quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Omdat ze gewent zijn weg te moeten rennen voor tijgers. de politie
In korfbal misschienquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:01 schreef Renzoku het volgende:
Waarom zijn negers slecht in teamsporten?
Maar als je even door de pijn heen bijt en in het ritme weet te komen, is het soooo sooo goodquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:11 schreef hoas het volgende:
Oei, dit gaat even pijn doen.
Negers kunnen beter dansen, zingen, rennen, zijn gespierd en hebben een enorme lul.
Ik vind het nog te veel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Peunage het volgende:
Topic valt tegen. Ik had veel meer keiharde racisme verwacht. Waarom zo mild
Omdat we niet allemaal zoals jou zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Peunage het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:04 schreef imikethat het volgende:
Denk eens na. Het begint met een blanke die een schot lost waarna de zwarten beginnen te rennen.
Maar waarom zijn ze dan veel beter in dansen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:49 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Natuurlijke selectie. Als neger overleef je alleen als je sneller bent dan de politie/wilde beesten/woeste krijgers/boze ex-eigenaren van jouw spullen. Daarnaast hebben ze natuurlijk meer tijd om te oefenen.
Tijgers in Afrika, jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Omdat ze gewent zijn weg te moeten rennen voor tijgers.
Ik houd me in, straks word ik weer verbannenquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Peunage het volgende:
Je snapt dequote:
Ga Dora kijkenquote:
Allemaal subjectiefquote:Op woensdag 16 april 2014 11:40 schreef tong80 het volgende:
De drie beste sporters ooit zijn trouwens wel negers.
Mohammed Ali, Michael Jordan, Pelé.
Spanjaarden met een lange baard grote hoed op en afkomst Turks kunnen niet basketballenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:43 schreef Burrito het volgende:
Wat een racistisch topic. We zijn allemaal gelijk
Welke negers waren beter ?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Allemaal subjectief [ afbeelding ]
Deze post negeer ik.quote:
Blanke vrouwen kunnen ook niet schaken of dammen.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:56 schreef Klavots het volgende:
Omdat ze niet werken en dus meer tijd hebben om te oefenen
Maar ze zijn lang niet goed of beter in alle sporten; vooral in de sporten die denkwerk vereisen zoals schaken en dammen zie je veel meer blanke mensen.
In Afrika hebben ze geen tijgers.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:00 schreef Ticootje het volgende:
Omdat ze gewent zijn weg te moeten rennen voor tijgers.
Hm, dat is een goeie. Misschien omdat ze kogels moeten ontwijken ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2014 11:34 schreef Broadway het volgende:
[..]
Maar waarom zijn ze dan veel beter in dansen?
Als het mocht dan ging je vast zoals je voorouders negers lynchenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik houd me in, straks word ik weer verbannen.
Niet overdrijven hèquote:Op woensdag 16 april 2014 18:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Als het mocht dan ging je vast zoals je voorouders negers lynchen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |