Want jij bent wel een topmodel wil je zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Vrouwen zonder make-up zien er 99/100 keer niet uit._____________________________!
Waar zie je dat staan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Want jij bent wel een topmodel wil je zeggen
Ik vraag me vooral af of jij er wel leuk uit zietquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan?Als man make-up dragen is gewoon raar.
Op uitzonderingen daargelaten zijn mooie vrouwen alleen maar mooi zonder make-up.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:57 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
En dan zeuren dat vrouwen minder makeup moeten dragen want 'natural is het mooist'
Ik heb het over subtiele make-up. Niet dit:quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:57 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
En dan zeuren dat vrouwen minder makeup moeten dragen want 'natural is het mooist'
Heb ik gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:57 schreef Repeating het volgende:
Vrouwen hebben tenminste make-up, wij mannen zijn gewoon fucked als we lelijk zijn.
Waar baseer je dat nou op? Ik doe gewoon liever niet arrogant.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of jij er wel leuk uit zietmaar dat antwoord is wel duidelijk nu
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |