Mwoa, ik mag 'm wel, maar dwepen is wat overdreven.quote:
Vind het nog mee vallen ik had die ruud al het zand laten vretenquote:
Is het zeker. Je zou toch denken dat dit bij de stemming tot uiting zal komen .quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
En terecht wel.
Ruud is een klootzak eerste klas.
Dit idd, wat een waardeloze zak met z'n goede doelen constant...quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind het nog mee vallen ik had die ruud al het zand laten vreten
Hij had ook gewoon zijn zakgeld kunnen geven als hij zo graag een goed doel wil steunen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef itastar het volgende:
[..]
Dit idd, wat een waardeloze zak met z'n goede doelen constant...
Het is een simpele ziel die nergens over nadenkt. Trekker verkopen is hem waarschijnlijk aangepraat door de redactie. In ruil daarvoor mag-ie natuurlijk nog 1 of 2 rondes blijven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Miek37 het volgende:
Oke it's now official, ik haaaaaaat Ruud!
inderdaad, hij draagt wat dat betreft niks bij... Maar gaat wel volledig zijn eigen gang, en iedereen pikt dat ook nogquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon zijn zakgeld kunnen geven als hij zo graag een goed doel wil steunen.
Klootviool ging bij Vanes vragen om haar tipgeld, was te weinig want maar 200 euro, hij dacht 2000!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon zijn zakgeld kunnen geven als hij zo graag een goed doel wil steunen.
Nope. Beetje obligaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond trekkergate niet een erg overtuigend toneelstuk.
Huub deed dat vroeger overtuigender.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond trekkergate niet een erg overtuigend toneelstuk.
Ja maar anderzijds zo berekend als wat, zit continu de polls in de gaten te houden, te wikken en te wegen of het wel leuk is voor de streamers, doet de koeien (althans alleen voor de lol) puur omdat hij in de veronderstelling is dat dat polulariteit oplevert, dus dom, ja, maar ook geslepen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is een simpele ziel die nergens over nadenkt. Trekker verkopen is hem waarschijnlijk aangepraat door de redactie. In ruil daarvoor mag-ie natuurlijk nog 1 of 2 rondes blijven.
Ik denk dan gewoon dat ik haar daarvoor zie denken:"Godver. Hier moet ik het mee eens zijn? Really?"quote:
Ja dat. Ze weet eigenlijk niet wat ze doen moet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dan gewoon dat ik haar daarvoor zie denken:"Godver. Hier moet ik het mee eens zijn? Really?"
Nou dat weet ik niet. Ze is in bepaalde opzichten best een domme troela.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dan gewoon dat ik haar daarvoor zie denken:"Godver. Hier moet ik het mee eens zijn? Really?"
Terecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Emil stuurde ruud als een klein kind weg![]()
![]()
![]()
Billy is eigenlijk een emmer kots op pootjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
Billy vindt het superstoer. Domme hoer meisje.
In ieder geval werd er flink wat geacteerd in deze gate. Bij Emil zie je dat kinderachtige worstel-theater mooi. Alles heel uitvergroot alsof-ie in een grote sporthal staat te spelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Ze is in bepaalde opzichten best een domme troela.
Dat ben ik wel met je eens. Ik vraag me alleen af waarom ze Emil dan zo wilden naaien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In ieder geval werd er flink wat geacteerd in deze gate. Bij Emil zie je dat kinderachtige worstel-theater mooi. Alles heel uitvergroot alsof-ie in een grote sporthal staat te spelen.
Das dan wel weer mooi ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
GE-WEL-DIG, maar een paar minuten aandacht voor visite van dat varken, draait allemaal om de tractor...
Dat ze een pan vreten meebrengen is veelzeggendquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:57 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
pan met eten op de grond
TUU TUU DAA omg wie maakt er zon geluid als je huilt
Nou echt nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Voice-over: je kunt alles en iedereen 24/7 volgen
Ow fuck. Rienk gaat zich natuurlijk vrijdag laten kruisigen om te kijken of dat een goed idee is. Tweede Paasdag staat hij óf op uit de dood óf hij wordt door de nieuwe bewoner weggestemd.quote:
Dat liegen deed hij omdat hij het later pas aan de groep wilde vertellen en omdat Emil enorm fucked up was om die trekker.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef Cat22 het volgende:
Emil trapt niet in de spelletjes van Ruud.![]()
'Ga je op mij stemmen om een trekker? Is dat belangrijker dan de vriendschap?'![]()
Keurig gepareerd:' Nee, om het liegen!'
#teamEmil
Ah ja, je weet dat je vriend de trekker nodig heeft en daarom ga je hem achter zijn en iedereens rug om verkopen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat liegen deed hij omdat hij het later pas aan de groep wilde vertellen en omdat Emil enorm fucked up was om die trekker.
Sta helemaal achter Ruud in deze. Wie een vriendschap weg wil gooien voor geld is niet goed bij zijn hoofd.
Een test of vriendschap zwaarder weegt dan geld snap ik dan nog wel een beetje, maar als jij 500 ¤ steelt van je beste vriend en die vriend is dan boos op je, dan vind je die vriend een egoïst die niet goed bij zijn hoofd is?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:08 schreef Japie77 het volgende:
Sta helemaal achter Ruud in deze. Wie een vriendschap weg wil gooien voor geld is niet goed bij zijn hoofd.
De discussie is inderdaad volledig omgedraaid richting Emil. Die nietsnut van een Ruud en zijn neutralequote:Op dinsdag 15 april 2014 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een test of vriendschap zwaarder weegt dan geld snap ik dan nog wel een beetje, maar als jij 500 ¤ steelt van je beste vriend en die vriend is dan boos op je, dan vind je die vriend een egoïst die niet goed bij zijn hoofd is?
Er zijn wel honderden manieren om een vriendschap te testen en hij kiest hiervoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een test of vriendschap zwaarder weegt dan geld snap ik dan nog wel een beetje, maar als jij 500 ¤ steelt van je beste vriend en die vriend is dan boos op je, dan vind je die vriend een egoïst die niet goed bij zijn hoofd is?
Het is allemaal door de febo in scène gezet dat snap je toch wel hoop ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je hebt toch gehoord wat zijn plan was? Kijken of mensen meer om geld dan om vriendschap geven.......quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah ja, je weet dat je vriend de trekker nodig heeft en daarom ga je hem achter zijn en iedereens rug om verkopen.
En omdat je vriend vervolgens boos is (joh!) ga je liegen.
Strak plan.
Hij steelt geen geld. Hij verkoopt een gezamenlijk item.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tja mensen die geld enorm belangrijk vinden zullen dat zo zien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:19 schreef itastar het volgende:
[..]
De discussie is inderdaad volledig omgedraaid richting Emil. Die nietsnut van een Ruud en zijn neutraleBilly vinden dit nog normaal ook. Ruud zet de vriendschap op het spel niet Emil..
Trapt op het hart van je beste vriend? Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zijn wel honderden manieren om een vriendschap te testen en hij kiest hiervoor.
Ik geloof er geen klap van.
En nogmaals, als hij iets wil doneren aan een goed doel geef je iets van jezelf, je steelt het niet eerst van de groep waartoe je behoort en trapt daarbij ook nog eens op het hart van je beste vriend.
Ja dat zijn mensen die voornamelijk in de ban zijn van geld. Die zien een trekker als iets met emotionele waarde, net als een mens.....quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:30 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Oh ja,
ga. jij. Nicolien. Vergelijken. Met. Een. Trekker.
Of.......wie zo twijfelt aan een vriendschap dat hij die zo op de proef stelt zonder dat het hem geld kost is die vriendschzp niet waard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat liegen deed hij omdat hij het later pas aan de groep wilde vertellen en omdat Emil enorm fucked up was om die trekker.
Je snapt zijn bedoeling dus niet. Hij deed het voornamelijk om te kijken hoe mensen zouden reageren op geld versus mensen. Omdat het bijna alleen nog maar om geld, geld, geld gaat in Utopia. En dat stuit hem tegen de borst.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of.......wie zo twijfelt aan een vriendschap dat hij die zo op de proef stelt zonder dat het hem geld kost is die vriendschzp niet waard.
Dan doet hij wel heel moeilijk.....hij had een Petertje kunnen doen en geld uit de kluis weg kunnen pakken of hele kluis verstoppen maar niet iets verkopen waar iedereen plezier van had. En dan nog beledigd zijn dat hij boze gezichten kreeg.....quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je snapt zijn bedoeling dus niet. Hij deed het voornamelijk om te kijken hoe mensen zouden reageren op geld versus mensen. Omdat het bijna alleen nog maar om geld, geld, geld gaat in Utopia. En dat stuit hem tegen de borst.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Je hebt toch gehoord wat zijn plan was? Kijken of mensen meer om geld dan om vriendschap geven.......
quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hij steelt geen geld. Hij verkoopt een gezamenlijk item.
Waarom heb ik nou het idee dat hier een trol-alert op zijn plaats is?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja mensen die geld enorm belangrijk vinden zullen dat zo zien.
Leg uit?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:44 schreef Paddo het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom heb ik nou het idee dat hier een trol-alert op zijn plaats is?
Je wilt me pakken hé, zei Ruud provocerend.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:08 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Goeie observatie!quote:Op woensdag 16 april 2014 01:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je wilt me pakken hé, zei Ruud provocerend.
En dat was de bedoeling van alles.
zou Emil doordraaien en handtastelijk worden, had hij een sterke speler weggespeeld.
Ruud heeft geen vrienden, en ook geen vriendin daar, hij zit daar om te winnen.
Tja zou kunnen maar ik geloof het niet. Iemand die met koeien knuffelt en kust zie ik daar niet toe in staat.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je wilt me pakken hé, zei Ruud provocerend.
En dat was de bedoeling van alles.
zou Emil doordraaien en handtastelijk worden, had hij een sterke speler weggespeeld.
Ruud heeft geen vrienden, en ook geen vriendin daar, hij zit daar om te winnen.
Die trekker was het leukste onderdeel van de bootcamp, welke vriend rukt dat leuke onderdeel zomaar weg om vriendschap te "testen"?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja dat zijn mensen die voornamelijk in de ban zijn van geld. Die zien een trekker als iets met emotionele waarde, net als een mens.....
En het dan vriendschap testen noemen.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:17 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Die trekker was het leukste onderdeel van de bootcamp, welke vriend rukt dat leuke onderdeel zomaar weg om vriendschap te "testen"?
En dan gaat het meer om de actie dan de trekker. Vrienden doen zoiets niet achter je rug. En als je ergens de pest over in hebt ga je naar je vriend toe en trek je je mond open. Dit was imo een knap staaltje matennaaien, niet meer en niet minder.
Ok duidelijk iemand die geld boven vriendschap (mensen) plaatst dus. Ieder zo zijn eigen ding.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:17 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Die trekker was het leukste onderdeel van de bootcamp, welke vriend rukt dat leuke onderdeel zomaar weg om vriendschap te "testen"?
En dan gaat het meer om de actie dan de trekker. Vrienden doen zoiets niet achter je rug. En als je ergens de pest over in hebt ga je naar je vriend toe en trek je je mond open. Dit was imo een knap staaltje matennaaien, niet meer en niet minder.
Goed gelezenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok duidelijk iemand die geld boven vriendschap (mensen) plaatst dus. Ieder zo zijn eigen ding.
Ik heb liever 15 eurocent dan dat soort vriendschap.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:59 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ok duidelijk iemand die geld boven vriendschap (mensen) plaatst dus. Ieder zo zijn eigen ding.
Bedoel je dan de vriend Emil die dingen boven vrienden plaatst? Of de vriend Ruud die in het kader van al het gezeik over geld in Utopia een statement wil maken?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb liever 15 eurocent dan dat soort vriendschap.
Het is je toch wel duidelijk dat het totaal niet om het geld gaat?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Bedoel je dan de vriend Emil die dingen boven vrienden plaatst? Of de vriend Ruud die in het kader van al het gezeik over geld in Utopia een statement wil maken?
Wie gaat het niet om het geld?quote:Op woensdag 16 april 2014 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is je toch wel duidelijk dat het totaal niet om het geld gaat?
Hij is boos omdat hij het vertrouwen van Emil zo beschaamd heeft en het niet eens wilde toegeven en schijnheilig ging meezoeken.
Zoiets doe je niet.
Nee Ruud wilde scoren het ging foutquote:Op woensdag 16 april 2014 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is je toch wel duidelijk dat het totaal niet om het geld gaat?
Hij is boos omdat hij het vertrouwen van Emil zo beschaamd heeft en het niet eens wilde toegeven en schijnheilig ging meezoeken.
Zoiets doe je niet.
Opdracht van de productie? Als in: ze hebben vast een contract getekend met flinke boetes e.d. als ze hun microfoontje aflaten.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef laszlol het volgende:
Ik vind het bizar dat Ruud bij het stelen van de tractor ook z'n microfoontje om heeft, en als hij het geld in de enveloppen doet zegt hij ook zo 'dit is voor goede doel a' en 'dit is voor goede doel b'. Ik denk niet dat normale mensen altijd zo bewust de kijker meenemen in wat ze aan het doen zijn, zeker niet als het midden in de nacht is en stiekem. Je zou verwachten dat deze mensen op een bepaald moment bijna moeten vergeten dat de camera's en de microfoons er zijn, maar het lijkt juist wel of ze zich er ZO bewust van zijn dat het bijna nep is.. Wat vinden jullie?
Jij denkt dat dat een PostNL bus is?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
En bovendien: Die envelop is zaterdagnacht in de brievenbus gedaan. Ik neem aan dat deze zondag niet geleegd wordt? De groep had Ruud kunnen vragen waar het geld is en de envelop weer uit de brievenbus kunnen halen.
Zender om is toch verplicht? En het praten tegen de camera heeft hij met wel meer grappen in het verleden gedaan. Daarnaast -ALS- het geen doorgestoken kaart is, zou ik ook hardop gepraat hebben, omdat dat eigenlijk het enige moment van bewijs was. Je ziet het geld in de enveloppen gaan, hij likt ze dicht, maar zorgt dat de kijker wel weet wat hij doet.quote:Op woensdag 16 april 2014 21:16 schreef laszlol het volgende:
Ik vind het bizar dat Ruud bij het stelen van de tractor ook z'n microfoontje om heeft, en als hij het geld in de enveloppen doet zegt hij ook zo 'dit is voor goede doel a' en 'dit is voor goede doel b'. Ik denk niet dat normale mensen altijd zo bewust de kijker meenemen in wat ze aan het doen zijn, zeker niet als het midden in de nacht is en stiekem. Je zou verwachten dat deze mensen op een bepaald moment bijna moeten vergeten dat de camera's en de microfoons er zijn, maar het lijkt juist wel of ze zich er ZO bewust van zijn dat het bijna nep is.. Wat vinden jullie?
Het leek erop of hij wilde voorkomen dat zijn actie ongedaan gemaakt zou worden. Daarnaast zou het me niets verbazen als het een officiële brievenbus is, en een medewerker van het programma het ding leegt. Maar vergis je niet: de bewoners willen het geld niet terug, ze willen de trekker. En die zit niet in de brievenbus.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
En bovendien: Die envelop is zaterdagnacht in de brievenbus gedaan. Ik neem aan dat deze zondag niet geleegd wordt? De groep had Ruud kunnen vragen waar het geld is en de envelop weer uit de brievenbus kunnen halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |