abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149320903
stil hier! :P iedereen op z'n One bezig? toch maar eens sparen dan
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_149743190
Sniper elite v2 nu gratis te downloaden (kom er de laatste maanden zelfs niet aan toe om de gratis games te downloaden zo actief ben ik nog met de xbox360, daardoor helaas wel viva pinata2 gemist, deel 1 veel plezier van gehad..).

daardoor dillema: xbox live wel of niet verlengen nu die bijna afloopt...
pi_149751741
tsja, moeilijk moeilijk

maar dit is het GTA Online topic he, niet XBOX Live
pi_149907589
pi_150065592
10 maart mensen, zo lang gaat dit topic niet meer overleven denk ik, maar dan is het eindelijk zover :D

dan moet ik nu toch echt maar eens een headset gaan regelen :P
pi_150074440
Lol, goed uitgestorven hier. Is er een xbox one topic of niet? Niet dat ik er een heb, maar alsnog :P
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150080294
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:30 schreef All-out het volgende:
10 maart mensen, zo lang gaat dit topic niet meer overleven denk ik, maar dan is het eindelijk zover :D

dan moet ik nu toch echt maar eens een headset gaan regelen :P
Ik zou echt niet online kunnen gamen zonder een headset. Ik praat altijd tegen alles wat los en vast zit :D
pi_150096256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:31 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik zou echt niet online kunnen gamen zonder een headset. Ik praat altijd tegen alles wat los en vast zit :D
ja ik mis het ook wel, altijd die kutberichtjes typen via xbox home :')
pi_150104880
Heren van het online leven.

Misschien is deze vraag al eens gesteld en ik heb echt me best gedaan om het antwoord op het interwebs te vinden voordat ik jullie lastig ging vallen.
Ik speel op een xbox360 en heb prima internetverbinding, maar omdat dit misschien ook op de ps een probleem is plaats ik mijn vraag in algemeen.

Ik speel sinds kort met een maatje van me GTA Online, gekkenhuis uiteraard en echt zonde dat ik niet eerder online ben gaan spelen.
Maar als wij een missie/race/deathmatch hebben voltooid en besluiten om freemode te gaan spelen worden wij allebij in een andere map gezet.
Dit is lastig omdat het afentoe moeilijk is als maps vol zitten om bij elkaar te komen.

Hebben hier mensen meer last van en is dit opgelost als wij bijvoorbeeld een crew aanmaken?

Bij voorbaat dank!
Johnny
pi_150105125
Start free mode en 1 van de 2 dan laten joinen.
In een crew word je sneller bij elkaar gezet.
pi_150105573
Op deze manier komen we ook vaak wel in dezelfde map, maar als we besluiten een event te joinen en we zijn daar weer klaar mee moeten we weer opnieuw elkaar inviten/joinen.

En ik wil gewoon me hele game middag/avond bij elkaar blijven d.m.v. 1x joinen.
pi_150111621
dan kun je toch een party starten via xbox home? volgens mij blijf je dan wel altijd bij elkaar

het werkt trouwens nog voor geen meter vind ik, die sessie/missie manager van GTA:

* eeeeeeeeuwige loadingtimes
* na een missie staan er vaak hooguit 3 andere missies waar je uit kan kiezen, tegenover 20 parachute en survivals, terwijl je uit een missie(!) komt... en als er niet tussen zit wat je leuk lijkt moet je eerst weer verplicht de freemode in voordat je handmatig een andere kunt kiezen.
* zou leuk zijn als je wat intelligente suggesties kreeg op basis van je eerder gespeelde dingen, ipv altijd weer diezelfde smsjes van Martin, Lester of Ron
* als je geen verbinding krijgt wordt je gewoon uit online gegooid, ipv dat je een aantal opties krijgt wat te doen

Ik had eigenlijk gehoopt dat dit soort kinderziektes ondertussen al eens aangepakt zouden zijn
/rant

[ Bericht 32% gewijzigd door All-out op 27-02-2015 22:52:48 ]
pi_150309145
quote:
GTA Online krijgt naast Heists ook Adversary Modes op 10 maart
March 4, 2015 door Daan van den Brink
Het lijkt inmiddels eeuwen geleden (lees: anderhalf jaar) dat Rockstar aankondigde dat de Heists snel naar GTA Online zouden komen. Godzijdank kwam laatst het verlossende woord: vanaf 10 maart kunnen consolebezitters eindelijk met de Heists aan de slag, maar wat brengt de Heist update eigenlijk nog meer met zich mee?

Allereerst komen er verschillende nieuwe modi naar GTA Online. Zo speel je in “Come Out To Play” drie tegen drie: het ene team bestaat uit drie Runners die proberen veilig thuis te komen, het andere team heeft drie Hunters die de Runners op moeten jagen. De Runners hebben een serieus wapenarsenaal tot hun beschikking, maar mogen alleen ‘met de benenwagen’ thuis zien te komen. De Hunters zitten op motoren of quads en moeten de Runners met shotguns zien neer te knallen. De Hunters mogen niet van hun motor of quad af, maar hebben wel een onbeperkt aantal levens, terwijl de Runners elk maar één leven hebben.

Een andere nieuwe game mode is “Siege Mentality”. Een team van vier verdedigt een locatie, terwijl een team van zes aanvallers de locatie probeert in te nemen. Ook hier zit een addertje onder het gras: de verdedigers hebben al hun eigen wapens tot hun beschikking, terwijl de aanvallers alleen sawn-off shotguns mogen gebruiken.

De derde en laatste nieuwe game mode is “Hasta La Vista”. In deze mode probeert een team al fietsend een checkpoint te bereiken, maar dit gaat ze natuurlijk niet zomaar lukken. Het tweede team zit namelijk in vrachtwagens en probeert alle fietsers te verpletteren voordat er ook maar één van de fietsers het uiteindelijke checkpoint bereikt.

Naast de nieuwe game modes worden er dagelijkse missies aan GTA Online toegevoegd. Iedere dag krijg je de mogelijkheid om drie missies te voltooien. Voltooi dagelijks deze missies en de beloning zal fiks oplopen…tot wel 500.000 GTA Dollars.

Verder zijn er in de Freemode enkele nieuwe activiteiten te beleven. Zo nu en dan zal Lester je bellen om te vragen of je de politie af kunt leiden, belt Lamar je op voor hulp bij het verwoesten van een paar auto’s en zullen Trevor en Ron je vragen of je een vliegtuig van een van hun concurrenten uit te lucht wilt halen. Naast de standaardbeloningen als geld en RP kan je hiervoor ook speciale beloningen winnen. Contact houden met je GTA-vrienden zal makkelijker worden door een nieuw e-mailsysteem waarmee je iedere vriend een notificatie kunt sturen, ongeacht in wat voor een speelsessie ze zitten. Tot slot zijn er nieuwe in-game items te verkrijgen, zoals nieuwe t-shirts en aanpassingen voor je auto.
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:37:24 #289
320538 All-out
super, man
pi_150310789
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:41 schreef rival het volgende:

[..]

nice, dat klinkt echt goed. heerlijk dat ze een beetje hun best doen bij Rockstar
pi_150311947
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:37 schreef All-out het volgende:

[..]

nice, dat klinkt echt goed. heerlijk dat ze een beetje hun best doen bij Rockstar
Ik heb er zin in in ieder geval ja :D
pi_150423487
Is er nog animo om een vast groepje te vormen voor de heists? Die bonus klinkt erg verleidelijk.
pi_150423547
Ik speel nog wel eens maar ik zie echt nooit andere FOK!kers online. _O-
pi_150423812
Ik heb het in tijden niet gespeeld, maar vandaag weer eens Xbox Live gekocht voor de heists! :)
  maandag 9 maart 2015 @ 13:22:20 #294
320538 All-out
super, man
pi_150457534
ik speel regelmatig, maar heb de fokcrew niet meer als actieve crew omdat er te weinig mensen spelen
pi_150458779
Ik speel regelmatig online. Maar ben geen lid van een fok crew oid...
GT: Ninja299

Hoop dat ik mijn rhino en/of buzzard goed kan gebruiken met de heists :+
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:20:22 #296
320538 All-out
super, man
pi_150489293
!!! :D

pi_150490009
kiek em goan! :o

Werken en vanavond een date... morgen dus pas Heists ;(
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:58:07 #298
320538 All-out
super, man
pi_150491309
nou het werkt nog niet echt soepel :P nu bijna 2 uren bezig en nog geen heist gezien
pi_150491393
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:58 schreef All-out het volgende:
nou het werkt nog niet echt soepel :P nu bijna 2 uren bezig en nog geen heist gezien
Kan je die niet starten via het pauzemenu? zo start ik alle jobs...
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:04:19 #300
320538 All-out
super, man
pi_150491457
weet niet, ik ben even wat anders gaan doen. zal het vanmiddag nog eens proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')