Hallo.quote:
Die past dan niet door de deur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende: k ken iemand die op dat wijf lijkt, maar die heeft nog een smeriger kort kapsel en is nog dikker.
![]()
Die kun je over straat rollen.quote:
Mee eens. Schoft die dat erin zet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Sinaasappelschilletje mag nu wel uit de OP.
Ja ik dacht ook al wtf?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Mark had geen luis om dood te doen."
You wot?
Poep in een douche.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef CookieSlikker het volgende:
Vertel, wat misde ik in het 1e deel? Stond onder de douche
aparte huurdersquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef rene90 het volgende:
Horen die twee nou bij elkaar of zijn dat aparte huurders?
Wees blij dat je daar niet onder de douche stond.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef CookieSlikker het volgende:
Je hept niks gemisd nochquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef CookieSlikker het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Wees blij dat je daar niet onder de douche stond.
Ze doen het echt keihard met elkaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef rene90 het volgende:
Horen die twee nou bij elkaar of zijn dat aparte huurders?
Terecht, ze zouden die woning onbewoonbaar moeten verklaren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef Momo... het volgende:
Niemand zal hierna meer een kamer huren daar.
Ik zie je anders vaak zat op FOK!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Ja goed. Druk bezig met werk, studie, sporten en sociaal doen
Huisjesmelkers en huurders in een pand waar de poep via het doucheputje omhoog komt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:30 schreef Eerin het volgende:
Wat is er gebeurd?? Ik ben weer eens te laat.
Thanksquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Huisjesmelkers en huurders in een pand waar de poep via het doucheputje omhoog komt.
En vaak zit de douche toch boven het toilet? Niet eronder.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Al is het spotgoedkoop, poep in de douche is toch te gek voor woorden
De rijdende poeptrechterquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor de Rijdende Rechter om op het strijdtoneel te verschijnen.
Was dat hier maar zo. Zou fantastisch zijnquote:
Ja en schimmel is ook echt niet goed voor de gezondheid dus er is wel 'n punt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Wil vooral weten wat de jury hiervan vindt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor de Rijdende Rechter om op het strijdtoneel te verschijnen.
Dat is echt fantastisch.quote:
Valt best mee tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie je anders vaak zat op FOK!
ga toch heenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wil vooral weten wat de jury hiervan vindt.
Spoelt alleen zo lastig door een roostertje.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef NoCigar het volgende:
Ik poep sowieso altijd onder de douche: spaart mooi water uit.
En dan gewoon die keutels een beetje aanstampen door het putje, heerlijk man.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:32 schreef NoCigar het volgende:
Ik poep sowieso altijd onder de douche: spaart mooi water uit.
Ligt er aan welke kant die poep op gaat. Komt het naar boven, of trap je het zelf naar benedenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:31 schreef Ronaldsen het volgende:
mijn huis stamt uit 1896quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:33 schreef trovey het volgende:
Huis uit 1956 als afgeschreven zien. Hier een wijk met huizen uit de dertiger jaren....daar zit de poep in de muren inmiddels?
Vergelijken met guldenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Niet goedkoop. Duizend gulden ongeveer.
dat zijn toch 400 Guiness biertjesquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n beetje twee keer de helft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:33 schreef NoCigar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef remcoP het volgende:
zo, zij is nogal dikvies dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt inmiddesl bruine muren, en plafond en vloer?quote:
Precies, je bent zo weer schoon want je staat immers onder de douche.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan gewoon die keutels een beetje aanstampen door het putje, heerlijk man.
Ik word ook huisbaas, fock dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
Hebben ze nou allebei een kamer in dat pandje? En betalen ze allebei 450?
450 all in is beslist niet duur voor zo'n kamer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt inmiddesl bruine muren, en plafond en vloer?
eigenlijk best fantastischquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
450 all in is beslist niet duur voor zo'n kamer.
En dan is er ook nog een derde huurder.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
Gifzwart, want ik verplaats de bank nooitquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt inmiddesl bruine muren, en plafond en vloer?
Echt iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef marcodej het volgende:
Geen verwarming, 'want het is altijd wel warm genoeg.'
Wat een wijf.Ik ben voor de huurders.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef marcodej het volgende:
Geen verwarming, 'want het is altijd wel warm genoeg.'
Wat een wijf.Ik ben voor de huurders.
ze zijn volgens mij niet helemaal 100%quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Eerin het volgende:
Maar is dit nou echt begeleid wonen of was dat een grap omdat ze dik is?
Grapje, en ze betalen ook geen 450 euro.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Eerin het volgende:
sommige mensen hebben niet zoveel ruimte nodigquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Zoiets is toch alleen geschikt voor studenten, ik snap niet dat ze in zo'n hok gaan wonen
Je kan er dertig vullen met haar vetweefsel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef Cheiron het volgende:
10 emmers dus gevuld met haar eigen tranen over haar verloren leven
Uitkering waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Zoiets is toch alleen geschikt voor studenten, ik snap niet dat ze in zo'n hok gaan wonen
Je bent zelf niet helemaal 100%quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Palomar het volgende:
[..]
ze zijn volgens mij niet helemaal 100%
Leuke (matige) grapquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Grapje, en ze betalen ook geen 450 euro.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gifzwart, want ik verplaats de bank nooit
Kan me wel voorstellen dat de politie daar onder de sneltoets zitquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Eerin het volgende:
Okequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Grapje, en ze betalen ook geen 450 euro.
Nee dat idee kreeg ik ook, vind het ook een beetje raar om op die leeftijd in een woonkamer te slapen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:36 schreef Palomar het volgende:
[..]
ze zijn volgens mij niet helemaal 100%
Dat laatste weten we nog steeds niet anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef marcodej het volgende:
Het is een bouwval, maar ze mogen niet klagen omdat het spotgoedkoop is.
Heb jij "Opsporing verzocht" net niet gezien?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:37 schreef Eerin het volgende:
[..]
Oke
[..]
Nee dat idee kreeg ik ook, vind het ook een beetje raar om op die leeftijd in een woonkamer te slapen.
Vrij irritant dat dat niet ter sprake komt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dat laatste weten we nog steeds niet anders.
en je mag zelf weten wat je huurt!quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef marcodej het volgende:
Het is een bouwval, maar ze mogen niet klagen omdat het spotgoedkoop is.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb jij "Opsporing verzocht" net niet gezien?39-jarige op een kamertje met een spel-computer, Oke, die heeft hij nu niet meer.
![]()
Typetje van Tinneke Schouten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze lijkt een beetje op Inge Ipenburg
Nee niet gezien neequote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb jij "Opsporing verzocht" net niet gezien?39-jarige op een kamertje met een spel-computer, Oke, die heeft hij nu niet meer.
![]()
Is ook handiger ivm huurtoeslag enzo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan kun je nog bij de woningbouwvereniging terecht voor een normaal pauper flatje
Lijkt mij ook, krijg je tenminste nog huurtoeslag ook. Maar dan moet je wel ingeschreven staan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan kun je nog bij de woningbouwvereniging terecht voor een normaal pauper flatje
Dat ja. Hier ook zon kut verhuurder. Knettergek wordt je ervan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Dat blonde mens frustreert me. Ik ga met dingen gooien hoor.
Studenten in Vught kunnen wel beter krijgen denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou zeggen, zet er studenten in, maar dan is het meteen helemaal uitgewoond door die kutkinderen.
zo klim ik mijn dakterras opquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Achteruit de trap af, alsof je de kolenmijnen ingaat
Als je een eigen deur hebt, dan maak je aanspraak op huurtoeslag.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is ook handiger ivm huurtoeslag enzo.
studeren in vughtquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Studenten in Vught kunnen wel beter krijgen denk ik.
Ben je nu dakloos?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:40 schreef marcodej het volgende:
Ik ben zelf op zoek naar woonruimte, maar dit zou ik aan me voorbij laten gaan.
Ja de PIquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Studenten in Vught kunnen wel beter krijgen denk ik.
Met 10 bier en 2 borden met eten lukt dat mij nog welquote:
Is daar al iets over gezegd eigenlijk, behalve dat hij los loopt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:40 schreef CookieSlikker het volgende:
Oja, konijn in kamer mag natuurlijk niet
Dit is volgens mij niet "eigen deur" want ze delen ook 'n keuken toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een eigen deur hebt, dan maak je aanspraak op huurtoeslag.
Voordeur ja, en daar is er maar één van lijkt het, dus als ze al iets krijgen moeten ze het delen lijkt me.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je een eigen deur hebt, dan maak je aanspraak op huurtoeslag.
Koning gifje is dit.quote:
geef d'r eens ongelijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:43 schreef Eerin het volgende:
Ze ziet er ook echt uit alsof ze tien maanden per jaar in Spanje ligt met kroketten en hollandse pot.
Ze zijn allebei dom en lelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:43 schreef CookieSlikker het volgende:
En dat domme lelijke mens heeft waarschijnlijk nog seks ook
Wel als je eigen stront eruit komt lijkt me.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:42 schreef Eerin het volgende:
Is een borrelende gootsteen een probleem? Dat heb ik ook al een jaar.
Waarom heten zoveel dikke mensen Yvon? Serieus waar.
Die dikke ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:43 schreef CookieSlikker het volgende:
En dat domme lelijke mens heeft waarschijnlijk nog seks ook
In Kamp Vucht en het gesticht daar ook. Maar wel lekker dicht bij de Efteling.quote:
Benidorm basterds zijn hetquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:43 schreef Eerin het volgende:
Ze ziet er ook echt uit alsof ze tien maanden per jaar in Spanje ligt met kroketten en hollandse pot.
Ja dat is gelukkig niet zo, hij praat alleen. Anders had ik al wel bij rijdende rechter gezeten (nou nee niet echt, mijn huisbaas is een prima gast)quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Wel als je eigen stront eruit komt lijkt me.
Nee mang. Ik slaap bij meneer Pastoor in zijn bedje.quote:
Die zit in Syrië dus heeft er niet meer zoveel last van.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:44 schreef BlueMage het volgende:
Ruzie, altijd leuk.Mijnheer Mohammed zegt dat het allemaal wel meevalt.
Dat door elkaar lullen bij SV is zo naar hequote:
Jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:45 schreef Donder het volgende:
Wauw.. Ik zap er net en... Heb ik iets gemist??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |