Wat jij noemt, zijn softwarematige problemen, die op te lossen zijn. Je kunt als gebruiker een nieuwe skin op je toestel zetten of een hele nieuwe rom flashen. Maar een nieuwe cameramodule installeren gaat niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:46 schreef Ireyon het volgende:
De camera kan prima resultaat leveren voor mensen die weten waar ze mee bezig zijn en de voordelen en beperkingen van Ultrapixel begrijpen. Wat het merendeel echter verwacht is dat hun impulsieve duckfaceselfies en instagram voedselfoto's er perfect uit zien, tja dan is dit niet een camera voor jou.
Voor een telefoon van 700 euro krijg je met de M8 nog steeds veruit de beste user-experience van alle telefoons. De S5 met z'n schrale Touchwizz skin laggt als de tering bij het multitasken en in My magazine, is dat dan opeens acceptabel omdat de camera zo geweldig is? Of de Z2 met die schijtlelijke Sony icoontjes en oververhitting.. Of de G3 met een scherm waarvan de kleurweergave en contrasten ongekend bagger zijn.
Absoluut mee eens. Punt is alleen dat de camera niet zozeer minder is dan de huidige concurrentie: de camera is minder dan de concurrentie uit 2012. Vergelijk de resultaten van de M8 maar met die van de iPhone 4S en de 4S wint.quote:De M8 heeft één minpunt, de camera is minder dan bij de concurrentie. Kijk je daar omheen, dan is het toch echt veruit de beste telefoon op dit moment. Prachtig ontwerp, geweldig scherm, de snelste touch-response, prima battery life en met Sense 6 laat HTC (na bekendmaking van Material Design in Android L) wederom zien dat ze voorop lopen qua software design.
Gebruik je de juiste instellingen voor de in en uitgaande server en poorten?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:00 schreef jrsldrs het volgende:
Sinds vanmiddag ook eigenaar van de M8. Er is echter een probleempje waar ik tegenaanloop. Bij het installeren van mijn Hotmail geeft hij steeds aan 'verificatie mislukt. controleer gebruikersnaam en/of wachtwoord. Wanneer ik gewoon op internet naar Hotmail ga en daar inlog lukt het wel gewoon. Iemand die weet wat het probleem is?
edit* nog iets tegengekomen. bij mijn oude iphone kon ik afbeeldingen op facebook of internet opslaan door hem ingedrukt te houden en dan voor opslaan te kiezen. Dit is me bij de One M8 nog niet gelukt. Iemand die weet hoe ik dit kan doen zonder een schermafbeelding te hoeven maken?
Kraakt ook als ik hem in vliegtuigmodus heb staan...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:21 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb het zelf nooit gemerkt maar ik heb dan ook alleen relatief goedkope sennheisertjes. Het zou kunnen dat de antennes en zooi storend werken. Probeer eens muziek te luisteren terwijl-tie op Airplane mode staat en 1 voor 1 wifi, bluetooth, nfc in te schakelen. Als-tie zonder ook maar één van die signalen al kraakt, zal het wel een brakke aansluiting zijn.
Ik heb het ook niet. Volgens mij is het geen custom ROM-ding. Daar zou in het topic van de betreffende ROM waar je hem vandaan hebt anders ook wel melding van gemaakt worden dunkt me.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:09 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kraakt ook als ik hem in vliegtuigmodus heb staan...
Nog even in de Vodafone winkel geweest en nagekeken op die showroom-M8 of ik daar het zelfde had: Nope.
Kan het er nog aan liggen dat ik niet de officiele firmware er op heb staan? Draai op ViperOneM8 1.8.0
Instellingen -> scherm en slepen -> gebaren voor motion launch -> gebaren voor motion launch uitvinken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:59 schreef -J-D- het volgende:
Iemand een idee hoe je het ontwaken door twee keer te tikken kan uitschakelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |