Met de fiets op en neer tussen Leiden en Delft raad ik zeker aan als je tijd hebt. Het is de moeite waard qua afstand en het is prima te doen qua tijd (ongeveer een uur fietsen vs. minstens 20-25 minuten met ander vervoer, je moet immers van deur naar deur rekenen). Dit met een racefiets doen zou helemaal vet zijn, zelfs met een eenvoudige racefiets ga je al heel wat sneller dankzij de veel lagere rol- (smalle bandjes) en luchtweerstand, de zware versnelling helpt ook als je voldoende sterke beenspieren hebt. Bij een goede fietser kan het zo 10 km/uur schelen, bijv. 38 gemiddeld in plaats van 28.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:32 schreef Rezania het volgende:
Even zo'n "calorie burn meter" opgezocht. Blijkbaar verbrand ik bijna 900 kcal extra per dag als ik naar Leiden fiets, dat is toch nog wel behoorlijk wat zo vind ik. Vooral omdat ik het echt totaal geen moeite vind.
Als ik naar Delft moet maar 200 kcal extra, dat is wat minder.
Als ik zou gaan wielrennen naar Leiden verbrand ik gewoon bijna 50% meer dan mijn dagelijkse aanbevolen hoeveelheid calorieën. Dat is misschien nog wel het overwegen waard.
Lugus borrel?quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mooie borrel. Ik denk dat ik maar niet naar college ga om 9 uur.
Ah, een vriend van mij is actief bij Lugus. Ken die vereniging verder nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:33 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee toevallig niet! Wel benieuwd wie er bestuur is, ff uitzoeken of het al online staat.
Ik zou zelfs dat er niet van durven te maken op het internet.quote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, vrouw is vrouw, man is man, blauw is één van beide. Zou er niet meer van durven maken op het internet.
#goebezigquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:45 schreef Novermars het volgende:
Hmm, tot nu toe 2/2 colleges gemist van dit blok
In semester één waren onze wiskunde colleges verplicht. Enige vak waar ik alle 34 lectures ben geweestquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:54 schreef themole het volgende:
[..]
#goebezig
Ik hoorde laatst dat ze op de Radboud Universiteit bij engels soms verplichte aanwezigheid bij colleges hebben. Gelukkig heeft de TU Delft dat niet.
Waarschijnlijk niet onterecht dat ze het eerste semester wiskundecolleges verplichten. Anders krijg je allemaal van die studenten die denken dat het niveau en het tempo van het vak hetzelfde is als op het VWO.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:01 schreef Novermars het volgende:
[..]
In semester één waren onze wiskunde colleges verplicht. Enige vak waar ik alle 34 lectures ben geweest
Maar daar moest je wel, na twee weken kende de docente al onze namen...
Na lecture twee, toen we inductie gingen behandelen, had niemand meer die illusies hahaquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:06 schreef themole het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet onterecht dat ze het eerste semester wiskundecolleges verplichten. Anders krijg je allemaal van die studenten die denken dat het niveau en het tempo van het vak hetzelfde is als op het VWO.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Nu nog daadwerkelijk gaan morgenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:32 schreef yosander het volgende:
Ik heb een feest afgezegd omdat ik morgen naar college wil, wat gebeurt er met mij.
Dat moet lukken, anders kan ik het mezelf niet verantwoorden dat ik niet naar het feest ben gegaan (onbeperkt wijn de hele avondquote:
Ik zou gewoon zijn gegaan en morgen brak in het college hebben gezeten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat moet lukken, anders kan ik het mezelf niet verantwoorden dat ik niet naar het feest ben gegaan (onbeperkt wijn de hele avond)
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:57 schreef themole het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zijn gegaan en morgen brak in het college hebben gezeten.
Kan ik net zo goed thuis blijven, vorig jaar was ik zo slecht de dag na dat feest. Lag er ook aan dat ik wijn op het tempo van bier dronkquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:57 schreef themole het volgende:
[..]
Ik zou gewoon zijn gegaan en morgen brak in het college hebben gezeten.
Gewoon goed blijven eten en voor het slapengaan een pul water wegzetten. Dan overleef ik het meestal wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed thuis blijven, vorig jaar was ik zo slecht de dag na dat feest. Lag er ook aan dat ik wijn op het tempo van bier dronk
Thuis ff alles eruit gooien, dan slaap je als een roosje!quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed thuis blijven, vorig jaar was ik zo slecht de dag na dat feest. Lag er ook aan dat ik wijn op het tempo van bier dronk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |