Dat kan je vergeten. Zondag zal niet doorgaan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:02 schreef Gijscoman het volgende:
Ik hoop dat die wedstrijd van zondag blijft staan. Ik kan namelijk niet op maandag.
Hopelijk worden die 45 minuten verplaatst naar een punt na zondag, al zal dat wel niet mogen...
Ook vervelend voor de mensen die voor zondag een kaartje hebben gekocht en maandag niet kunnenquote:
Dat mag niet, je mag de wedstrijd óf overspelen óf op hetzelfde veld uitspelen. 180 minuten voetbal in de Goffert behoort dus wel tot de mogelijkhedenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Of ze moeten 135 min in de Goffert spelen
Lag aan de ondergrond van Het Kasteel. Veld ligt blijkbaar op 'n turflaag, waardoor er geen afwatering is. Veld in Nijmegen ligt er op dit moment prima bij.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Overspelen in Arena of Gelredome dan. Daar is het wel lekker droog
Jep. De andere wedstrijden vanavond hadden ook nergens last van (behalve dat alles en iedereen nat was).quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:17 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Lag aan de ondergrond van Het Kasteel. Veld ligt blijkbaar op 'n turflaag, waardoor er geen afwatering is. Veld in Nijmegen ligt er op dit moment prima bij.
Voor mij komt het ook wel beter uit. Eerst maar langs de moeders en dan rustig naar NEC. Scheelt weer haasten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:28 schreef Gijscoman het volgende:
Wedstrijd van zondag schijnt 4 uur later te zijn; voor mij goed nieuws. Hoop dat de meeste mensen kunnen! Zou het bijzonder vervelend voor anderen vinden, als ze niet kunnen komen!
On-ge-lo-fe-lijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:49 schreef -J-D- het volgende:
Pfff wat een slecht spel.
Het is niet onmogelijk maar NEC was gewoon minder goed, minder fel en minder slim dan Sparta. Triest.
Houding is ook gewoon verkeerd, tegen de nummer 17 van de JL, die dus 18 plekken onder ons stond, 0-0 staan tot de 85' minuut, dat gaat nergens over. De eerste helft wil ik ze nog wel cadeau doen, daar kijken we niet naar, maar de tweede helft, man man man.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Schandelijke tweede helft van NEC. Die manier waarop Gravenberch zich te kijk liet zetten bij de 1-0 zegt alles over dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |