SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Kijk eens aanquote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef THEFXR het volgende:
mijn buikspieren zijn ripped van het lachen
Wat is een PA-film?quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben uit verveling zon PA film aan het kijken, en ik ben al zo'n held op sokken
Sixth sense? Hele goede film die verder gaat dan alleen bangmakerij zoals PA.quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben uit verveling zon PA film aan het kijken, en ik ben al zo'n held op sokken
wat houd je bezig dan jackie? met mij gaat het goed, laatste hand aan de verslagen leggen, btje werken enzo, fappen allday errdayquote:
Boek gelezen maar ben vergeten wie het nou precies was.quote:
Leven, cutten, werken. Klinkt goed. Al een huis gevonden in Amsterdam?quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef no1uknow het volgende:
[..]
wat houd je bezig dan jackie? met mij gaat het goed, laatste hand aan de verslagen leggen, btje werken enzo, fappen allday errday
Het is uiteindelijk over 4 schijven gegaan, waarvan 2 het bewust deden.quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Boek gelezen maar ben vergeten wie het nou precies was.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk over 4 schijven gegaan, waarvan 2 het bewust deden.
SPOILER: GoT spoiilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]SPOILER: GoT spoiilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldenah brah, die is altijd het onwetende schaapje gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Moet maar beter opletten dan, zit sowieso na afloop van de aflevering in dat TV-topic te kijken hier en dan denk ik soms: Oh, is dat ook gebeurd?quote:Op maandag 14 april 2014 23:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nah brah, die is altijd het onwetende schaapje gebleven.
Nee, heb jij nog suggesties of connecties voor me?quote:Op maandag 14 april 2014 23:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leven, cutten, werken. Klinkt goed. Al een huis gevonden in Amsterdam?
quote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet al welke 2 ik fout heb, ik bedoeldeneenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
tuurlijk, die moet nog met het drakenmeisje neuken. Anders klopt het inteelt deelt deel niet meerquote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef Curlbrah het volgende:
sws is jon snow straks koning. Ook al denkt men dat hij dood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |