Lekker op tijd... Ik gebruik die troep vanaf het begin al niet. Gewoon de picuture-manager van de filemamanger. Ik wil gewoon afbeeldingen zien, that's it. Die HTC bloatware met allerlei functies waar niemand op zit te wachten en die mensen amper gebruiken....quote:Op donderdag 11 december 2014 16:59 schreef St3fan het volgende:
HTC Galerij krijgt update met cloud-functie https://www.droidapp.nl/n(...)e-met-cloud-functie/
Heb geen M8 maar wel een M7 gehadquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe krijgen jullie het vuil uit de gaten waar het geluid uitkomt.
Veel mensen weten dit inderdaad niet, maar het zit eigenlijk al een flinke tijd in Android. Echt handig vind ik deze oplossing niet, omdat het lastig omdat het feitelijk de gebruiker dwingt om twee handen te gebruiken. Op mijn Nexus 4 kreeg ik het nog voor elkaar om gewoon met mijn duim die twee-vinger-swype uit te voeren. Maar de M8 is er echt te lang voor.quote:Op maandag 22 december 2014 22:03 schreef Morgen- het volgende:
Las het ergens op reddit, ben niet zeker of het al is vermeld maar blijkbaar als je met twee vingers naar beneden swiped, dan kom je direct in de quicksettings i.p.v. het notificatiescherm. Best wel handig eigenlijk.
Sorry, gebruik geen screen protector.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:20 schreef inZanity het volgende:
Ik heb deze telefoon ook sinds kort. Had hiervoor de M7, maar daar zitten toch wel wat krasjes op het scherm inmiddels. Voor de M8 zoek ik dus naar een goede screen protector. Iemand een tip?
zit er niet gewoon wat stof in je ingang?quote:Op dinsdag 30 december 2014 07:35 schreef Santello het volgende:
Iemand een adres om HTC M8 te laten repareren? Moet mijn 3.5 audio jack vervangen (kan dat?). Ding doet raar. Moet mijn oordopjes 80x erin pluggen voordat beide het doen. Sommige oordopjes pakt ie helemaal niet en laat ie alles via de speakers spelen.
Heb nog garantie. Alleen dan hen ik hem langer kwijt plus ze resetten de boel i.v.m. privacy. Dat gedoe heb ik liever niet.
Nee man. Was maar waarquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zit er niet gewoon wat stof in je ingang?
niemand?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:20 schreef inZanity het volgende:
Ik heb deze telefoon ook sinds kort. Had hiervoor de M7, maar daar zitten toch wel wat krasjes op het scherm inmiddels. Voor de M8 zoek ik dus naar een goede screen protector. Iemand een tip?
Ze hebben een 90-dagen strategie. Dus ze hebben tot februari. Verder lopen we als klein land altijd achter met dit soort dingen.quote:Op maandag 5 januari 2015 02:19 schreef Tchock het volgende:
Vanaf 3 januari zouden HTC One M8's de update naar Android Lollipop (5.0) krijgen, met een gefaseerde uitrol per land. Iemand al een update gehad of ergens gelezen wanneer we dat kunnen verwachten? Voel me net een klein kind met sinterklaas![]()
Leuk dat je het even meldquote:Op dinsdag 30 december 2014 07:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Sorry, gebruik geen screen protector.
Nee, want het scherm krast niet snel (10 maanden in bezit, nog geen krasje te bekennen) en tegen barsten beschermt zo'n folietje niet.quote:
meldTquote:
Leuk dat je dit even meldtquote:
Dit ja. Overigens is het glas van de camera (wat overduidelijk niet van hetzelfde Gorilla Glass is als het scherm) wel helemaal bekrast bij mij.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, want het scherm krast niet snel (10 maanden in bezit, nog geen krasje te bekennen) en tegen barsten beschermt zo'n folietje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |