quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef zarGon het volgende:
De vorige banner was veel leuker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis met een maatje meer
Maar dit is wel een beetje te
Juin uit Eigen Tuin!
^^ Dat. Verzonnen door "gezellige dikke mensen".quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Termen als "volslank" en "maatje meer" om (pré)obesitas goed te praten.
Ik ben zo verpest door de Interwebz dat ik meteen hieraan moest denken:quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:41 schreef RemcoDelft het volgende:
^^ Dat. Verzonnen door "gezellige dikke mensen".
Hier past het dikkertje niet eens in m'n browserwindow:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:19 schreef zarGon het volgende:
De vorige banner was veel leuker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Djeez in mijn topicquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:21 schreef Djeez het volgende:
Ik zou die meid op de foto wel geven, want dikke tieten
Wat is er mis met die vrouwquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Termen als "volslank" en "maatje meer" om (pré)obesitas goed te praten.
Bij de vrouw uit de ad valt het nog wel mee, maar de termen worden wel meer gebruikt voor mensen die écht te dik zijn, als een "gezellig" eufemisme om het goed te praten.quote:
Nee, dat is jullie oordeelquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij de vrouw uit de ad valt het nog wel mee, maar de termen worden wel meer gebruikt voor mensen die écht te dik zijn, als een "gezellig" eufemisme om het goed te praten.
Hoho, alhoewel ik de verwarring begrijp gezien mijn statuur, spreek ik niet namens alle Fok!kers. Er is geen "jullie".quote:
Okquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoho, alhoewel ik de verwarring begrijp gezien mijn statuur, spreek ik niet namens alle Fok!kers. Er is geen "jullie".
Krijg je dan geen slappe als je iemand aan ligt te duwen die huilt?quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg je dan geen slappe als je iemand aan ligt te duwen die huilt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |