stop met me te exposenquote:
Is heulemaal niet verzonnen.quote:
Probeer het eens uit te leggen in het Nederlands dan, wellicht dat ik je klacht dan wel begrijpquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is heulemaal niet verzonnen.
Dit doen ze echt
Elk woord van de OP is verzonnen, drollenhapper.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Is heulemaal niet verzonnen.
Dit doen ze echt
Oke nou bij de alberthein kan je dus brocolli in een plastig verpakking kopen voor 80/90 cent , weet het niet meer precies. Daar zaten er 2 van die broccoli trossen , stengels (hoe je het ook maar noemt) in. MAAR NU zit maar 1 in en moet je voor 2 trossen 2 x 59 cent betalen wat duurder is dan 1 x 80/90 cent betalen voor 2 trossenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen in het Nederlands dan, wellicht dat ik je klacht dan wel begrijp
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oke nou bij de alberthein kan je dus brocolli in een plastig verpakking kopen voor 80/90 cent , weet het niet meer precies. Daar zaten er 2 van die broccoli trossen , stengels (hoe je het ook maar noemt) in. MAAR NU zit maar 1 in en moet je voor 2 trossen 2 x 59 cent betalen wat duurder is dan 1 x 80/90 cent betalen voor 2 trossen
SNAP JE HET NU?quote:
Helaas welquote:
Fijn.quote:
Daarom naar de Jumboquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:44 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Fijn.
Ze proberen ons dus te flashen
Ja voortaan wel jaquote:
quote:
quote:
Smeerlap.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef Zaktabak het volgende:
Bij flashen moest ik aan iets anders denken
Het was niet dikker of had meer broccoli takjes. het was zelfs gewoon nog kleiner dan normaalquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:47 schreef exelletor het volgende:
Normale broccoli gaat per gewicht, he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |