Ego ctwist 1100 vv op 4voltquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is niet normaal. Op wat voor batterij zit hij?
quote:Op woensdag 16 april 2014 07:59 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
Ego ctwist 1100 vv op 4volt
Standaard coil 2,4 ohm in de evod
Dekang peach 75pg25vg trouwens
Dat kan uiteraard, maar t is nog steeds een goedkoop merk. Er zijn ook mensen die senseo lekkere koffie vindenquote:Op woensdag 16 april 2014 07:50 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Mijn favoriete liquid is de Koffie van de Dekang
Hoe lang heb je die coil gebruikt? Hoe ziet die er uit?quote:Op woensdag 16 april 2014 07:59 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
Ego ctwist 1100 vv op 4volt
Standaard coil 2,4 ohm in de evod
Volgens mij niet. Wat er gebeurt als je stopt met roken en begint met dampen, is dat je ontwenningsverschijnselen krijgt van andere stoffen in de sigaret. De nicotine houdt je rustiger, maar er zitten meer stoffen in die verslavend werken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:04 schreef Nadine26 het volgende:
volgens mij is er sprake van een placebo-effect,
Nee. 'rijpen' is een fabeltje. Dat is de 'te gebruiken tot' datum.quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heb mijn Rocket Fuel sapjes binnengekregen en deze vallen wat tegen eigenlijk. Redelijk smakeloos en krijg er een zere keel van. Hoe zat het ook alweer met die Best By datum, die onderop de flesjes staan? Op de meesten staat oktober 2014, moet ik ze dan laten "rijpen" of hoe zat dat ook alweer?
Steepen is zeker geen fabeltje. Maar dat is 2-4 weken na het mixen. Als je iets uit het buitenland laat komen dan is het waarschijnlijk al gesteept (vanwege verzendduur en tijd in het magazijn bij de leverancier).quote:Op woensdag 16 april 2014 08:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. 'rijpen' is een fabeltje. Dat is de 'te gebruiken tot' datum.
De coil is 20x geinhaleerd ongeveerquote:Op woensdag 16 april 2014 08:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard, maar t is nog steeds een goedkoop merk. Er zijn ook mensen die senseo lekkere koffie vinden
[..]
Hoe lang heb je die coil gebruikt? Hoe ziet die er uit?
Even de coil schoonmaken en dryburnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
De coil is 20x geinhaleerd ongeveer
Hoe doe ik dit het beste? Note: ik heb op het moment geen extra coil dus kan het niet riskeren kapot re makenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Even de coil schoonmaken en dryburnen.
Geen druif?quote:Op woensdag 16 april 2014 13:46 schreef Negakinu het volgende:
- Grape, beetje bosbes achtig, 29ml vol, 50pg/50vg
In mijn dripper slaat de appel me om de oren.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:13 schreef GeorgeMichael het volgende:
Heb jij geen slechte ervaring met die Liqua Apple? Ik haal er echt 0,0% smaak uit tevoorschijn
Mijne deed het net 1 teug dan weer knipperen, laadt de batterij danquote:Op woensdag 16 april 2014 15:59 schreef GeorgeMichael het volgende:
Even 5 x snel drukken. Hij staat op het slot
Dat denk ik althans. Mijne knippert alleen als ie leeg is
Een knipperende eGo batterij bij het afvoeren duid meestal op kortsluiting, het zou kunnen dat je door de clearo te strak aan te draaien het circuit verstoort.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:05 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
Mijne deed het net 1 teug dan weer knipperen, laadt de batterij dan
zó sloom=
edit1 even voor de duidelijkheid, hij knippert alleen als de clearomizer er op zit, als ik de batterij los heb zitten dan brand hij wel gewoon zonder teknipperen
edit 2 nu ik de clearomizer wat losser heb gedraaid van de batterij doet hij het wel weer, beetje vreemd ofniet?
Nu wanneer de batterij gewoon brand dan komt er geen rook uit, maakt ook geen geluid.. Coil kapot?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
Een knipperende eGo batterij bij het afvoeren duid meestal op kortsluiting, het zou kunnen dat je door de clearo te strak aan te draaien het circuit verstoort.
het is zo'n ego c twist uit china ofzo hequote:Op donderdag 17 april 2014 13:06 schreef rockstah het volgende:
iig geen contact, zou best kunnen dat ie doorgebrand is maar dat komt maar zelden voor bij fabriekscoils. Denk eerder dat je het contactpunt van je atomizer of batterij teveel naar boven/beneden hebt geduwd tijdens het te strak aandraaien. Probeer ze er eens een beetje uit te wrikken met een platte schroevendraaier.
Nice! Zijn 100% VGs eigenlijk gewoon te gebruiken in de pt mini 2?quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:02 schreef PalmRoyale het volgende:
Zit nu 100%VG Strawberry Granite van Virgin Vapor te dampen, niet normaal meer zo lekker!
Misschien moet je dan t rubbertje van de stem halenquote:Op vrijdag 18 april 2014 22:13 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Nice! Zijn 100% VGs eigenlijk gewoon te gebruiken in de pt mini 2?
Sowieso je flavour wicks verwijderen, dopje zou niet nodig moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 22:14 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Misschien moet je dan t rubbertje van de stem halen
Daar komen alle ego's vandaan.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:36 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
het is zo'n ego c twist uit china ofzo he
oh hahaquote:
Het schijnt dat ze daar juist stroperig van worden en dat de smaak er niet beter van wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 12:59 schreef Sorella het volgende:
Ik denk ik vraag het even omdat er op de bijsluiter staat: koel en donker bewaren dus ik heb ze maar in de koelkast gezet maar misschien is dat te koel.
Een mechanische mod. Dus geen regeling, gewoon vuren en gaan. Voordeel is dat er niet zoveel stuk kan en je er alles op kan zetten qua weerstand wat je wil.quote:
Dat welquote:
De Nemesis is maar 1 variant binnen de mechanische mods wereld. Er zijn er letterlijk honderden, van evenzoveel producenten. De Nemesis is oorspronkelijk van Griekse oorsprong, maar is nu de meest gekloonde mech mod in China. Ze kosten gemiddeld $20, een tiende van de prijs van de originele.quote:
oke bedankt!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:10 schreef Catch22- het volgende:
Voor op een ego? Dan een Protank 2/3 mini of iClear16s, waarbij ik voor de protank zou gaan.
Ik zou overigens gewoon niet gierig doen en je protank op zwoofs bestellen. Ook je coils kan je daar beter vanaf halen, bij fasttech wisselt de kwaliteit nogal.
http://www.zwoofs.nl/verd(...)nger-mini-protank-3/
Met de geluiden die ik zo links en rechts hoor bestel ik sommige dingen liever niet meer op fasttech. Coils, liquids en batterijen sowieso liever niet. En plug n play tanks ook niet meer zo snel. Scheelt maximaal 10 euro, je moet weken wachten en de kwaliteit moet je maar zien.quote:
hoezo coils niet? snel brandsmaak ofzo?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met de geluiden die ik zo links en rechts hoor bestel ik sommige dingen liever niet meer op fasttech. Coils en batterijen sowieso liever niet. En plug n play tanks ook niet meer zo snel. Scheelt maximaal 10 euro, je moet weken wachten en de kwaliteit moet je maar zien.
Mechs en RBA's kunnen nog wel. VW Devices kunnen ook de moeite nog wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |