Wat heeft intelligentie te maken met geen domme dingen doen en dat je 'slim' gaat reageren tijdens een ontvoering? Niemand weet hoe hij/zij gaat reageren/handelen tijdens een ontvoering, lijkt me. Tenzij je het hebt meegemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:33 schreef Beauke het volgende:
[..]
. Want het kunnen niet gewoon intelligente meiden zijn die geen domme dingen doen?
Haha, ik wel. Soort van. Was heel erg stil, dus niet mezelf. Maar wel intelligent ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 06:50 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Wat heeft intelligentie te maken met geen domme dingen doen en dat je 'slim' gaat reageren tijdens een ontvoering? Niemand weet hoe hij/zij gaat reageren/handelen tijdens een ontvoering, lijkt me. Tenzij je het hebt meegemaakt.
Ik vind dit een heel onsmakelijke reactie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:56 schreef Mr.Ping het volgende:
Hadden deze meiden al meer reiservaring?
Of waren ze meer van het type fladderjurkje, grote zonnebril en kijk die lieve arme mensen eens?
Ik denk dat ze verkracht, vermoord en begraven zijn.....
Natuurlijk, twee Nederlandse meisjes vallen niet op in een bordeel!quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel onsmakelijke reactie.
Ik denk eerder iets in de trant van dat ze een afspraak hadden met twee jongens die bij nader inzien heel andere bedoelingen hadden, misschien worden ze vastgehouden in een bordeel.
Ja, en wat dan nog?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Natuurlijk, twee Nederlandse meisjes vallen niet op in een bordeel!
Te erg voor woorden jouw gedachte slaat nergens op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:56 schreef Mr.Ping het volgende:
Hadden deze meiden al meer reiservaring?
Of waren ze meer van het type fladderjurkje, grote zonnebril en kijk die lieve arme mensen eens?
Ik denk dat ze verkracht, vermoord en begraven zijn.....
huh, wat is er erg aan? Het is gewoon een typering van verschillende soorten backpackers.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:58 schreef vronie het volgende:
....
[..]
Te erg voor woorden jouw gedachte slaat nergens op.
Ben jij wel een persoon die zich kan inleven wat deze ouders doormaken.
Ik denk dat dit een realistisch beeld is, de ouders zullen altijd hoop blijven houden maar diep van binnen weten ze ook dat de kans dat ze levend terug worden gevonden nihil is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:58 schreef vronie het volgende:
....
[..]
Toch vrees ik hetzelfde..quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:58 schreef vronie het volgende:
....
[..]
quote:So when you make it to Panama, rob some rich foreigner in Boquete if you need some money, and buy a plane ticket to Cartagena (cheapest).
En toch is het 99% zeker dat dit wel het geval is... Triest maar zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 00:58 schreef vronie het volgende:
....
[..]
Als ze dat echt zijn hebben de families tenminste zekerheid ipv steeds in het ongewisse blijven zitten, hoe cru ookquote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:20 schreef Marrije het volgende:
'Twee lichamen gevonden in Panama' http://nu.nl/algemeen/377(...)onden-in-panama.html via @NUnl
Nu.nl kopt dat er twee lichamen zijn gevonden.
Het zou gaan om een anonieme tip dat er twee lichamen liggen in het gebied waar de twee meiden zijn verdwenen.
Lijkt me sterk, dat zou dan toch door speurhonden al gevonden zijn.
Wat een stomme kop van nu.nlquote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:20 schreef Marrije het volgende:
'Twee lichamen gevonden in Panama' http://nu.nl/algemeen/377(...)onden-in-panama.html via @NUnl
Nu.nl kopt dat er twee lichamen zijn gevonden.
Het zou gaan om een anonieme tip dat er twee lichamen liggen in het gebied waar de twee meiden zijn verdwenen.
Lijkt me sterk, dat zou dan toch door speurhonden al gevonden zijn.
Kop staat tussen aanhalingstekens. Dus dat het nog helemaal niet zeker is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:05 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Wat een stomme kop van nu.nl. Lijkt net alsof er echt twee lichamen zijn gevonden, terwijl het - waarschijnlijk - dikke onzin is.
Niet eens op gelet/gezien. Als je dat vluchtig leest denk je dat het zo is. Maar daarom plaatsen ze ook zo'n kop, iedereen gaat het lezen ipv dat er staat mogelijk twee lichamen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:31 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Kop staat tussen aanhalingstekens. Dus dat het nog helemaal niet zeker is.
Tuurlijk heb je ook gelijk in. Het is dat ik het op de radio al hoorde vanochtend en het daardoor wist. Anders had het mij misschien ook niet zo snel opgevallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 07:38 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Niet eens op gelet/gezien. Als je dat vluchtig leest denk je dat het zo is. Maar daarom plaatsen ze ook zo'n kop, iedereen gaat het lezen ipv dat er staat mogelijk twee lichamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |