SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.
- 18 juni 2014: SgtPorkbeans een standbeeld geven
- 17 maart : d4v1d adoreren
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
Ik ga met Mono een filmpje kijken.
Om precies te zijn de Dr Phil aflevering met die gekkies van Amy's Baking Company (van Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares).
Nakend.
Waarom?
Omdat eigen huis.
Omdat het kan.
Pics van Mono in DM plz.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
Om precies te zijn de Dr Phil aflevering met die gekkies van Amy's Baking Company (van Gordon Ramsay's Kitchen Nightmares).
Nakend.
Waarom?
Omdat eigen huis.
Omdat het kan.
Dit is zomerstijl. Tis Nederland.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Surge wanneer neem je een pokemon UI in zomerstijl?
Dat koppel van amy's bakingquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
Nakend.
Waarom?
Omdat eigen huis.
Omdat het kan.
Afgelopen week waren ze bij Dr. Philquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat koppel van amy's baking___!!!!!!!!!!!!
Ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zonder het in te typen had ik al een vermoeden en het was nog juist ook
op je onderrug?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:09 schreef Amarantha het volgende:
Mweh nog anderhalf maand tot ik mijn 3de tattoo krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |