Nog altijd in handen van Ajax. Misschien salonremisetje als het gelijkspelletje staat rond de 75e minuut.quote:Op zondag 27 april 2014 21:56 schreef larry91 het volgende:
Pfff wat was het weer slecht. Ons lot ligt in de handen van de Eagles... wordt een zenuwslopende zaterdagavond. Ik zit nu te twijfelen tussen de Arena of de Adelaarshorst
Wat heeft Ajax daar nou aanquote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog altijd in handen van Ajax. Misschien salonremisetje als het gelijkspelletje staat rond de 75e minuut.
Vandaag had Ajax ook geen belang bij gelijkspelen. Er werd gewoon niet meer aangevallen, terwijl iedereen weet dat je zo over Heracles heen walst als je dat wil.quote:
Jawel kampioenquote:Op zondag 27 april 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag had Ajax ook geen belang bij gelijkspelen.
Joh ze wouden graag vandaag kampioen worden. Mooi iedereen blij. En Heracles was gewoon beter trouwens.quote:Op zondag 27 april 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ten opzichte van winst? Nee. En zelfs als je verliest word je nog kampioen.
Mocht dat al zo zijn dan moeten we eerst zien dat er rond die minuut een gelijkspelletje op het bord staat. En ik vrees dat het dan al 5/6-0 staat..quote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog altijd in handen van Ajax. Misschien salonremisetje als het gelijkspelletje staat rond de 75e minuut.
Ajax was echt slecht.quote:Op zondag 27 april 2014 23:15 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mocht dat al zo zijn dan moeten we eerst zien dat er rond die minuut een gelijkspelletje op het bord staat. En ik vrees dat het dan al 5/6-0 staat..
Komt vooral door de uitslag van vorige week. Denk dat het feest van vandaag voor Ajax daar wel een positieve werking op heeft.quote:
Ze zijn wel eens op gekkere manieren in de eredivisie gebleven. Ik zou er niet al te gerust op zijn.quote:
Zij kunnen alles of niets spelen tegen een tegenstander die nergens meer voor speelt. NEC mag hopen op een gelijkspel...en zelfs die kans acht ik kleiner dan 0,000001%.quote:
True, iedereen staat na 34 wedstrijden waar hij hoort, maar ik blijf er bij dat Roda niet wint bij GAE. Natuurlijk ook wishful thinking, maar ik weiger te geloven dat de Eagles zich thuis een slecht competitieslot gunnen. Die kunnen nog stijgen in de stand (Cambuur en Ado spelen tegen elkaar), en zelfs nog 9e worden. Dan top je een jaar mooi af.quote:Op maandag 28 april 2014 10:34 schreef Kruitdampje het volgende:
Met pijn in mijn hart zeg ik, dat als we degraderen dit volledig terecht is.
En alleen Ajax, PSV, Heerenveen en Vitesse wonnen van GAE in de Adelaarshorst, clubs die zich in de 'top' genesteld hebben. Roda heeft geen passie/inzet/beleving, in het veld kunnen ze niet met elkaar communiceren als het om verdediging gaat, iedereen laat zijn man lopen. Balletjes naar voren rossen in de hoop dat ze goed vallen. De Eagles hebben goeie aanvallende kwaliteten en in ieder geval inzet/beleving/passie en een fanatiek thuispubliek.quote:Op maandag 28 april 2014 10:40 schreef Mark het volgende:
[..]
True, iedereen staat na 34 wedstrijden waar hij hoort, maar ik blijf er bij dat Roda niet wint bij GAE. Natuurlijk ook wishful thinking, maar ik weiger te geloven dat de Eagles zich thuis een slecht competitieslot gunnen. Die kunnen nog stijgen in de stand (Cambuur en Ado spelen tegen elkaar), en zelfs nog 9e worden. Dan top je een jaar mooi af.
Een paar jaar terug ontsnapte Roda nog door in de Kuip te winnen met 2-3, uiteraard volledig onverwacht.quote:
Ik heb het gevoel dat -mocht Roda eruit gaan- dit desastreus is voor die club.quote:Op maandag 28 april 2014 11:03 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Een paar jaar terug ontsnapte Roda nog door in de Kuip te winnen met 2-3, uiteraard volledig onverwacht.
Roda heeft er wel een handje van om te ontsnappen in de laatste minuut, Sparta en Cambuur kunnen er over mee spreken.
Hopelijk blijven jullie erin en wint GAE 'gewoon' komende zaterdag.
Roda gaat niet winnen in Deventer.quote:Op maandag 28 april 2014 11:37 schreef Mark het volgende:
Denk het ook, het wordt in Deventer beslist, niet in Amsterdam
Ik ben er niet gerust op. roda heeft vaker laten zien dat ze vanuit een onmogelijke situatie toch ineens zichzelf weten te redden.quote:Op maandag 28 april 2014 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Roda gaat niet winnen in Deventer.
Roda zit er te diep in dit keer. Don't worry.quote:Op maandag 28 april 2014 11:41 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Ik ben er niet gerust op. roda heeft vaker laten zien dat ze vanuit een onmogelijke situatie toch ineens zichzelf weten te redden.
ja, op basis van een slechter doelsaldoquote:Op maandag 28 april 2014 11:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Roda zit er te diep in dit keer. Don't worry.
Hoe zit het met gelijke stand? Degradeert NEC dan?
Oké dan. Toch denk ik dat Roda niet gaat winnen in Deventer, die mag je opschrijven.quote:Op maandag 28 april 2014 11:47 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
ja, op basis van een slechter doelsaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |