Vanavond lag er weer een CDA-magazine op de mat. Die ga ik straks lezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat AOb magazine is echt vreselijk saai.
Ik faal denk ik op alle onderwerpen, sowieso als ik daar zou zitten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:10 schreef marcodej het volgende:
Tegenwoordige tijd en sport zijn wel onderwerpjes voor mij.
Maoz en Exki ken ik niet.quote:
Julia's is Italiaans en te vinden op stations. Best lekker.quote:
Ik hoor net iets met duurzaamheidquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:15 schreef remcoP het volgende:
[..]
Julia's is pasta op het station. exki heb ik ook nog nooit van gehoord
Toch eens beter opletten op CS.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Julia's is Italiaans en te vinden op stations. Best lekker.
Is er ook een nasi keten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Julia's is Italiaans en te vinden op stations. Best lekker.
Jazeker. Op Leiden CS wel.quote:
Op Utrecht had je vroeger zo'n fastfood-chinees. Niet de wok-to-go, iets met chin of chan ofzo.quote:
Charlie Chiu's?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op Utrecht had je vroeger zo'n fastfood-chinees. Niet de wok-to-go, iets met chin of chan ofzo.
Ohja dat...ik kon er niet meer opkomen.quote:
Ja, dat heb ik voor een vriendenprijsje aan hun gegeven. Zo rol ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef marcodej het volgende:
In Leiden heb je Yam Yam. Daar verkopen ze een ambachtelijk recept van ene Yohannes.
Die ken ik ook niet. Hoe moet ik die kennen dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Szura het volgende:
Schande dat die gozer Dionne Stax niet kende
Die zie ik echt zo vaak bij het NOS journaal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. Hoe moet ik die kennen dan?
Van het Journaal misschien?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. Hoe moet ik die kennen dan?
Ik herkende het als zijnde 'dat ding in Duitsland' maar wist de naam niet meer, alleen wist ik dat Neuschwanstein nabij Regensburg lag dus die kon het niet zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sanssouci, daar ben ik geweest, maar ik herkende het eerst niet eens.
Mijn ouders wilden altijd naar alle kastelen en landhuizen in de omgeving, dus de meeste van deze ronde was ik wel geweest. Toen was ik alleen nog wel een puber dus liep ik altijd met tegenzin rond.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik herkende het als zijnde 'dat ding in Duitsland' maar wist de naam niet meer, alleen wist ik dat Neuschwanstein nabij Regensburg lag dus die kon het niet zijn.
Gezien ik alle anderen wel kende wist ik dat het die waren.
Johannes Dijkstra?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden altijd naar alle kastelen en landhuizen in de omgeving, dus de meeste van deze ronde was ik wel geweest. Toen was ik alleen nog wel een puber dus liep ik altijd met tegenzin rond.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:18 schreef alors het volgende:
Niemeyer is architect, die kwam laatst ook voorbij
Voor de Copa Cabana?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Mulder en Kockelmeijer natuurlijk
21:30 Real Madrid - Barcelona met ElSierd
Als jij een stream met Sierd el Zorro kunt produceren voor mij ben je echt een god.quote:
Ik zal straks eens kijken of we een streampje kunnen vinden.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij een stream met Sierd el Zorro kunt produceren voor mij ben je echt een god.
Maar dat wist je natuurlijk al. Tevens kijk ik dan mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |