abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148435542
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:54 schreef blup het volgende:
Dat zijn barsten.
Dat is geen antwoord op de vraag wat je met je telefoon gedaan hebt.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:57:07 #182
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_148435601
quote:
12s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag wat je met je telefoon gedaan hebt.
Face down plat op 't laminaat.
pi_148435626
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef blup het volgende:

[..]

Face down plat op 't laminaat.
Bah ;( Is dat te repareren? Hoorde dat het bij de One een drama is onderdelen te vervangen. En doet je scherm het nog wel?
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:58:32 #184
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_148435670
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Bah ;( Is dat te repareren? Hoorde dat het bij de One een drama is onderdelen te vervangen. En doet je scherm het nog wel?
Scherm en touchscreen doen het gewoon, ik was gelukkig nog verzekerd :')
Hij is nu bij Dynafix.
  maandag 12 januari 2015 @ 01:02:53 #185
2651 svann
night-hawk
pi_148593779
BlinkFeed kan ik leegmaken en van de homescreens gooien, maar ik zie dat het op de achtergrond actief blijft.
Kan ik hem zonder root op de een of andere manier het zwijgen op leggen?
Gewoon stoppen of even killen werkt niet, ook niet te hybernaten met Greenify.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_148593998
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef svann het volgende:
BlinkFeed kan ik leegmaken en van de homescreens gooien, maar ik zie dat het op de achtergrond actief blijft.
Op de achtergrond actief blijft? How on earth kun je last hebben van dat minuscule beetje rekenkracht dat het in beslag neemt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 12 januari 2015 @ 01:21:54 #187
2651 svann
night-hawk
pi_148594161
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 01:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

Op de achtergrond actief blijft? How on earth kun je last hebben van dat minuscule beetje rekenkracht dat het in beslag neemt.
Last nou ook weer niet, maar het verbruikt wel 5% van m'n batterij.
Bovendien, dingen die ik niet gebruik heb ik graag écht uit staan.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_148594452
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef svann het volgende:
Nee, dat kan niet. En dat wil je misschien ook niet, want Blinkfeed is de launcher van HTC Sense en als je hem verwijdert kun je geen apps meer openen.

Dat gezegd hebbende: er is een workaround. Als je een andere launcher gebruikt is Blinkfeed écht uit. Mijn favoriet is Nova Launcher. "Nadeel" daarvan is wel dat je gigantisch veel moet gaan regelen en instellen en je telefoon er drastisch anders uit gaat zien.

Dus als je het per se wil kan het wel. Ik heb zelf uren besteed aan mijn vorige telefoon volledig customizen met Nova, inclusief allemaal andere iconen voor alle apps, nieuwe menu's en ga zo maar door. Je kunt Blinkfeed in elk geval niet simpelweg uitzetten zoals je met een andere app zou doen. En dat is trouwens ook de reden dat het altijd op de achtergrond processorkracht en batterij lijkt te gebruiken.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tchock op 12-01-2015 01:44:29 ]
pi_148617791
Ik wil 'm gaan bestellen maar wat een treurigheid dat ik weer een externe micro SD-kaart moet gaan bestellen :') bij mijn One X+ hoefde dat mooi niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 01:06:02 #190
2651 svann
night-hawk
pi_148630289
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 01:38 schreef Tchock het volgende:

Nee, dat kan niet. En dat wil je misschien ook niet, want Blinkfeed is de launcher van HTC Sense en als je hem verwijdert kun je geen apps meer openen.

Dat gezegd hebbende: er is een workaround. Als je een andere launcher gebruikt is Blinkfeed écht uit. Mijn favoriet is Nova Launcher. "Nadeel" daarvan is wel dat je gigantisch veel moet gaan regelen en instellen en je telefoon er drastisch anders uit gaat zien.

Dus als je het per se wil kan het wel. Ik heb zelf uren besteed aan mijn vorige telefoon volledig customizen met Nova, inclusief allemaal andere iconen voor alle apps, nieuwe menu's en ga zo maar door. Je kunt Blinkfeed in elk geval niet simpelweg uitzetten zoals je met een andere app zou doen. En dat is trouwens ook de reden dat het altijd op de achtergrond processorkracht en batterij lijkt te gebruiken.
Dan weet ik tenminste waar het verbruik vandaan komt.
Bedankt voor je uitleg. :)

En nee, Sense wil ik niet kwijt, dat vind ik echt een HTC-pluspunt.
Ik wil me nog wel eens aan rooten wagen, maar niet met dit toestel.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:35:05 #191
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_148656321
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:53 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]

;(
Heb je hem korter dan 6 maanden toevallig? Dan wordt het gratis gerepareerd toch?
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef blup het volgende:

[..]

Scherm en touchscreen doen het gewoon, ik was gelukkig nog verzekerd :')
Hij is nu bij Dynafix.
Wordt hij gerepareerd of wordt hij vervangen? Wat is tegenwoordig de eigen risico die daarbij hoort?
pi_148656458
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:35 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Heb je hem korter dan 6 maanden toevallig? Dan wordt het gratis gerepareerd toch?

[..]

Wordt hij gerepareerd of wordt hij vervangen? Wat is tegenwoordig de eigen risico die daarbij hoort?
Geen idee wat zijn eigen risico is. De eigen risico bij Telfort is max 50eu weet ik toevallig.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 13 januari 2015 @ 21:47:32 #193
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_148656931
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Geen idee wat zijn eigen risico is. De eigen risico bij Telfort is max 50eu weet ik toevallig.
Ik hoop voor hem alleen dat hij gewoon een nieuw toestel krijgt (en wanneer de optie zich voor doet, zou ik dan geen One M8 meer nemen) en niet dat ze hem gaan repareren. Bij Vodafone was dat vroeger iig standaard zo. 45 euro en dan kon je ňf hetzelfde toestel krijgen, of voor dezelfde prijs iets anders (dit laatste waren ze wat verschillend in).

Gaan ze hem reperen, dan krijg je namelijk bijna zeker een gaar toestel terug. Dynafix + HTC is nu eenmaal niet zo'n beste combinatie.
  woensdag 14 januari 2015 @ 17:06:53 #194
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_148680631
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 21:35 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

[..]

Ik heb hem sinds de launch.. 1 april dus.
Voor 45,- wordt ie gerepareerd of vervangen. Ik las ook dat de kans groot is dattie vervangen wordt omdat het repareren van de M8 zeer moeilijk is en de kans dat ze 'm vernaaien groot is.
pi_148683648
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef blup het volgende:

[..]

Voor 45,- wordt ie gerepareerd of vervangen. Ik las ook dat de kans groot is dattie vervangen wordt omdat het repareren van de M8 zeer moeilijk is en de kans dat ze 'm vernaaien groot is.
Back-up gemaakt zodat je met een eventuele nieuwe M8 zo weer alles erop hebt gezet?
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:05:32 #196
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_148684516
quote:
11s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Back-up gemaakt zodat je met een eventuele nieuwe M8 zo weer alles erop hebt gezet?
Nee _O-.
Hoerending Vodafonesafetyapp blokkeerde nadat ik hem had aangezet zonder simkaart.
De vodafone code had ik achterhaald, maar daarna was mijn telefoon zelf ook nog geblokkeerd met een code die niet te achterhalen was.
Het was dus Simkaart code - Vodafone Protect code - HTC Sense blokkade scherm, :')
Die sense blokkade heb ik er zelf nooit opgezet.
pi_148688659
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil 'm gaan bestellen maar wat een treurigheid dat ik weer een externe micro SD-kaart moet gaan bestellen :') bij mijn One X+ hoefde dat mooi niet.
Dan haal je toch de M7?
pi_148689781
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 17:06 schreef blup het volgende:

[..]

Toen ik bij Vodafone werkte was de standaard procedure gewoon om hem te vervangen. Ik zou even de voorwaarde nakijken of je überhaupt wel akkoord moet gaan met reparatie als ze dat doen.

Maar ik denk dat ze bij Dynafix gewoon zeggen dat ze hem niet repareren omdat het valschade is, en dan vervangen ze hem gewoon.

Als je de keus voor een ander toestel te gaan krijgt, neem je dan weer de M8?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:34:03 #199
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_148754651
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:12 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Toen ik bij Vodafone werkte was de standaard procedure gewoon om hem te vervangen. Ik zou even de voorwaarde nakijken of je überhaupt wel akkoord moet gaan met reparatie als ze dat doen.

Maar ik denk dat ze bij Dynafix gewoon zeggen dat ze hem niet repareren omdat het valschade is, en dan vervangen ze hem gewoon.
Morgen komtie, ben benieuwd.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 21:12 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]
Als je de keus voor een ander toestel te gaan krijgt, neem je dan weer de M8?
Absoluut, ken jij een mooier android toestel die niet van plastic is?
  vrijdag 16 januari 2015 @ 19:32:24 #200
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_148756403
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 18:34 schreef blup het volgende:

[..]

Morgen komtie, ben benieuwd.

[..]

Absoluut, ken jij een mooier android toestel die niet van plastic is?
Huawei Mate 7, Xperia Z3. Xperia Z3 Compact, Note 4 is deels van plastic, maar heeft wel een betere bouwkwaliteit dan de One M8 (die andere toestellen overigens ook, vooral wat het interne werk betreft, maar ook de details zijn beter afgewerkt) en een prachtig scherm (Amoled, 1440 x 2560), Galaxy Alpha is ook dels plastic, en net als de Xperia Z3 Compact kleiner, maar heeft wel een amoledscherm in is in totaliteit beter gebouwd dan de M8.

Op het gebied van de camera ga je er sowieso ontzettend op vooruit. En de Mate 7 heeft ook nog eens een goed werkende vingerafdruk implementatie (beter dan die van de iPhone).
pi_148756436
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:32 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Huawei Mate 7, Xperia Z3. Xperia Z3 Compact, Note 4 is deels van plastic, maar heeft wel een betere bouwkwaliteit dan de One M8 (die andere toestellen overigens ook, vooral wat het interne werk betreft, maar ook de details zijn beter afgewerkt) en een prachtig scherm (Amoled, 1440 x 2560), Galaxy Alpha is ook dels plastic, en net als de Xperia Z3 Compact kleiner, maar heeft wel een amoledscherm in is in totaliteit beter gebouwd dan de M8.

Op het gebied van de camera ga je er sowieso ontzettend op vooruit. En de Mate 7 heeft ook nog eens een goed werkende vingerafdruk implementatie (beter dan die van de iPhone).
Mooi* :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 16 januari 2015 @ 20:53:31 #202
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_148759149
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 19:32 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Sony is absoluut uitgesloten. Ik heb als retailer vaak met ze te maken gehad wat betreft garantie afhandelingen, ze geven je geen dag meer garantie en doen verschrikkelijk moeilijk om alles.
Camera is inderdaad verschrikkelijk, bij mijn leen M8 zit de coating er nog deels op met mistige fotos als gevolg. :')
  vrijdag 16 januari 2015 @ 22:19:22 #203
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_148762537
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 20:53 schreef blup het volgende:

[..]

Sony is absoluut uitgesloten. Ik heb als retailer vaak met ze te maken gehad wat betreft garantie afhandelingen, ze geven je geen dag meer garantie en doen verschrikkelijk moeilijk om alles.
Camera is inderdaad verschrikkelijk, bij mijn leen M8 zit de coating er nog deels op met mistige fotos als gevolg. :')
Dat is gewoon Dynafix natuurlijk. Daar heb ik zelfs concreet met HTC ook slechte ervaringen mee. En HTC zelf deed ook niets. Sony zelf is in dat opzicht naar mijn ervaring best redelijk.

Overigens zijn ze in de eerste instantie natuurlijk allemaal kut. De een alleen minder dan de ander.

Heb zelf ook toestellen verkocht (en in een bepaalde hoedanigheid doe ik dat nog steeds). Die coating op de M8 is trouwens makkelijk te verwijderen met een beetje tandpasta (zonder whitening). Dat hele UP-camera-idee was gewoon een farce. Om maar te zwijgen over die tweede camera.

Maar goed, ik ben zelfs sowieso klaar met HTC. TouchWiz van Samsung heb ik ook niets mee. En Sony's zijn wel mooi, en hebben toffe accessoires en geven leuke headsets mee (bij die Z3 serie krijg je nu ook zo'n noise cancelling-headsetje mee), maar persoonlijk ben ik toch weer geneig om er voorzichtig mee te doen, omdat het toch glas blijft. Dus dan inderdaad Samsung met een custom rom, of misschien Blackberry als die met iets met hoge specs komen.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 11:38:11 #204
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_148771597
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 22:19 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dat is gewoon Dynafix natuurlijk. Daar heb ik zelfs concreet met HTC ook slechte ervaringen mee. En HTC zelf deed ook niets. Sony zelf is in dat opzicht naar mijn ervaring best redelijk.

Mijn Sony ervaringen waren voornamelijk met de laptops trouwens. Telefoon is terug,
Hele body is vervangen, IMEI is hetzelfde gebleven namelijk.
Helaas dus ook nieuw cameraglas met coating.
pi_148786212
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 11:38 schreef blup het volgende:

[..]

Mijn Sony ervaringen waren voornamelijk met de laptops trouwens. Telefoon is terug,
Hele body is vervangen, IMEI is hetzelfde gebleven namelijk.
Helaas dus ook nieuw cameraglas met coating.
Ah, geen rare reparatiepogingen dus. Maar je board is nog wel hetzelfde? Dat is wel opvallend. Maar goed, ik kan je aanraden om het eea effe te testen. GPS aanzetten volgende keer als je gaat tijden, een tijdje effe HD-streamen, etc. Je toestel dus flink laten werken, en dat voor een langere tijd. Wordt vaak verkloot bij HTC's. Dan weet je iig dat het goed gedaan is en sluimerd een zwakheid niet door de tijd heen door.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 17 januari 2015 @ 22:01:11 #206
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_148789525
Iemand een idee wanneer Lollipop in Nl te vinden zal zijn op de One?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_148790857
Ik heb de m8 icm T-Mobile maar heel erg slecht gsm signaal. Meer mensen last van?
pi_148791031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:01 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand een idee wanneer Lollipop in Nl te vinden zal zijn op de One?
binnen twee weken.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 17 januari 2015 @ 23:16:12 #209
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_148792404
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:38 schreef -J-D- het volgende:

[..]

binnen twee weken.
^O^
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 18 januari 2015 @ 09:13:08 #210
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_148798580
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')