Denk jij dat er omgebouwdes achter dat raam staan ofso?quote:
Inderdaad, een eckte vrouw met vetrolletjes en pittig kapsel.quote:
Ja maar nu hebben ze dus alle lekkere al hierheen gehaaldquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:43 schreef Sauslepel het volgende:
Gewoon naar het Oostblok gaan, overal Oostblokvrouwen
Misschien bij jou in het dorpquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Inderdaad, een eckte vrouw met vetrolletjes en pittig kapsel.
Zoals 75% van de Nederlandse neukers omdat ze niets beters kunnen krijgen en omdat het beest al 2 geworpen heeft.
Heul niet waar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja maar nu hebben ze dus alle lekkere al hierheen gehaald
Helaas is niet iedereen ''flammende als het op chimi's'' aankomt.quote:
Klinkt alsof je er alles al vanaf weet tsquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Badger. het volgende:
Bij mij om de hoek is een hoerenstraat waar echt de meest geyle oostblokdames aan het werk zijn...
Vaak loop ik stiekem even over de Ruysdaelkade, terwijl dit een beetje om is, maar om toch even te kijken![]()
Nu ben ik niet zo van het bezoeken van een hoer. Heb het zelfs nog nooit gedaan, omdat ik het vrij gênant vind, en het mij nog net gaat lukken in real life een ''gewoon'' meisje te vinden.
Daarnaast weet ik dat ik nogal verslavingsgevoelig ben, en wanneer ik eenmaal een keer geweest ben, is het hek van de dam en voor ik het weet wordt het opeens de meest normale zaak om me na elk succesvol behaald tentamen even een blowjob cadeau te doen, waardoor ik mijn lening bij de IB groep ga verhogen, en aan het eind van de studie met een dijk van een schuld zit..
Het is helaas niet zo dat ik altijd in dezelfde hoedanigheid over die kade loop. Meestal ben ik gewoon nuchter, en ga ik naar de uni/naar mijn werk ofzo, maar het wil ook nog wel eens voorkomen dat ik (half) dronken uit de kroeg/club in mijn eentje langs die wijven loop, die me dan allemaal lopen aan te kijken alsof ze me met huid en haar gaan verslinden..
Ben zelfs al een keer naar de pinautomaat gelopen en 50 euro uit de muur getrokken, maar toen was ik nog net verstandig om toch maar door te lopen. Ik weet echter niet of ik in de toekomst mijzelf kan blijven weerhouden..
Vlammende*quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Helaas is niet iedereen ''flammende als het op chimi's'' aankomt.
Flamingquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zoals 75% van de Nederlandse neukers omdat ze niets beters kunnen krijgen en omdat het beest al 2 geworpen heeft.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken, aan een hoer.
Geen wonder dat je zo slecht over volwassen vrouwen praat. Je bent gewoon zo'n magere kelder pedofiel. Godver de kanker nog aan toe hahaquote:
Mwah, het idee dat je dan seks hebt met iemand die het gewoon voor haar werk doet en dan naderhand je portemonnee tevoorschijn moet halen. Dat staat me niet zo aan.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, het idee dat je dan seks hebt met iemand die het gewoon voor haar werk doet en dan naderhand je portemonnee tevoorschijn moet halen. Dat staat me niet zo aan.
Die vergelijking gaat voor mij niet helemaal op, ik vind geslachtsgemeenschap toch wat anders dan ergens eten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Komt op hetzelfde neer als eten in een goed restaurant. Dat bord eten is echt niet uit liefde voor je bereid, uiteindelijk willen ze gewoon je poen. Dat wil niet zeggen dat je niet van het eten kunt genieten.
En zo zijn en er nog talloze voorbeelden te bedenken.
dat is hetzelfde als dat je een vriendin/vrouw hebt, alleen werken die niet voor de seks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, het idee dat je dan seks hebt met iemand die het gewoon voor haar werk doet en dan naderhand je portemonnee tevoorschijn moet halen. Dat staat me niet zo aan.
Heb je het over je moeder nu?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mee eens motivatie voor seks is precies hetzelfde wanneer je het met je geliefde doet als wanneer je het met den hoer doetquote:Op donderdag 17 april 2014 15:57 schreef wise het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als dat je een vriendin/vrouw hebt, alleen werken die niet voor de seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
die ruysdaeldames tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Badger. het volgende:
Bij mij om de hoek is een hoerenstraat waar echt de meest geyle oostblokdames aan het werk zijn...
Vaak loop ik stiekem even over de Ruysdaelkade, terwijl dit een beetje om is, maar om toch even te kijken![]()
Nu ben ik niet zo van het bezoeken van een hoer. Heb het zelfs nog nooit gedaan, omdat ik het vrij gênant vind, en het mij nog net gaat lukken in real life een ''gewoon'' meisje te vinden.
Daarnaast weet ik dat ik nogal verslavingsgevoelig ben, en wanneer ik eenmaal een keer geweest ben, is het hek van de dam en voor ik het weet wordt het opeens de meest normale zaak om me na elk succesvol behaald tentamen even een blowjob cadeau te doen, waardoor ik mijn lening bij de IB groep ga verhogen, en aan het eind van de studie met een dijk van een schuld zit..
Het is helaas niet zo dat ik altijd in dezelfde hoedanigheid over die kade loop. Meestal ben ik gewoon nuchter, en ga ik naar de uni/naar mijn werk ofzo, maar het wil ook nog wel eens voorkomen dat ik (half) dronken uit de kroeg/club in mijn eentje langs die wijven loop, die me dan allemaal lopen aan te kijken alsof ze me met huid en haar gaan verslinden..
Ben zelfs al een keer naar de pinautomaat gelopen en 50 euro uit de muur getrokken, maar toen was ik nog net verstandig om toch maar door te lopen. Ik weet echter niet of ik in de toekomst mijzelf kan blijven weerhouden..
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:43 schreef Sauslepel het volgende:
Gewoon naar het Oostblok gaan, overal Oostblokvrouwen
Moest die foto nouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |