Kinda.quote:Op maandag 14 april 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
VA, al een beetje over die date heen?
Bij mij in bed. Mannen mogen niet komen behalve ik. We gaan het de hele nacht doen op "Never Gonna Give You Up"quote:
Niet dat ik het snap hoor. Echt nietquote:
Ook niet proberen. Vrouwen zijn soms onbegrijpelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat ik het snap hoor. Echt niet
Flauw ditquote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mij in bed. Mannen mogen niet komen behalve ik. We gaan het de hele nacht doen op "Never Gonna Give You Up"
I don't like it up the butt. Daar voor moet je bij kaneel zijnquote:
Kaneel wil niet meer zo de laatste tijd...quote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I don't like it up the butt. Daar voor moet je bij kaneel zijn
Hij speelt gewoon hard2getquote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kaneel wil niet meer zo de laatste tijd...
Slechts voor 1 iemand VA, slechts voor 1.quote:Op maandag 14 april 2014 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I don't like it up the butt. Daar voor moet je bij kaneel zijn
Zou dat het zijn?quote:Op maandag 14 april 2014 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij speelt gewoon hard2get
Voor wie?quote:Op maandag 14 april 2014 23:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts voor 1 iemand VA, slechts voor 1.
Kaneel heeft niet de heupen die ik zoekquote:
VA!quote:
Terecht, die zijn af en toe nog ergerquote:Op maandag 14 april 2014 23:59 schreef AMangold het volgende:
[..]
Je en dan zeggen ze wat over vrouwen
Goed.quote:
''kijk eens aan''quote:
Hey yats.quote:
Niet waarquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Terecht, die zijn af en toe nog erger
Prima dag gehad?quote:
Aardig, verward en zin om te knuffelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed.Ben kapot moe, maar blij.
Met jou?
Dat komt doordat menig fok!ker mijn nickname verkeerd interpreteerd.. en als ik em uitleg (wat ik niet ga doen) krijg ik gegarandeerd de ooooooooooooooww.. reactiequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
''kijk eens aan''
Je zou het wel denken met die nickname
Ja. Ik ben eruit en weet welke studie ik wil gaan doen.quote:
* Fera knuffelt VAquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, verward en zin om te knuffelen
Dan noem ik het geen knuffelen meer VA.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Al dan niet naakt, met een gezwollen gelachtsdeel begraven in een vrouwelijkewederhelft
Er staat me iets bij van een uitleg die ik ooit gehad hebquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dat komt doordat menig fok!ker mijn nickname verkeerd interpreteerd.. en als ik em uitleg (wat ik niet ga doen) krijg ik gegarandeerd de ooooooooooooooww.. reactie
Ik word bijna geil.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Al dan niet naakt, met een gezwollen gelachtsdeel begraven in een vrouwelijkewederhelft
oooooooowwwquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dat komt doordat menig fok!ker mijn nickname verkeerd interpreteerd.. en als ik em uitleg (wat ik niet ga doen) krijg ik gegarandeerd de ooooooooooooooww.. reactie
Mangold is je achternaam en A. een voorletter?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja ene enkeling heeft uitleg gehad en de mensjes van de meet kunnen het zelf makkelijk radenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dan noem ik het geen knuffelen meer VA.
[..]
Er staat me iets bij van een uitleg die ik ooit gehad heb
Lol wat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Kijk eens aan''quote:
En waar is de keus op gevallen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
Ja. Ik ben eruit en weet welke studie ik wil gaan doen.
Ik ben nog nooit op een meet geweest helaas, maar de uitleg was afdoendequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja ene enkeling heeft uitleg gehad en de mensjes van de meet kunnen het zelf makkelijk raden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef yats het volgende:
[..]
En waar is de keus op gevallen?
[..]
Ik ben nog nooit op een meet geweest helaas, maar de uitleg was afdoende
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Jouw geslachtsdeel speelt graag voor struisvogel? kop in het vrouwelijk zand steken?
Waarom tussen aanhalingstekens?quote:
Vrouwen, wat mijn volgend hoofdstuk wordt, dat soort shitquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Ik ben eruit en weet welke studie ik wil gaan doen.
[..]
* Fera knuffelt VA
Vanwaar de verwarring?
Doe je ook aan co-schrijvers voor je boek over vrouwen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen, wat mijn volgend hoofdstuk wordt, dat soort shit
Bos- en Natuurbeheer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef yats het volgende:
[..]
En waar is de keus op gevallen?
[..]
Ik ben nog nooit op een meet geweest helaas, maar de uitleg was afdoende
Je moet eens drugs proberenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]Maar ik geef VA geen ongelijk. Ik heb vooralsnog niets kunnen ontdekken dat een lekkerder gevoel geeft.
gewoon de verwoording van het begraven van zijn geslachtsdeel deed mij denken aan een struisvogel die zijn kop in het zand steektquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]Maar ik geef VA geen ongelijk. Ik heb vooralsnog niets kunnen ontdekken dat een lekkerder gevoel geeft.
Omdat dat uit een tv programma van vandaag komt.quote:
Nee? Ik zeker 10.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef yats het volgende:
Het gaat niet over vrouwen maar over mij. Niet bijster interessant volgens mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je ook aan co-schrijvers voor je boek over vrouwen?
Gezellig, dus je komt deze kant op?quote:
Volgend hoofdstuk? In het boek des levens?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen, wat mijn volgend hoofdstuk wordt, dat soort shit
yesquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgend hoofdstuk? In het boek des levens?
Ik kan nou niet zeggen dat ik er warm van werd van die omschrijvingquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef AMangold het volgende:
[..]
Jouw geslachtsdeel speelt graag voor struisvogel? kop in het vrouwelijk zand steken?
Ik was het eigenlijk al.quote:
Struisvogels steken hun hoofd niet in hte zand.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:12 schreef AMangold het volgende:
[..]
gewoon de verwoording van het begraven van zijn geslachtsdeel deed mij denken aan een struisvogel die zijn kop in het zand steekt
Heb ik al gedaan. Wiet, XTC en GHB. Allen vond ik weinig aan eigenlijk, en zeker niet beter dan seks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet eens drugs proberen
Dan heb je flink tamme XTC gehadquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Wiet, XTC en GHB. Allen vond ik weinig aan eigenlijk, en zeker niet beter dan seks.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat dat uit een tv programma van vandaag komt.
Bij dat programma ik heb het nog nooit gedaan vertelde een vrouw tegen marc dat ze pas weduwe was geworden en zijn reactie was dus ''Kijk eens aan''
ik moest er van lachenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik er warm van werd van die omschrijving
Je moet het dan ook combineren met seks.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Wiet, XTC en GHB. Allen vond ik weinig aan eigenlijk, en zeker niet beter dan seks.
Geen idee, ik ken je verder niet dus weet ik ook niet hoe je leven verder is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het gaat niet over vrouwen maar over mij. Niet bijster interessant volgens mij
quote:
Ik ga naar Arnhem verhuizen. Doet pijn aan m'n hart, maar ja ...quote:
Feer heeft allang een DM binnenquote:
is het een fabeltjequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Struisvogels steken hun hoofd niet in hte zand.
Prima.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet het dan ook combineren met seks.
Leuke stad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga naar Arnhem verhuizen. Doet pijn aan m'n hart, maar ja ...Wel eigen woning.
Ik ook misschienquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga naar Arnhem verhuizen. Doet pijn aan m'n hart, maar ja ...Wel eigen woning.
Wil de buurvrouw niet ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:17 schreef yats het volgende:
[..]
Prima.
*zoekt een vrijwilligster* ------ *geen vrijwilligster in de buurt, gaat hem dus niet worden*
Op zich. Ik heb altijd moeite met toegeven.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Als leider der faxisten?quote:
Wilde je niet naar Rotterdam?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook misschien
Er is een kamer vrij naast een hele goede vriend van me.
Ja. Er is nog nooit een observatie geweest van een struisvogel die zijn hoofd in zand stak.quote:
Heb het gemerkt ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich. Ik heb altijd moeite met toegeven.
Die is ver in de 70, gaat hem niet worden.quote:
Ja, opzich. Maar eh. dingetjesquote:
Ik geef je groot gelijk. De reden dat ik Arnhem kies omdat ze goedkopere woningen hebben, ook voor studenten. Zonder dat je alles hoeft te delen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:18 schreef yats het volgende:
[..]Feer, je gaat echt lachen, maar bij mij bestaat juist de kant dat ik naar Nijmegen ga verhuizen. Alleen nog even kijken of ik dat financieel red.
KS.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Er is nog nooit een observatie geweest van een struisvogel die zijn hoofd in zand stak.
Dieren die zo dom zijn, leven namelijk niet lang en sterven uit.
Heb ik al over Arnhem geluld tegen jou? Kan het me niet herinneren.quote:
Ik kijk ook in Arnhem rond momenteel. Maar het ligt bij mij ook aan andere factorenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. De reden dat ik Arnhem kies omdat ze goedkopere woningen hebben, ook voor studenten. Zonder dat je alles hoeft te delen.
Nog nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik al over Arnhem geluld tegen jou? Kan het me niet herinneren.
O ja, dingetjes. Altijd lastig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, opzich. Maar eh. dingetjes
Wat bedoel je dan?quote:
Ik ga niet alles op FOK! zettenquote:
Dat je soms wel eens iet wat eigenwijs kan zijnquote:
Zeker weten een echte kenner.quote:
Geef je me dan een rondleiding?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:21 schreef yats het volgende:
Maare Feer, als je tips van de local wil, gewoon vragen
Zal niet nergens vandaan komen toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:19 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha ik wist gewoon niet zkkr of het een fabeltje was
DM?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet alles op FOK! zetten
Ja hoorquote:
Soms.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je soms wel eens iet wat eigenwijs kan zijn
Geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je soms wel eens iet wat eigenwijs kan zijn
Ik ook alleen vlaamse Alessia kwam bij Stacey in de buurt de rest van don en ad is maar niks.quote:
Mannen die niet eigenwijs zijn, zijn saai.quote:
Wel eensquote:
Oké.quote:
Daar gaat het al de mist in ja.quote:
Zeg dat eens tegen de vrouwen die ik tegen kom.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen die niet eigenwijs zijn, zijn saai.
Niet eigenwijs zijn.quote:
eigenwijs hoeft niet, beetje stout welquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja praat er maar omheen, dat kunnen jullie ook goedquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wel zijnquote:
*wacht weer op fax*quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:24 schreef AMangold het volgende:
[..]
eigenwijs hoeft niet, beetje stout wel
Ik ben altijd vrij direct hoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja praat er maar omheen, dat kunnen jullie ook goed
Zeg jij.quote:
Er om heen praten doe ik best vaak jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja praat er maar omheen, dat kunnen jullie ook goed
Heb ik mijn mail aan jou gegeven? Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:26 schreef AMangold het volgende:
[..]
Faxxen zijn zo ouderwets, check gewoon je mail een keertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Het ging net toch over vrouwen. Dus dat van onderwerp veranderen dat heet nou eromheen draaienquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij direct hoor.
[..]
Zeg jij.
Ik vind eigenwijs geen typisch vrouwelijke eigenschap, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging net toch over vrouwen. Dus dat van onderwerp veranderen dat heet nou eromheen draaien
Niks mis met direct
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:28 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik mijn mail aan jou gegeven? Wanneer was dat?haha nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie kunnen er niks aan doen dus het is okquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:28 schreef AMangold het volgende:
[..]
Er om heen praten doe ik best vaak ja
De ironiequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind eigenwijs geen typisch vrouwelijke eigenschap, eigenlijk.
De meningen zijn daarover verdeeld schat ik zo.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind eigenwijs geen typisch vrouwelijke eigenschap, eigenlijk.
quote:
Leg me dat eens uit. Waarom kunnen mannen niet net zo eigenwijs zijn? Ik zie het vaak genoeg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De meningen zijn daarover verdeeld schat ik zo.
Ik hou van jou redeneringquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie kunnen er niks aan doen dus het is ok
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik enorm eigenwijs ben. Daar zit dus weinig verschil in met vrouwen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit. Waarom kunnen mannen niet net zo eigenwijs zijn? Ik zie het vaak genoeg.
Kwestie van verkeerde interpretatie van jullie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit. Waarom kunnen mannen niet net zo eigenwijs zijn? Ik zie het vaak genoeg.
Dat dus, dat die vrouwen het nou niet zo zien.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ben niet eigenwijs. Ik heb gewoon gelijk.
niet eigenwijs genoeg, als je echt eigenwijs was beweerde je van nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om toe te geven dat ik enorm eigenwijs ben. Daar zit dus weinig verschil in met vrouwen.
Zelfkennis en eerlijkheid > eigenwijsheidquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:40 schreef AMangold het volgende:
[..]
niet eigenwijs genoeg, als je echt eigenwijs was beweerde je van niette eigenwijs om toe te geven
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ben niet eigenwijs. Ik heb gewoon gelijk.
Dat Hep gelijk heeft maakt nog niet dat jij het ook hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus, dat die vrouwen het nou niet zo zien.
Er is net al geconstateerd dat dat niet opgaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat Hep gelijk heeft maakt nog niet dat jij het ook hebt.
De grafsteen voor het topic is een beetje laat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:48 schreef yats het volgende:
Mensen, ik duik mijn nest in. Morgenochtend wachten een paar stenen van 180 kilo op me om naar hun nieuwe plek een paar meter verderop getransporteerd te worden. Dat word dus spierpijn overmorgen...
Dat is alleen maar goed voor je. Weltrusten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:48 schreef yats het volgende:
Mensen, ik duik mijn nest in. Morgenochtend wachten een paar stenen van 180 kilo op me om naar hun nieuwe plek een paar meter verderop getransporteerd te worden. Dat word dus spierpijn overmorgen...
Ik zal je eens laten voelen hoe ouderwets ik benquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:26 schreef AMangold het volgende:
[..]
Faxxen zijn zo ouderwets, check gewoon je mail een keertje
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Deze kwam ik vanmorgen tegen
[ afbeelding ]
quote:
Nou als dit niet scoort bij de dames dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef yats het volgende:
[..]Al herken ik dat eigenlijk niet, ik wil meestal meteen weer.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als dit niet scoort bij de dames dan weet ik het ook niet meer
Spannend!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
moguh
straks sollicitatiegesprekNerveus
Sowiesoquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso![]()
2 gesprekken zelfs, van allebei een half uur![]()
Jeetje Aldo kan je dat wel aan? ... Een half uur is lang joh!quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso![]()
2 gesprekken zelfs, van allebei een half uur![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dacht ik ook alquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje Aldo kan je dat wel aan? ... Een half uur is lang joh!
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Oh, cool!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ja sowieso tofquote:
Dan nu gewoon lekker even niks doen. En ontspannen die kant op gaanquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja sowieso tof
maarja, eerst ff dit gesprek doorkomenHeb alles wel al voorbereid
Is telefonischquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nu gewoon lekker even niks doen. En ontspannen die kant op gaan
Ohnoh. Dan gewoon een heeeel ontspannen houding aannemen terwijl je telefooneertquote:
Hand in de broekquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohnoh. Dan gewoon een heeeel ontspannen houding aannemen terwijl je telefooneert
Ze zitten in Zwitserland verdommequote:Op dinsdag 15 april 2014 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Natuurlijk, waarom van je zolder afkomen als het niet nodig is..![]()
Baas-autist dit dat
Precies. Beetje aan de piele trek'nquote:
"Waarom kreun je zo?"quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Beetje aan de piele trek'n
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
"Waarom kreun je zo?"
oh ja, astma he
Maar neequote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar neeik doe wel een FC Basel shirt aan voor geluk
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar neeik doe wel een FC Basel shirt aan voor geluk
![]()
Nee, wat langer geslapen dit keer.quote:
Langer slapenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, wat langer geslapen dit keer.
Hoi Aldo, Buuf!
Heppy toch?quote:
Ja, maar twi maakt ook altijd iedereen ziek en komt uit dezelfde stad.quote:
Zou ik knap vinden.quote:
Ja, echt geen porum hier. En ik moet wel naar buiten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:43 schreef Royco1 het volgende:
Waarom is het nu weer zo'n kutweer als ik een vrije dag heb
succes danquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, echt geen porum hier. En ik moet wel naar buiten.
Doe je beter dan, Ik ben uit mijn bed gevallen en naar werk gefietst.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk zo'n programma van tieners die tegelijk met hun moeder zwanger zijn.Fucking weird.
Bizar programma is dat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk zo'n programma van tieners die tegelijk met hun moeder zwanger zijn.Fucking weird.
haha, faxje tochquote:Op dinsdag 15 april 2014 03:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten voelen hoe ouderwets ik ben
Was een baas. de serie is ook tof al begint het wat oppervlakkig.quote:
Jouw mening.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een baas. de serie is ook tof al begint het wat oppervlakkig.
Je hebt het een kans gegeven?quote:
Anders zou ik die mening niet hebbenquote:
Op fok zou je niet de eerste zijn met een mening zonder het gecheckt te hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders zou ik die mening niet hebben
Ik zou geen mening geven als ik niet weet hoe en watquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op fok zou je niet de eerste zijn met een mening zonder het gecheckt te hebben
Ik ga aan het werk ben fokkend gespot.
Is je fokidentiteit onthuld?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op fok zou je niet de eerste zijn met een mening zonder het gecheckt te hebben
Ik ga aan het werk ben fokkend gespot.
Ik heb één aflevering gezien. Trok me niet zo.quote:
Jij was toch ook zwanger?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bizar programma is dat.Wat een rare wereld leven we in.
Een serie die je trekt zou wel een gat in de markt zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb één aflevering gezien. Trok me niet zo.
ik ben groot fan van de serie backdoor slutsquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een serie die je trekt zou wel een gat in de markt zijn
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dexter moet ik nog aan beginnen
GoTquote:
GoT is leuk johquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GoT![]()
Suits weet ik nog niet of ik daar aan moet beginnen..
GoT viel me ook tegen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
GoT![]()
Suits weet ik nog niet of ik daar aan moet beginnen..
Overhyped shit bedoel jequote:Op dinsdag 15 april 2014 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
GoT is leuk joh![]()
Suits is ook leuk
ga je mond spoelenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ga je mond spoelende boeken zijn wel leuk
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een serie die je trekt zou wel een gat in de markt zijn
De serie is ook goed.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ga je mond spoelende boeken zijn wel leuk
Game of Thrones.quote:
al die wereldvreemde fokkers ook.quote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Snap niet dat zoveel vrouwen altijd hun wenkers moeten epilerenVind 't maar niks eigenlijk...
Mannen moeten dat ook doen. Unibrowsquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
al die wereldvreemde fokkers ook.
True en neushaar plus oorhaar bijknippen vanaf een bepaalde leeftijd.quote:
Gewoon scherenquote:
Yes, this counts as annoying.quote:
Ik moest lachen om "wenkers"quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
al die wereldvreemde fokkers ook.
twitter:margabult twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 11:43:58Sommige mannen zijn ontiegelijke lompe horken! Wat 'n attitude! Doe geen moeite, heb 'n gloedje hekel aan oneerbare voorstellen en block je! reageer retweet
Duh.quote:
Hey Neo.quote:
Je moet niks.quote:
Even tweeten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:00 schreef Fascination het volgende:
twitter:margabult twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 11:43:58Sommige mannen zijn ontiegelijke lompe horken! Wat 'n attitude! Doe geen moeite, heb 'n gloedje hekel aan oneerbare voorstellen en block je! reageer retweet
Fax rekent wel met d'r af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |