannend om jou te ontmoeten hahaquote:Op woensdag 16 april 2014 21:23 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Jaaa ik kom, Ik vind het ook zo spannend om jou te ontmoetenhaha
![]()
Hoe fijn het nu ook gaat, toch sterkte met terugdenken, want dat zal soms best pijnlijk zijn!quote:Op woensdag 16 april 2014 21:20 schreef L-E het volgende:
Gotc!!
En Spirit, wat klink je ondanks alle andere dingen enorm verliefd, fijn om te lezen!
En ook hier is het terugblikken begonnen. Een jaar geleden zat ik aan de bloeddrukverlagers en was ik klachtenvrij en meende ik toch dat ik het nog wel even zou uitzingen. En stelde ik deze vraag: OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1169
Grappig om de reacties te lezen, nu ik weet dat de kinderartsen hebben bevestigd dat kindjes die veel stress doormaken al cortison (?) aanmaken, wat de longrijping bevordert. Dus, zij het in een iets andere bewoording, had de echoscopiste toch gelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kende m toen alquote:Op donderdag 18 april 2013 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet zwaar hoor. Wek ik wel die indruk?Ik mopper soms een beetje quasi-grappig over hoe de situatie is, maar ik geniet echt van zwanger zijn, ook al is het her en der wat gecompliceerder dan wenselijk. Uiteindelijk heb ik gewoon een supertoffe baby in mijn buik, en dat vind ik een heel mooi en fijn gevoel. Ben echt nog niet klaar met zwanger zijn.
Ik heb echt geen idee. Bestaat er niet iets van dropdrank voor babies? Dat vind ik goddellijkquote:Op woensdag 16 april 2014 21:49 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje: M is al heel lang verkouden maar lijkt er niet echt last (meer) van te hebben. Heb wel een paar dagen neusspray gebruikt omdat het drinken ook iets minder leek te gaan maar dat is nu niet meer nodig. Alleen nu snurkt hij echt heel erg, maar niet in z'n neus zeg maar en hij hoest. Zijn mondje ruikt ook naar slijm als jullie tenminste snappen wat ik bedoel. Jammer want ik ruik graag aan zijn melkmondje![]()
![]()
Maar is er iets wat ik daarvoor kan geven? Want dat hoesten is zo sneu en hij wordt er soms wakker van.
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb er zelf nooit last van heb nog nooit hoestdrank oid opquote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Bestaat er niet iets van dropdrank voor babies? Dat vind ik goddellijk![]()
Dat kun je ook drinken zonder dat je last van je keel hebt.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb er zelf nooit last van heb nog nooit hoestdrank oid op
Dropquote:Op woensdag 16 april 2014 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kun je ook drinken zonder dat je last van je keel hebt.
Zegt men.
Thijmsiroop mag al voor hele kleintjes, toch? Doet op zich niet zoveel tegen het hoesten, maar verzacht wel het keeltje, en smaakt lekkerquote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Bestaat er niet iets van dropdrank voor babies? Dat vind ik goddellijk![]()
Ik heb thijmsiroop voor E gekocht toen ze erg hoestte en ik de indruk had dat ze last had van haar keel daardoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:54 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb er zelf nooit last van heb nog nooit hoestdrank oid op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand van jullie nog iets om S.iem
Z'n ontlasting wat te verzachten? Arme guppie heeft harde keutels en dat doet pijn
doei
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:11 schreef Bolletje... het volgende:
Gotc en Mabawa
Zal ik dan ook maar?Meer water laten drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand van jullie nog iets om S.iem
Z'n ontlasting wat te verzachten? Arme guppie heeft harde keutels en dat doet pijn
Ja, doe jij nog dropshots?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, fv ivm mijn medicatie. Ik zou dus eventueel een drupje olijfolie in z'n flesje kunnen proberen. Hopen dat t helpt, is zo zielig!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:14 schreef GotC het volgende:
Lieve foto BolletjeEn welkom!
Geen tips vrees ik.. je geeft bv?
Oh dat is waar ja! 10ml extra water elke fles?quote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee, fv ivm mijn medicatie. Ik zou dus eventueel een drupje olijfolie in z'n flesje kunnen proberen. Hopen dat t helpt, is zo zielig!
quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef GotC het volgende:
Ik heb allemaal Smirnoff+Breezer flesjes en een doos wijn gekregen van m'n zwager voor m'n verjaardag tijdens het inleiden
How to leave an impression: lesson 1.
Ja dat mag gewoon, maar kan je nog met je vk/ha overleggen voor je het doet?quote:
Morgen maar ff checken bij het CB. *hik*quote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef Bolletje... het volgende:
[..]Meteen een zorgmelding ivm alcoholverslaafde moeder
Hihi briljant!quote:Op woensdag 16 april 2014 22:33 schreef GotC het volgende:
Ik heb allemaal Smirnoff+Breezer flesjes en een doos wijn gekregen van m'n zwager voor m'n verjaardag tijdens het inleiden
How to leave an impression: lesson 1.
Oh, ik deed met 7upquote:Op woensdag 16 april 2014 22:30 schreef Limone het volgende:
en Malibu met ijs (want dat drinken de ekte volwassenen ook. Dacht ik toen.)
Ja,zal eerst ff aan de vk vragen of dat oke is, neem aan van wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja dat mag gewoon, maar kan je nog met je vk/ha overleggen voor je het doet?
Dat deed mijn kraam wel ten S. 2/3 dagen niet gepoept had.
koetjesquote:Op woensdag 16 april 2014 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ik deed met 7up![]()
Maarre; dropshot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Wat heerlijk! Je voelt dan letterlijk de spanning uit je lijf vloeien, he? Althans, dat heb ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:58 schreef klaprooss het volgende:
Lief Franny!
Ja! Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat een verademing! Vannacht ging al super maar vandaag! Man oh man! Ik had weer een beetje het idee dat ik mijn mini van de eerste 2 weken voor een groot deel terug had. Hij had nog af en toe wel een momentje maar zooooo veel beter! Ik hoop dat dit de eerste dag was en dat er nog vele mooie mogen volgen!
Vind het wel extra spnnend hoe het morgen zal zijn, na zo'n dag als vandaag ben ik 'extra' bang dat het weer een ruk dag gaat worden. Maar we blijven positief. Vandaag was een cadeautje en ik kan er gewoon niet van slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Franny, het is hier (nog) niet gebeurd maar ik klop voor de zekerheid even af.
Klap, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Hopelijk gaat het overdag ook beter!Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
Joepie! Ik herken het erg: als het dan even heel goed ging, meteen ook een spanning voelen omdat je zo erg hoopt dat het zo blijft!quote:Op woensdag 16 april 2014 23:58 schreef klaprooss het volgende:
Lief Franny!
Ja! Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat een verademing! Vannacht ging al super maar vandaag! Man oh man! Ik had weer een beetje het idee dat ik mijn mini van de eerste 2 weken voor een groot deel terug had. Hij had nog af en toe wel een momentje maar zooooo veel beter! Ik hoop dat dit de eerste dag was en dat er nog vele mooie mogen volgen!
Vind het wel extra spnnend hoe het morgen zal zijn, na zo'n dag als vandaag ben ik 'extra' bang dat het weer een ruk dag gaat worden. Maar we blijven positief. Vandaag was een cadeautje en ik kan er gewoon niet van slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BONUSPIC!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op donderdag 17 april 2014 08:02 schreef RunForrestRun het volgende:
Wat een lieve papafoto's.
Die heb ik ook wel maar ik vind papa op dit moment niet zo heul lief
sorry, las even mee, maar te weinig om vaak te reageren. Maar hier werd ik even boos van..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Franny, het is hier (nog) niet gebeurd maar ik klop voor de zekerheid even af.
Klap, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Hopelijk gaat het overdag ook beter!
Dat hij niet zo vroeg op wil staan kan ik me soort van voorstellen na een late dienst. Maar lijkt me dat de verminderde kosten voor de gastouder bij ophalen om 15.00 (als ie dus vroeg klaar is) ruimschoots tegen een fietskar (of Maxi-Cosi standaard achterop) zijn weg te strepen.
Daarbij had ik bij mijn dochter dat toen ze wat ouder werd (vanaf een maand of 9) dat ze overdag duidelijk meer leerde en daar heel moe van werd. Kwam er op neer dat ze toen zo moe werd dat ze 's avonds om 18.30 naar bed moest om om 7.00 weer wakker te worden. Dan zie je je kind dus nooit wakker... (Terwijl ze daarvoor overdag meer sliep, maar 's avonds nog best lang wakker was en ook vroeg wakker, maar goed niet alle kinderen zijn hetzelfde natuurlijk)
Buiten die redenen zou ik heel boos zijn als er niet meegedacht wordt in oplossingen. Maar goed wij verdelen het thuis ook wel heel eerlijk (werken evenveel uur, de een haalt de ander brengt, ik doe de was en hij stofzuigt etc.)
Hier hielp het om de flesjes te maken met iets meer water en evt tussendoor wat extra lauw water te geven (niet lauw uit kraan, maar koud uit kraan en lauw maken in magnetron dus)quote:
Dat gevoel krijg ik ook altijd als ik foto's van jullie ziequote:Op donderdag 17 april 2014 10:50 schreef GotC het volgende:
Arts vond dat hij echt goed in z'n vel zat en dat ook uitstraalde. Dus wij kregen ook een sticker
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:53 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik ook altijd als ik foto's van jullie zie![]()
Waarom dit?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Hier hielp het om de flesjes te maken met iets meer water en evt tussendoor wat extra lauw water te geven (niet lauw uit kraan, maar koud uit kraan en lauw maken in magnetron dus)
Nee hoor, zie:quote:Op donderdag 17 april 2014 11:19 schreef Moppert het volgende:
Dat is alleen met hele oude leidingen. (loodleidingen) of plaatsen met veel nitraat in het water door mest.
Verder mag en kan het gewoon met water uit de kraan.
koud wel, warm nietquote:Op donderdag 17 april 2014 11:19 schreef Moppert het volgende:
Dat is alleen met hele oude leidingen. (loodleidingen) of plaatsen met veel nitraat in het water door mest.
Verder mag en kan het gewoon met water uit de kraan.
Maar dat is weer wat ik net post, nieuwe leidingen hebben ook prut (ook koud water)quote:Op donderdag 17 april 2014 12:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
terwijl ze gewoon in nieuwbouw zit, dus geen lode leidingen ofzo
Yeah, c'est moi! Zo'n zweverig gevalquote:Op donderdag 17 april 2014 11:36 schreef Moppert het volgende:
Ook daar verschillen de adviezen in. Die link zegt heel iets anders dan duinwater bijvoorbeeld.
Ik vind eigenlijk dat als je gevoelig bent voor dit soort dingen je heel veel dingen in je leven moet aanpassen wil je dat je kind minder schadelijke stoffen binnen krijgt.
Niet inenten , onbespoten fruit en groentes etc
En je aluhoedje uit de kast halen.![]()
En ik ben eigenlijk best wel geitenwollen sok.
En kook heel bewust zoutloos en bepaalde e-nummerloos en heb issues met bepaalde dingen.
Maar het is geen doen om voor alles het op de "juiste" manier te doen.
Zeker als alle info anders is.het is lastig om je aan alle adviezen te houden.
Geef je braaf water dat je hebt gekocht heb je alsnog bepaalde risico's op SIDS etc etc.
Maar dat is niet iets van nu. Vroegah was je al 'anders' nu alleen wat meerquote:Op donderdag 17 april 2014 13:28 schreef bellelena het volgende:
Hihi, I know! Maakt de wereld alleen maar kleurrijker toch, al die verschillen! (En ik weet ook dat ik wel extremist ben![]()
)
Las laatst trouwens van iemand hier (L-E denk ik), dat ze dacht dat ze hier soms zweveriger overkwam dan ze IRL is. Bij mij is dat andersom denk ik![]()
Ze heeft dmv duwen en trekken m'n bekken weer recht gezet, en nu moet ik 3x per dag oefeningen doen en 2x per week fysiotherapie om alles weer recht en stevig te maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:14 schreef Franny_G het volgende:
Oeh, Bolletje. Kan daar snel iets aan gedaan worden?
Ik vond de hele osteopaat wat onduidelijk, maar als het werkt?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:02 schreef klaprooss het volgende:
Oh Kim! Welkom bij de oh zo gewilde club.
Gelukkig heeft ze niet heel de dag er last van maar vervelend blijft het wel! Dikke kus voor jullie
Dot wat fijn dat de wipper wen erkt!
Verder even niet gelezen.
Hier terug van de osteopaat. Er zit in zijn nekje iets neit goed waardoor hij niet naar links kan kijken (nooit echt opgevallen maar toen die man er mee bezig was, was het overduidelijk!)
Overigens zijn er meerdere dingen die niet lekker zitten die in verband staan met J.ibbe zijn klachten.
Hij moest onwijs huilentijdens de behandeling totdat die man zijn nekje soepel had en hij eindelijk naar links kon draaien met zijn hoofd! Binnen 5 min was hij van een extreme huil bui naar een tevreden baby
!
Maaaar de punten die vast zitten in zijn nek staan in verband met zijn reflux/maag. Het zorgt er voor dat er te weinig maagzuur in de maag aanwezig is waardoor de voeding niet snel genoeg verteerd wordt (of zo iets) Voeding zou na een min of 20 de maag uit moeten zijn maar bij J blijft er dus waarschijnlijk door te weinig maagzuur voeding te lang in zijn maag. De 2e voeding komt daar dus dan bovenop, in de te volle maag en dat komt dus elke keer weer omhoog.
Nu slikt hij maagzuur remmers terwijl hij dus misschien al een te kort heeft. Pfff wat een gedoe en lastig allemaal.
Wat de osteopaat allemaal vertelde klonk allemaal erg aanneemelijk maar goed het kan nog alle kanten op gaan.
Vast een onduidelijk verhaal maar niet echt tijd om er een duidelijk lang verhaal van te maken
ik heb m ook wel getroost hoor maar dan kon ik aan de gang blijven..quote:Op donderdag 17 april 2014 17:49 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik vond de hele osteopaat wat onduidelijk, maar als het werkt?Ik moet wel zeggen dat de onze juist vond dat hij niet moest huilen en dan mocht ik hem ook even troosten voordat we verder gingen, maar volgens mij heeft Stipje ook nog geen echte voorkeurshouding. Mij mogen morgen weer
Ik zal ook eens vragen of hij bekend is met jouw verhaal.
Gelukkig staat het weer recht.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:47 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ze heeft dmv duwen en trekken m'n bekken weer recht gezet, en nu moet ik 3x per dag oefeningen doen en 2x per week fysiotherapie om alles weer recht en stevig te maken.
Kan door van alles zijn. En kan ook door van alles goed komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:36 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Gelukkig staat het weer recht.. Hoe heb jij (en je kleintje) dat voor elkaar gekregen? Was het van de bevalling alleen of al tijdens je zwangerschap ontstaan?
Nouja, vanaf nu zal het vast beter gaan! Intensieve aanpak ook wel. Succes met de oefeningen.
Heeft iemand advies over hoe dit soort stickers van een babyvoorhoofd te krijgen? Schrobben onder de douche helpt dus niet
Sarcasme. Herken het.
Oh okquote:Op donderdag 17 april 2014 18:15 schreef klaprooss het volgende:
[..]
ik heb m ook wel getroost hoor maar dan kon ik aan de gang blijven..
En echt een voorkeurshouding zou ik het niet willen noemen. Hij kan gewoon niet tor een bepaald stuk draaien dus heeft geen keus. Hij wilde overigens de laatste weken m'n rechter borst niet en na de osteopaat wel
. Maar verder is het weer een ruk dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, dat huilen was vooral omdat we net onder de douche met een spuugdoekje aan het boenen waren en ze gewoon helemaal doodop was en wilde slapen. Dus ik heb die sticker maar met vaseline ingesmeerd zodat het in elk geval niet uitdroogt.
En morgen maar weer verder proberen... Mijn schoonmoeder oppert wasbenzine of nagellakremover.... Maar of dat geen kwaad kan op een babyvoorhoofd?!
Echt, ik had nooit gedacht dat ik dit soort vragen ooit zou posten
Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:17 schreef Spirit82 het volgende:
Papa voelt zich natuurlijk ontzettend schuldigMaar laten we wel wezen, wie heeft er hier nog nooit een sticker op zijn kind geplakt om samen in de spiegel te bekijken? Je verwacht niet dat dat ding zo goed plakt dat het er niet meer af gaat... Ik heb ook een email naar de klantenservice gestuurd van Zara want die sticker zat dus in een doos met kinderkleertjes die Isa aan het leeggraaien was. Ik zou het hoofd van de medewerker wel willen zien die mijn email leest
Dat hebben wij echt nog nooit gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyways, dat huilen was vooral omdat we net onder de douche met een spuugdoekje aan het boenen waren en ze gewoon helemaal doodop was en wilde slapen. Dus ik heb die sticker maar met vaseline ingesmeerd zodat het in elk geval niet uitdroogt.
En morgen maar weer verder proberen... Mijn schoonmoeder oppert wasbenzine of nagellakremover.... Maar of dat geen kwaad kan op een babyvoorhoofd?!
Echt, ik had nooit gedacht dat ik dit soort vragen ooit zou posten
Als het niet open is kan je wasbenzine of nagellakremover proberen. Maar ik zou bang zijn voor dr oogjesDe huid is niet open? Die rode vlekjes zijn van de sticker?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Das dan een gelukje bij een ongelukjequote:Op donderdag 17 april 2014 19:24 schreef Spirit82 het volgende:
Ja rood is van de sticker. Haar huid is gewoon heel.
Het is toch wel stickerlijm?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
Maar het is dus niet echt een sticker, het is echt zo'n filmpje dat als een tweede huid aan het hoofd geplakt zit. Net zoals zo'n plakplaatje dat kinderen wel eens op hun arm hebben?
Ik ga even soep eten en hoop jullie geniale tip zometeen te lezen![]()
Dan zou ik wasbenzine idd wel proberen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:29 schreef Spirit82 het volgende:
Maar het is dus niet echt een sticker, het is echt zo'n filmpje dat als een tweede huid aan het hoofd geplakt zit. Net zoals zo'n plakplaatje dat kinderen wel eens op hun arm hebben?
Ik ga even soep eten en hoop jullie geniale tip zometeen te lezen![]()
Dat zal ook zeker meespelen! Praten vindt hij lastig.quote:Op donderdag 17 april 2014 08:57 schreef Moppert het volgende:
Ook hun leven staat een beetje op zijn kop en misschien weet ie ook gewoon niet hoe hij het allemaal rond moet breien en is hij een beetje boel onder de indruk van alles en kan hij je dat niet goed duidelijk maken. (ook wel een beetje een mannending denk ik)
quote:Op donderdag 17 april 2014 10:30 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Daarbij had ik bij mijn dochter dat toen ze wat ouder werd (vanaf een maand of 9) dat ze overdag duidelijk meer leerde en daar heel moe van werd. Kwam er op neer dat ze toen zo moe werd dat ze 's avonds om 18.30 naar bed moest om om 7.00 weer wakker te worden. Dan zie je je kind dus nooit wakker... (Terwijl ze daarvoor overdag meer sliep, maar 's avonds nog best lang wakker was en ook vroeg wakker, maar goed niet alle kinderen zijn hetzelfde natuurlijk)
Hij staat ook in de special bij de geboortekaartjes pagina, en op de website staat de vermelding: linkjequote:Op donderdag 17 april 2014 15:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bellelena, weet je dat nin haar geboortekaartje in de ouders van nu zwangerspecial staat? Bij een advertentie van geboortekaartje.nl
Ik zou ook gaan voor babyolie. al heeft mijn tips geen enkele basis whatsoeverquote:Op donderdag 17 april 2014 19:28 schreef Burdie het volgende:
Spitir, ik moest lachen![]()
Babybodylotion of -olie zou ik proberen, hopelijk werkt het!
Herkenbaar hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Maar dat gesprek gaat er zeker komen! Het idee om nog eens duidelijk de verdeling van de verantwoordelijkheden door te spreken vind ik een goede, want hoewel we het er van tevoren uiteraard over hebben gehad, blijkt uit de praktijk toch dat dat niet vanzelf gaat. En ik weet dat ik daar ook deels schuldig aan ben want ik trek heel veel verantwoordelijkheid naar me toe en daarna word ik boos dat vriend niks doet
Oh jaquote:Op donderdag 17 april 2014 20:50 schreef Moppert het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor.![]()
En ik word nog bozer als ik dan te horen krijg maar ik ben zo enorm moe.
(terwijl ik de nachten met 3 kinderen doe) maar ik heb wel geleerd dat het ook belangrijk is om het van de andere kant te bekijken.
quote:Op donderdag 17 april 2014 21:37 schreef Loj het volgende:
Spirit, wat een verhaal!
Ik verwijder stickers in de klas (als de stickerverwijderaar weer eens op is) door ze te verwarmen (met een föhn) en daarna een schuursponsje.
(Zou alleen niet de föhn op de warmste stand zetten en een schuursponsje gebruiken)
Wat goed dat Ellie al een minikruipje doet! Hier is Eline al flink achteruit aan het tijgeren maar betrapte ik haar vandaag toen ze op het gras lag er ook op dat ze daar haar knieën wel opgetrokken krijgt tot kruiphouding dus het idee is erquote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Cwen het volgende:
[..]in groep 8???
Hillie, vervelend dat je dr zo'n naar gevoel aan hebt overgehouden! Hier eet ze ook nog niet echt veel en ik zou het eerlijk gezegd ook niet opdringen - als ze er een aversie tegen ontwikkelt ben je nog veel verder van huis!
Ellie eet ook nog niet veel hoor, en de ene dag beduidend meer dan de andere. Maar tot een jaar zouden ze genoeg moeten hebben aan bv/fv, dus ik zou me niet te druk maken.
Wb zitten, vaag! Ellie zit al vanaf 5 maanden ofzo natuurlijk, en ze tijgert nu, gaat zelf in kruiphouding zitten en deed gisteren voor het eerst een minikruipje. Dus ik betwijfel of dat een 100% oorzaak gevolg is - hier in elk geval niet maar ik weet dat Ellie ook wel een beetje een uitzondering is.
Had jij trouwens een 7.5 mnd afspraak? Hier pas met 8.5 mnd!
Kan hij niet bij je blijven liggen dan, ter hoogte van je hoofdkussen? Klinkt in mijn oren als een supergoede nacht, dus ik weet niet of ik al veel zou durven veranderen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:21 schreef Dot. het volgende:
Om 4 uur heb ik hem gevoed zijn we terug naar boven gegaan en toen wilde hij nog even extra drinken en toen werd ik net wakkerHet was wel heel koud vannacht, want ik trek m'n deken maar tot m'n middel als hij bij me ligt en hem bedek ik met een badcape dus we gaan maar weer eens oefenen met z'n bedje... Nog tips iemand? Zodra ik hem weg leg (rug, zij of buik) wordt hij namelijk wakker
Ja nu ligt hij idd op me in allerlei vreemde posities, maar ik probeer hem zo min mogelijk te verplaatsen zodat hij lekker diep wegzakt. Ik zal eens kijken of ik hem dan iets omhoog kan leggen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan hij niet bij je blijven liggen dan, ter hoogte van je hoofdkussen? Klinkt in mijn oren als een supergoede nacht, dus ik weet niet of ik al veel zou durven veranderen.
Spirit, dat stickerverhaal!Echt naar enzo, maar jezus wat heb ik gelachen
![]()
![]()
Ik zit vanaf 6:00 beneden. Mijn baby vindt wakker zijn echt TE TOF! Ook snachts! Twintig keer!Maar hij is zo leuk he, hij zit nu heel ernstig en voorzichtig een rijstewafel uit elkaar te peuteren alsof hij straks weer in elkaar moet
Hem op je dekbed leggen of een mini (fleece) dekentje over jezelf heen leggen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:21 schreef Dot. het volgende:
Om 4 uur heb ik hem gevoed zijn we terug naar boven gegaan en toen wilde hij nog even extra drinken en toen werd ik net wakkerHet was wel heel koud vannacht, want ik trek m'n deken maar tot m'n middel als hij bij me ligt en hem bedek ik met een badcape dus we gaan maar weer eens oefenen met z'n bedje... Nog tips iemand? Zodra ik hem weg leg (rug, zij of buik) wordt hij namelijk wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |