SPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meets in de planningSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 20 april - Terrasje/Strand (Scheveningen)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 3 mei 2014 -SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 10 mei 2014 -DierentuinmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 mei 2014 - Wildness FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
[ Bericht 32% gewijzigd door Re op 20-04-2014 10:22:39 ]![]()
Wellicht kan de OP ook worden aangepaststaat nog oude info in
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
De laatste versie
Meets in de planningSPOILER: Elke dinsdag - Schaken en bieren in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zondag 20 april - Terrasje/Strand (Scheveningen)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 3 mei 2014 -SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 10 mei 2014 -DierentuinmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 mei 2014 - Wildness FestivalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
Jammerquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
ik ook niet maar dat komt omdat ik het echt belachelijk druk heb met andere projectenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Komen we een keer gezellig bij jou, als je moet werkenquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ok, mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat komt omdat ik het echt belachelijk druk heb met andere projecten![]()
Gij zijt waardig genoeg om mij aan te rakenquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komen we een keer gezellig bij jou, als je moet werkengezellig
life goes on.. be proud of yourself!![]()
welke personeelskorting??quote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We verwachten dan wel personeelskorting én FOK!korting.life goes on.. be proud of yourself!![]()
Wij zijn altijd gezelligquote:Profiteurquote:Op woensdag 16 april 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
We verwachten dan wel personeelskorting én FOK!korting.
Al zou ik hetzelfde gezegd hebben eigenlijk
"Omae wa mou shindeiru."
ik weet niet wie jij denkt dat ik ben... ik ben nikkie vd schaatsmeet die troela die niet schaatste weet je nog...quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm... Ben je niet wie ik denk dat je bent?
met schaatsen waren jullie wel gezellig idd..quote:Op woensdag 16 april 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm... Ben je niet wie ik denk dat je bent?![]()
Elke meet is een feestquote:Op woensdag 16 april 2014 23:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
met schaatsen waren jullie wel gezellig idd..![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Schaatsen. Ook leuk
En een feest? Is dat een garantie? Ik heb de vorige keer geen slingers zien hangen hoor.![]()
Schaatsen... mja, misschien de volgende keer. Kan iedereen zien hoe ik op mijn gezicht gaquote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Schaatsen. Ook leuk
En een feest? Is dat een garantie? Ik heb de vorige keer geen slingers zien hangen hoor.
En voor een feest heb ik geen slingers nodig, goed gezelschap en goede zin is al voldoende
"Omae wa mou shindeiru."
jij was toen toch ook meequote:Op woensdag 16 april 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Schaatsen... mja, misschien de volgende keer. Kan iedereen zien hoe ik op mijn gezicht ga
En voor een feest heb ik geen slingers nodig, goed gezelschap en goede zin is al voldoende
Nee, ik was er toen niet bij.quote:
Althans, niet dat ik weet. Anders was er een verslag geweest van 34 pagina's."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
oww dacht ik hihi lol... dr was een verslag maar geen 34 pagina's idd...quote:Op woensdag 16 april 2014 23:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik was er toen niet bij.
Althans, niet dat ik weet. Anders was er een verslag geweest van 34 pagina's.
Je hebt gelijk.. hoe ik er bij kom geen idee.. sorryyy
[ Bericht 12% gewijzigd door Nikkie_86 op 16-04-2014 23:47:51 ]life goes on.. be proud of yourself!![]()
Het is waar dat ik bij bijna elke meet geweest ben, dus het zou zomaar kunnen dat mijn aanwezigheid gevoeld werd. Het zij u vergevenquote:Op woensdag 16 april 2014 23:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oww dacht ik hihi lol... dr was een verslag maar geen 34 pagina's idd...
Je hebt gelijk.. hoe ik er bij kom geen idee.. sorryyy![]()
Aankomend verslag wordt ook geen 34 pagina's. Hooguit 20."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dan ben je wie ik denk dat je bent.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik weet niet wie jij denkt dat ik ben... ik ben nikkie vd schaatsmeet die troela die niet schaatste weet je nog...Jij werkt toch ergens waar ze zouden kunnen meeten? Nou, dan zorg jij toch gewoon voor korting (personeelskorting omdat je er werkt, en FOK!korting omdat we van FOK! zijn)?
![]()
![]()
ik krijg zelf geeneens korting... dus zou niet weten hoe ik dat voor jullie voor elkaar moet boksen.. zijn wel eens aanbiedingen zials karten voor 10 euro en op de site staan er weleens wat. Maar ik kan jullie geen korting beloven hoor..quote:Op donderdag 17 april 2014 07:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan ben je wie ik denk dat je bent.Jij werkt toch ergens waar ze zouden kunnen meeten? Nou, dan zorg jij toch gewoon voor korting (personeelskorting omdat je er werkt, en FOK!korting omdat we van FOK! zijn)?
Speel eens een aanbieding door en we komen wel
"Omae wa mou shindeiru."
Aanstaande zondag kan ik niet blijven eten dus ik blijf tot de rest gaat eten en anders uurtje of 18:00...
Als iemand interesse heeft in lunchen... lekker![]()
![]()
Ik ook niet, maar dat zal het niet minder gezellig makenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:09 schreef wc-eend het volgende:
Aanstaande zondag kan ik niet blijven eten dus ik blijf tot de rest gaat eten en anders uurtje of 18:00...
Als iemand interesse heeft in lunchen... lekker
"Omae wa mou shindeiru."
Als niemand gaat eten...quote:Op donderdag 17 april 2014 14:39 schreef sylvesterrr het volgende:
Ach, misschien gaat niemand eten... We zien wel.
"Omae wa mou shindeiru."
Volgens mij is het vasten TOT Pasen, dus ik verwacht dat iedereen gaat eten.
Hoe/wat/waar zal alleen voor sommige mensen dan wat anders uitpakken.
Wel cool dat jullie (Thijs en WC-Eend) in elk geval wel meegaan ondanks dat jullie nog andere dingen in de planning hebben![]()
![]()
Oh haha dat van mij is meer een verplicht bezoekje aan mijn ouders... anders vinden ze het zielig dat ik zo alleen benquote:Op donderdag 17 april 2014 17:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel cool dat jullie (Thijs en WC-Eend) in elk geval wel meegaan ondanks dat jullie nog andere dingen in de planning hebben![]()
![]()
Ik ben zo flexibel dat ik overal een mouw aan weet te passen tegenwoordig. Het verplichte met het aangename combineren is niet eens zo heel moeilijkquote:Op donderdag 17 april 2014 17:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel cool dat jullie (Thijs en WC-Eend) in elk geval wel meegaan ondanks dat jullie nog andere dingen in de planning hebbenZe denken in ieder geval aan jequote:Op donderdag 17 april 2014 17:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Oh haha dat van mij is meer een verplicht bezoekje aan mijn ouders... anders vinden ze het zielig dat ik zo alleen ben
"Omae wa mou shindeiru."
En wat Yvie zegt. Met deze groep hoeft niemand zich alleen te voelenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar je hebt ons toch? Dus ben je niet meer alleen.
"Omae wa mou shindeiru."
Dan neem ik slingers mee, dan versier ik je wel, dan wordt het vanzelf een feestjequote:Op woensdag 16 april 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Schaatsen. Ook leuk
En een feest? Is dat een garantie? Ik heb de vorige keer geen slingers zien hangen hoor.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Tijn, heb jij geen date die je moet versieren?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan neem ik slingers mee, dan versier ik je wel, dan wordt het vanzelf een feestje
"Omae wa mou shindeiru."
We kunnen wel een stoel versieren en dan af en toe stoelendans doen.
Dan kan iedereen zich even 'speciaal' voelen. Al ben ik ook wel benieuwd hoe Thijs er in zn 1tje een feestje van gaat maken zonder slingers, dus misschien is die uitdaging ook wel leuk om te zien.![]()
Challenge accepted.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:15 schreef Yvie_lu het volgende:
We kunnen wel een stoel versieren en dan af en toe stoelendans doen.
Dan kan iedereen zich even 'speciaal' voelen. Al ben ik ook wel benieuwd hoe Thijs er in zn 1tje een feestje van gaat maken zonder slingers, dus misschien is die uitdaging ook wel leuk om te zien."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik ben autist ik bedoel dus letterlijk versierenquote:Op donderdag 17 april 2014 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijn, heb jij geen date die je moet versieren?niet in de figuurlijke zin van het woord. Dat kan ik als autist helemaal toch niet. Ik kan niet eens oogcontact maken.
Dus ik ga mevrouw Yvie versieren met een slinger.
14 SHADES OF GREY
Zolang je je eigen slinger maar in je broek laat.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben autist ik bedoel dus letterlijk versierenniet in de figuurlijke zin van het woord. Dat kan ik als autist helemaal toch niet. Ik kan niet eens oogcontact maken.
Dus ik ga mevrouw Yvie versieren met een slinger."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Thijs stop nu eens met jezelf op mij te projecteren. Dat jij nu je lul uit je broek haaltquote:Op donderdag 17 april 2014 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je je eigen slinger maar in je broek laat.14 SHADES OF GREY
Ik projecteer niet. Ben geen cameraquote:Op donderdag 17 april 2014 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thijs stop nu eens met jezelf op mij te projecteren. Dat jij nu je lul uit je broek haalt
"Omae wa mou shindeiru."
Kunnen we aub van te voren vastleggen of we gaan eten of niet. Anders weet ik niet hoeveel paasinkopen ik moet doen.![]()
Maak een poll aanquote:Op donderdag 17 april 2014 18:42 schreef RIVDSL het volgende:
Kunnen we aub van te voren vastleggen of we gaan eten of niet. Anders weet ik niet hoeveel paasinkopen ik moet doen.![]()
Ik wil best nog wat gaan eten als afsluiting van de paasmeet14 SHADES OF GREY
Ik ga wel eten, maar ik ga niemand dwingen.Zou het wel leuk vinden als enkelen zich vrijwillig opgeven om mee te eten.
![]()
![]()
Zegt hij nu, terwijl hij een mes meeneemtquote:Op donderdag 17 april 2014 19:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga wel eten, maar ik ga niemand dwingen.Zou het wel leuk vinden als enkelen zich vrijwillig opgeven om mee te eten.
"Omae wa mou shindeiru."
Wie nog meer?14 SHADES OF GREY
Uhmm ik wil op zich ook wel mee iets eten hoor.
Hangt een beetje af van waar we heen gaan, maar in principe kan je mij meerekenen.![]()
De MacDonaldsquote:Op donderdag 17 april 2014 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Uhmm ik wil op zich ook wel mee iets eten hoor.
Hangt een beetje af van waar we heen gaan, maar in principe kan je mij meerekenen.14 SHADES OF GREY
Slowfood, geen fastfood...quote:
Er zijn genoeg restaurantjes. We kunnen ter plekke wel een restaurantje uitkiezen.![]()
Er zitten leuke restaurants daar inderdaad. Vooral aan de strandboulevard.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slowfood, geen fastfood...
Er zijn genoeg restaurantjes. We kunnen ter plekke wel een restaurantje uitkiezen."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dat lijkt mij inderdaad een veel beter ideequote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn genoeg restaurantjes. We kunnen ter plekke wel een restaurantje uitkiezen.14 SHADES OF GREY
Een date is bij mij juist net de reden dat ik niet bij de meet ben zondagquote:Op donderdag 17 april 2014 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijn, heb jij geen date die je moet versieren?
GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 17 april 2014 20:46 schreef GM86 het volgende:
[..]
Een date is bij mij juist net de reden dat ik niet bij de meet ben zondagwe willen wel een dateverslag
14 SHADES OF GREY
Very nice. Veel plezier!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:46 schreef GM86 het volgende:
[..]
Een date is bij mij juist net de reden dat ik niet bij de meet ben zondag"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Wel een goede reden inderdaad.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:46 schreef GM86 het volgende:
[..]
Een date is bij mij juist net de reden dat ik niet bij de meet ben zondag
Wat gaan jullie doen? Bij een strandwandeling kunnen we nog even zwaaien en kunnen we mondeling verslag krijgen, scheelt weer typen als je thuis bent![]()
![]()
Z'n date zal wel vragen:quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een goede reden inderdaad.
Wat gaan jullie doen? Bij een strandwandeling kunnen we nog even zwaaien en kunnen we mondeling verslag krijgen, scheelt weer typen als je thuis bent
"Wie zijn die mensen die daar allemaal zitten te zwaaien?"
En hij:
"Geen idee. Loop maar door en kijk maar naar de zee.""They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Zit je aardig goed ;-) Het schijnt aardig lekker weer te worden dus mijn date stelde al wel een wandeling voor, maar niet langs het strand.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel een goede reden inderdaad.
Wat gaan jullie doen? Bij een strandwandeling kunnen we nog even zwaaien en kunnen we mondeling verslag krijgen, scheelt weer typen als je thuis bentHahaha! Of we zwaaien gewoon heel vriendelijk terug ;-)quote:Op donderdag 17 april 2014 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Z'n date zal wel vragen:
"Wie zijn die mensen die daar allemaal zitten te zwaaien?"
En hij:
"Geen idee. Loop maar door en kijk maar naar de zee."GerardM86
Decoratie voor goede doel: www.charlily.nl![]()
Daarom. In ieder geval veel plezier manquote:Op donderdag 17 april 2014 21:18 schreef GM86 het volgende:
[..]
Zit je aardig goed ;-) Het schijnt aardig lekker weer te worden dus mijn date stelde al wel een wandeling voor, maar niet langs het strand.
[..]
Hahaha! Of we zwaaien gewoon heel vriendelijk terug ;-)
"Omae wa mou shindeiru."
Goed bezig! Wat leuk!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:46 schreef GM86 het volgende:
[..]
Een date is bij mij juist net de reden dat ik niet bij de meet ben zondag![]()
fuutvieuuw,have fun en maak er wat van!!quote:Op donderdag 17 april 2014 20:46 schreef GM86 het volgende:
[..]
Een date is bij mij juist net de reden dat ik niet bij de meet ben zondaglife goes on.. be proud of yourself!![]()
En slow zijn ze daar zeg met de bediening.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn genoeg restaurantjes. We kunnen ter plekke wel een restaurantje uitkiezen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied![]()
Dat zijn ze in elk restaurant.quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En slow zijn ze daar zeg met de bediening."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
tja ik werk er niet he...quote:Op vrijdag 18 april 2014 11:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En slow zijn ze daar zeg met de bediening.life goes on.. be proud of yourself!![]()
Jij levert de bestellingen per kart?quote:
"Omae wa mou shindeiru."
sorry, maar ik ga ook niet mee eten. Rij tegen het einde van de middag naar familie om te gaan eten. Dit is in tegenstelling tot Thijs geen verplichting, maar gewoon omdat ik die familie lang niet heb gezien. Maar er blijven vast genoeg mensen over die een hapje mee eten.quote:Wie nog meer?![]()
Ja, stiekem gaan alle niet-eters gewoon bij de familie van snuggertje zittenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:31 schreef snuggertje het volgende:
[..]
sorry, maar ik ga ook niet mee eten. Rij tegen het einde van de middag naar familie om te gaan eten. Dit is in tegenstelling tot Thijs geen verplichting, maar gewoon omdat ik die familie lang niet heb gezien. Maar er blijven vast genoeg mensen over die een hapje mee eten.
"Omae wa mou shindeiru."
Ik weet niet of Snuggertje daarna nog mag komen bij haar familiequote:Op vrijdag 18 april 2014 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, stiekem gaan alle niet-eters gewoon bij de familie van snuggertje zitten
14 SHADES OF GREY
dat nog net niet hoor hihiquote:Op vrijdag 18 april 2014 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij levert de bestellingen per kart?life goes on.. be proud of yourself!![]()
Zou wel een beetje spanning brengen in de zaakquote:
"Omae wa mou shindeiru."
ja maar beetje gevaarlijk..quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zou wel een beetje spanning brengen in de zaaklife goes on.. be proud of yourself!![]()
True, maar daar kan je wel wat op bedenkenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
dat gaat de lol vh karten weghalen vrees ik..quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar daar kan je wel wat op bedenkenlife goes on.. be proud of yourself!![]()
Hmm, misschien...quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat gaat de lol vh karten weghalen vrees ik..
Of zo'n klein ding op afstandsbediening die de drankjes komt brengen
"Omae wa mou shindeiru."
het zou nog geen probleem zijn ook, het betreffende familielid haalt altijd eten in huis voor een heel weeshuis als ze weet dat er bezoek komt.quote:Ja, stiekem gaan alle niet-eters gewoon bij de familie van snuggertje zittendenk inderdaad dat ze het niet op prijs stelt, ook al heeft ze genoeg in huis.quote:Ik weet niet of Snuggertje daarna nog mag komen bij haar familie![]()
Desondanks toch veel plezier alvast. En als het teveel wordt, dan bel je maarquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:51 schreef snuggertje het volgende:
[..]
het zou nog geen probleem zijn ook, het betreffende familielid haalt altijd eten in huis voor een heel weeshuis als ze weet dat er bezoek komt.
[..]
denk inderdaad dat ze het niet op prijs stelt, ook al heeft ze genoeg in huis.
"Omae wa mou shindeiru."
drinken met n helm op??? dat gaat hilarisch worden!!!quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm, misschien...
Of zo'n klein ding op afstandsbediening die de drankjes komt brengenlife goes on.. be proud of yourself!![]()
Daarom moet het er ook gewoon zijn vind ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 23:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
drinken met n helm op??? dat gaat hilarisch worden!!!
"Omae wa mou shindeiru."
Kan niet... met rietje onder de helm door zou net kunnen... dat heb ik namelijk op de scooter welis gedaan...quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom moet het er ook gewoon zijn vind ik
Dan maar geen ijs in het drinken doenquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Kan niet... met rietje onder de helm door zou net kunnen... dat heb ik namelijk op de scooter welis gedaan...
"Omae wa mou shindeiru."
sowieso niet...quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan maar geen ijs in het drinken doenlife goes on.. be proud of yourself!![]()
Ook niet als het buiten 30 graden is?quote:
"Omae wa mou shindeiru."
in een kart??? binnen??? heb je geen last:Pquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook niet als het buiten 30 graden is?life goes on.. be proud of yourself!![]()
Volgens mij ben ik niet helemaal helder meerquote:Op zaterdag 19 april 2014 00:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
in een kart??? binnen??? heb je geen last:P
"Omae wa mou shindeiru."
geloof t ook niet thijsjequote:Op zaterdag 19 april 2014 00:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet helemaal helder meer
Thijsje... ik hoor het nog van een oude leidinggevende, en ik ben 1.92m langquote:
"Omae wa mou shindeiru."
oehhhh lange mannen....quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thijsje... ik hoor het nog van een oude leidinggevende, en ik ben 1.92m lang![]()
+1quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Nee, maar middellange tot lange vrouwen daarentegenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
1.73 lang genoeg???quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar middellange tot lange vrouwen daarentegenlife goes on.. be proud of yourself!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: