Het is: 'No pain, no gain.'quote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hehe nu ben ik de taalnazi.
Maar uhm ik weet niet of iedereen of me heen dat ook zo vind
Je kan het ze vraguh.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maar uhm ik weet niet of iedereen of me heen dat ook zo vind
Daarom vroeg ik het ook. Enfin. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:12 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Het is: 'No pain, no gain.'
Rond is inderdaad ook een vorm...quote:Op woensdag 16 april 2014 00:14 schreef nattermann het volgende:
Sowieso, moeten sporten om in vorm te blijven
Of gewoon "normaal" eten. Ook een manier.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:15 schreef blek het volgende:
Er is dus wat mis met je kringspier
[..]
Rond is inderdaad ook een vorm...
Van normaal eten is nog nooit iemand gespierd geworden anders.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Of gewoon "normaal" eten. Ook een manier.
Gespierd wordenquote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Van normaal eten is nog nooit iemand gespierd geworden anders.
Hallo. Alsof het daar niet om draait binnen dit topic. Beetje de muscles flexxen toch. Weet je wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gespierd worden!!
Gewoon normaal doen.
Jawel hoor, alleen duurt het wat langerquote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen duurt het wat langer
soberso is geleen tyfus..quote:
moet je niet naar bed meisjequote:Op woensdag 16 april 2014 00:25 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
soberso is geleen tyfus..
soberso=sowieso?
is=is
geleen=? plaats?
tyfus is die ziekte denk ik
quote:Op woensdag 16 april 2014 00:10 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maar uhm ik weet niet of iedereen of me heen dat ook zo vindt
Ga zwemmen in de ijssel ofzo homo 👺quote:Op woensdag 16 april 2014 14:01 schreef Jahr00n het volgende:
vieze anabolen tokkie ga is normaal doen met je opgeblaze lichaam niemand vind je mooi je word uitgelaggen op straat
doe mij maar gwn mooie lange spieren die functioneel zijn een echt zwemmerslichaam dat vind ik mooi en me meissie
Pussy ;Dquote:Op woensdag 16 april 2014 00:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Gespierd worden!!
Gewoon normaal doen.
Kuttrollquote:Op woensdag 16 april 2014 14:01 schreef Jahr00n het volgende:
vieze anabolen tokkie ga is normaal doen met je opgeblaze lichaam niemand vind je mooi je word uitgelaggen op straat
doe mij maar gwn mooie lange spieren die functioneel zijn een echt zwemmerslichaam dat vind ik mooi en me meissie
Van welk eten dan wel?quote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja he, net n ballon. In werkelijkheid zijn ze dus ook niet sterk , gewoon lucht wat er in die spiertjes zit .quote:Op woensdag 16 april 2014 14:01 schreef Jahr00n het volgende:
Eiwitten zijn zat te vinden in normaal eten. Het enige wat je nodig hebt is eiwitten, energie(kcal) mineral en vitaminen. Zijn allemaal in hoge doseringen te vinden in normaal eten.quote:Op woensdag 16 april 2014 00:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaarquote:Op woensdag 16 april 2014 00:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Het ergste is als je met uitgaan of ergens met andere mensen denkt "het kan wel" en dat op het moment dat je hem ruikt beseft dat je een grote fout hebt gemaakt.
Of als je net lekker onder de dekens ligt.quote:Op woensdag 16 april 2014 15:07 schreef dustbrain het volgende:
I know the feel.![]()
Vooral onder de douche waar de vochtige lucht de geur magnetiseert.
Oh ja idd zo herkenbaar. En dan een hele fles shampoo leeg maken ter compensatiequote:Op woensdag 16 april 2014 15:07 schreef dustbrain het volgende:
I know the feel.![]()
Vooral onder de douche waar de vochtige lucht de geur magnetiseert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |