niet waarquote:
Jawel.quote:
Maar je haat arnhem.quote:
quote:
Nee hoor, zo erg is het niet. Ik overdrijf graag.quote:
alweerquote:
Nijmegen blijft mooier inderdaad.quote:
quote:
Ik dacht bijna dat ik een compliment kreeg, maar toen besefte ik me dat het vanwege Dqod is.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal altijd warme gevoelens blijven houden bij Arnhem, van die ene keer dat we er waren.
Hoiquote:
Nouja, ik heb het zelfs over "we".quote:Op woensdag 16 april 2014 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht bijna dat ik een compliment kreeg, maar toen besefte ik me dat het vanwege Dqod is.
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik heb het zelfs over "we".
Zo'n laag zelfbeeld bij je.
Wie?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ach, het was wel een leuke meet. Al had ik achteraf een bepaald iemand voor de trein kunnen werpen.
Ben bang om namen te noemen, straks krijg ik weer een note van d'r.quote:
dm mequote:Op woensdag 16 april 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben bang om namen te noemen, straks krijg ik weer een note van d'r.
een vrouwelijke mod dusquote:Op woensdag 16 april 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben bang om namen te noemen, straks krijg ik weer een note van d'r.
Goed gezien.quote:
Jongen, dat hele pleuriseind in de auto, zoeken waar we heen moeten en alles. Het was een avontuurquote:Op woensdag 16 april 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ach, het was wel een leuke meet. Al had ik achteraf een bepaald iemand voor de trein kunnen werpen.
Snow, waarom ging je me op een quote vanuit deze sc lopen haten in een andere sc?quote:Op woensdag 16 april 2014 17:47 schreef Snowbells het volgende:
Fera, dan kunnen we eens meeten met happy er bij bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |