Alleen maar lobi verder xquote:Op woensdag 16 april 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snow, waarom ging je me op een quote vanuit deze sc lopen haten in een andere sc?
Mijn hartje, wat doe je?
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, dat hele pleuriseind in de auto, zoeken waar we heen moeten en alles. Het was een avontuur
Voor deze westerse boii iig.
Het was ook leuk op Dqod en Giertje eens te zien, natuurlijk.
En over dat laatste mag ik niks zeggen want ik heb het idee dat ik enigszins op scherp sta.
Zoals jullie laatst bespraken over de telefoon?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:47 schreef Snowbells het volgende:
Fera, dan kunnen we eens meeten met happy er bij bijvoorbeeld.
even testenquote:Op woensdag 16 april 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
Ik merk dat mijn trollskills weer een beetje terugkomen
Hehe ja. Je las mee toch?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals jullie laatst bespraken over de telefoon?
Een goede troll beperkt zich niet tot één issue of één user dan zou je een onetrickpony zijn:quote:
Hadden we het gister nog over op tc.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Eindelijk een blik kunnen werpen in het verre oosten.
Giertje was ook wel een toffe vent. Die zou ik eigenlijk wel vaker willen meeten.
O ja, wat heb je gedaan dan?
Was jouw geheugen maar zo slecht.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hadden we het gister nog over op tc.
Je herinnert me overal aan mijn impotentie.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn geheugen is een zeef man.
Ja.quote:
Het was Tjacka toch die niks zei?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
I can feel your halo
Die had ik vandaag op in de auto
quote:
Das stiekem geen slecht ideequote:Op woensdag 16 april 2014 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
*boks*
Niks mis met WW, lekker lang zomervakantie en straks na de zomer weer eens kijken voor wat werk toch
HA! Arbeiderquote:
HAIL !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |