neej... mpg kan nooit..quote:Op woensdag 16 april 2014 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nou al eens een date gehad?
Kloptquote:
Alsof Nikkie wel al weet ik hoe vaak bij jou op het strand heeft gelegenquote:
Dat komt door het weer.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof Nikkie wel al weet ik hoe vaak bij jou op het strand heeft gelegen![]()
...
nee kloptquote:Op woensdag 16 april 2014 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Maar jij hebt ook geen zeeën van tijd.
Ooooh, dus ze is wel al eens komen wandelen in de duinenquote:
Nee, want dan moet ze werken.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooh, dus ze is wel al eens komen wandelen in de duinen?
zeg hallo ik werk in t weekend dat jullie dan kunnen luieren kan ik niet helpen..quote:Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ze werken.
Zegt ze...
Lieve schat, ik werk óók in het weekend... waarom denk je dat ik nooit tijd hebquote:Op woensdag 16 april 2014 12:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg hallo ik werk in t weekend dat jullie dan kunnen luieren kan ik niet helpen..
Ik werk ook hard in het weekend hoor... wassen, stofzuigen, boodschappen doen...quote:Op woensdag 16 april 2014 12:06 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg hallo ik werk in t weekend dat jullie dan kunnen luieren kan ik niet helpen..
daaromquote:Op woensdag 16 april 2014 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieve schat, ik werk óók in het weekend... waarom denk je dat ik nooit tijd heb...
ja maar dat kan wachtenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk ook hard in het weekend hoor... wassen, stofzuigen, boodschappen doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |