abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139935341
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 00:37 schreef superniger het volgende:

[..]

:')
. Want het kunnen niet gewoon intelligente meiden zijn die geen domme dingen doen?
pi_139935394
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 06:33 schreef Beauke het volgende:

[..]

. Want het kunnen niet gewoon intelligente meiden zijn die geen domme dingen doen?
Wat heeft intelligentie te maken met geen domme dingen doen en dat je 'slim' gaat reageren tijdens een ontvoering? Niemand weet hoe hij/zij gaat reageren/handelen tijdens een ontvoering, lijkt me. Tenzij je het hebt meegemaakt.
pi_139935404

Lisanne en Kris zijn door Zaharie en Fariq meegenomen voor een rondje romantisch vliegen
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139935413
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 06:50 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Wat heeft intelligentie te maken met geen domme dingen doen en dat je 'slim' gaat reageren tijdens een ontvoering? Niemand weet hoe hij/zij gaat reageren/handelen tijdens een ontvoering, lijkt me. Tenzij je het hebt meegemaakt.
Haha, ik wel. Soort van. Was heel erg stil, dus niet mezelf. Maar wel intelligent ja.

Meewerken en je eigen leven beschermen is het enige wat je moet doen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_139935741
Hadden deze meiden al meer reiservaring?
Of waren ze meer van het type fladderjurkje, grote zonnebril en kijk die lieve arme mensen eens?

Ik denk dat ze verkracht, vermoord en begraven zijn.....
pi_139956609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 07:56 schreef Mr.Ping het volgende:
Of waren ze meer van het type fladderjurkje, grote zonnebril en kijk die lieve arme mensen eens?

Ik vind dit een heel onsmakelijke reactie.
Ik denk eerder iets in de trant van dat ze een afspraak hadden met twee jongens die bij nader inzien heel andere bedoelingen hadden, misschien worden ze vastgehouden in een bordeel.
pi_139962780
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik vind dit een heel onsmakelijke reactie.
Ik denk eerder iets in de trant van dat ze een afspraak hadden met twee jongens die bij nader inzien heel andere bedoelingen hadden, misschien worden ze vastgehouden in een bordeel.
Natuurlijk, twee Nederlandse meisjes vallen niet op in een bordeel!
pi_139963205
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:55 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Natuurlijk, twee Nederlandse meisjes vallen niet op in een bordeel!
Ja, en wat dan nog?

pi_139972342
....

quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 07:56 schreef Mr.Ping het volgende:

Te erg voor woorden jouw gedachte slaat nergens op.
Ben jij wel een persoon die zich kan inleven wat deze ouders doormaken.
pi_139972616
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 00:58 schreef vronie het volgende:
....

[..]

huh, wat is er erg aan? Het is gewoon een typering van verschillende soorten backpackers.

Wat hebben de ouders ermee te maken?

pi_139974110
Denk dat de dame van 1.85 zelfs een zeer opvallende verschijning is in een werelddeel waar de gemiddelde vrouw 1,50 is. 1m50 dus hè. : p
pi_139974470
quote:
....

[..]

Ik denk dat dit een realistisch beeld is, de ouders zullen altijd hoop blijven houden maar diep van binnen weten ze ook dat de kans dat ze levend terug worden gevonden nihil is.
pi_139975053
quote:
....

[..]

Toch vrees ik hetzelfde..
  donderdag 15 mei 2014 @ 10:18:49 #189
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139976433
Van Black Flag Cafe:

quote:
So when you make it to Panama, rob some rich foreigner in Boquete if you need some money, and buy a plane ticket to Cartagena (cheapest).
reset
pi_139979691
quote:
....

[..]

En toch is het 99% zeker dat dit wel het geval is... Triest maar zeer waarschijnlijk.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
  vrijdag 16 mei 2014 @ 06:20:11 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_140008739
'Twee lichamen gevonden in Panama' http://nu.nl/algemeen/377(...)onden-in-panama.html via @NUnl

Nu.nl kopt dat er twee lichamen zijn gevonden.
Het zou gaan om een anonieme tip dat er twee lichamen liggen in het gebied waar de twee meiden zijn verdwenen.

Lijkt me sterk, dat zou dan toch door speurhonden al gevonden zijn.
pi_140008751
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 06:20 schreef Marrije het volgende:

'Twee lichamen gevonden in Panama' http://nu.nl/algemeen/377(...)onden-in-panama.html via @NUnl

Het zou gaan om een anonieme tip dat er twee lichamen liggen in het gebied waar de twee meiden zijn verdwenen.

Als ze dat echt zijn hebben de families tenminste zekerheid ipv steeds in het ongewisse blijven zitten, hoe cru ook :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_140008761
Ik hoop nog steeds op een 1 april grap, zou wel de beste ooit zijn.
pi_140008885
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 06:20 schreef Marrije het volgende:

Wat een stomme kop van nu.nl :'). Lijkt net alsof er echt twee lichamen zijn gevonden, terwijl het - waarschijnlijk - dikke onzin is.
pi_140009032
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 07:05 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Wat een stomme kop van nu.nl :'). Lijkt net alsof er echt twee lichamen zijn gevonden, terwijl het - waarschijnlijk - dikke onzin is.
Kop staat tussen aanhalingstekens. Dus dat het nog helemaal niet zeker is.
pi_140009085
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 07:31 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Kop staat tussen aanhalingstekens. Dus dat het nog helemaal niet zeker is.
Niet eens op gelet/gezien. Als je dat vluchtig leest denk je dat het zo is. Maar daarom plaatsen ze ook zo'n kop, iedereen gaat het lezen ipv dat er staat mogelijk twee lichamen.
pi_140009129
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 07:38 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Niet eens op gelet/gezien. Als je dat vluchtig leest denk je dat het zo is. Maar daarom plaatsen ze ook zo'n kop, iedereen gaat het lezen ipv dat er staat mogelijk twee lichamen.
Tuurlijk heb je ook gelijk in. Het is dat ik het op de radio al hoorde vanochtend en het daardoor wist. Anders had het mij misschien ook niet zo snel opgevallen.
pi_140009185
Nou ja, misschien worden ze echt gevonden. Dat is dan misschien wel positief.

Ik zie trouwens dat familieleden een site hebben opgericht en donaties willen. Oa daardoor kunnen er nieuwe zoekacties komen? Hoe dan? Er staat oa het plaatsen van grote billboards, maar dat heeft toch vrij weinig zin, lijkt me. :@
pi_140009288
Dat heeft weinig zin inderdaad. Je moet of informatie kopen van iemand die wat weet of weet wie het kan weten of mensen inhuren die weten waar ze moeten zoeken. Geen billboards.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 08:01:07 #200
3542 Gia
User under construction
pi_140009302
Natuurlijk hoopt iedereen op een goede afloop, maar, inderdaad, als hun lichamen worden gevonden geeft dat in elk geval zekerheid en kunnen de families beginnen met het verwerken van dit verlies. Nu staan al die levens in de wacht.

Hoe dan ook, sterkte aan de familieleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')