Ben je dan niet veel langer onderweg?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Via Sittard en Heerlen lijkt me
is verder, ook enkelspoor EN er mist nog een stukje waslijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Via Sittard en Heerlen lijkt me
Landgraaf - Herzogenrath ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:12 schreef dennistd het volgende:
De aanleg van de waslijn heeft Mansveld deze week het startschot voor gegeven
zou best kunnen, maar als ze het zo willenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ben je dan niet veel langer onderweg?
quote:
Ow lache, dan hebben ze er vast plannen meequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:15 schreef dennistd het volgende:
Ja, 1500v tot Haanrade, daar een spanningssluis en dan 15kv verder naar Herzogenrath
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je vergeet de ICE naar Frankfurt (1x/dag door naar Basel) en de nachttreinen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Pff we hebben straks meer internationale verbindingen tussen Duitsland en Nederland dan tussen welke twee andere landen ter wereld dan ook:
1 keer per uur stoptrein Groningen-Leer
1 keer per uur stoptrein Bielefeld-Hengelo
0,5 keer per uur IC Berlijn-Amsterdam
2 keer per uur Gronau-Enschede
1 (of 0,5??) keer per uur Arnhem-Weetikveel
1 keer per uur Venlo-Hamm
0,5 keer per uur Eindhoven-Aachen
1 keer per uur Heerlen-Aachen
Heb ik ze nou allemaarl?
8 treinen per uur?
Oh jah! Nachttrein had ik expres niet meegenomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je vergeet de ICE naar Frankfurt (1x/dag door naar Basel) en de nachttreinen.
Die heeft hij al (Bielefeld - Bad Bentheim - Hengelo)quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef b2py het volgende:
Hengelo - ergens de grens bij Bad Bentheim wil de regio ook nog 1 keer per uur een stopper per 2017.
Die staat er tussen lamlulquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef b2py het volgende:
Hengelo - ergens de grens bij Bad Bentheim wil de regio ook nog 1 keer per uur een stopper per 2017.
Dat had ik al heel langquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:16 schreef James1988 het volgende:
Toevallig ben ik afgelopen zondag over dat lijntje van Heerlen naar Herzogenrath gegaan, waarmee ik nu alle grensovergangen heb gehad waar passagierstreinen overheen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die heeft hij al (Bielefeld - Bad Bentheim - Hengelo)
Ohjaquote:
Frankrijk en Zwitserland hebben er straks per uur zeker meer als het S-bahn netwerk rond Genève eenmaal op 6 treinen per uur zit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Pff we hebben straks meer internationale verbindingen tussen Duitsland en Nederland dan tussen welke twee andere landen ter wereld dan ook:
1 keer per uur stoptrein Groningen-Leer
1 keer per uur stoptrein Bielefeld-Hengelo
0,5 keer per uur IC Berlijn-Amsterdam
2 keer per uur Gronau-Enschede
1 (of 0,5??) keer per uur Arnhem-Weetikveel
1 keer per uur Venlo-Hamm
0,5 keer per uur Eindhoven-Aachen
1 keer per uur Heerlen-Aachen
Heb ik ze nou allemaarl?
8 treinen per uur?
Ik tot een paar seconden geleden ook niet, dus dat mag wel wat bekender worden bij het bredere publiek danquote:
Er zou iets als m.ns.nl moeten komen, Europabreed en foutloos.quote:
een verbinding van eenmaal per twee uurquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
0,5 keer per uur man wat de fuk dan rij je het ene uur met een halve trein over de linker rail en het andere uur met een halve trein over de rechterrail of zo?Of het ene uur Virm benedenverdieping en het andere uur de bovenkant WTF? :confused:
Ik weet niet hoe jij anders verbindingen wil registreren, alles van de hele dag bij elkaar optellen? Was me teveel werk eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
0,5 keer per uur man wat de fuk dan rij je het ene uur met een halve trein over de linker rail en het andere uur met een halve trein over de rechterrail of zo?Of het ene uur Virm benedenverdieping en het andere uur de bovenkant WTF? :confused:
Zeg dat dan, jip und janneke praat jeweetzquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een verbinding van eenmaal per twee uur
http://www.bahn.de/m/view/de/index.shtml?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er zou iets als m.ns.nl moeten komen, Europabreed en foutloos.
Foutloos.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
http://www.bahn.de/m/view/de/index.shtml?
Volgens mij mist er nog redelijk wat, ik krijg er regelmatig verbindingen niet uit bijvoorbeeld die ik dan met de lokale websites wel krijg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Omdat Griekenland niet meedoet?
Of moeten we het voor jou uitleggen in flesjes of glazen bier die over de bar schuiven?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat dan, jip und janneke praat jeweetz
Ja. En dan niet in termen als "0,5 flesjes bier" praten graag.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of moeten we het voor jou uitleggen in flesjes of glazen bier die over de bar schuiven?
Ik weet dat de Grensland express er niet instond. Ik weet ook dat Griekenland er niet instaat. Ik weet ook dat een lokale vervoerder die op Hendaye rijdt er niet instaat. Verder ken ie de overstap van Val de Fontenay SNCF naar Val de Fontenay RATP niet....quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Volgens mij mist er nog redelijk wat, ik krijg er regelmatig verbindingen niet uit bijvoorbeeld die ik dan met de lokale websites wel krijg.
Daar hou ik geen excellijstjes van bij manquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik weet dat de Grensland express er niet instond. Ik weet ook dat Griekenland er niet instaat. Ik weet ook dat een lokale vervoerder die op Hendaye rijdt er niet instaat. Verder ken ie de overstap van Val de Fontenay SNCF naar Val de Fontenay RATP niet....
Vul maar aan?
Euskotren kent ie niet...quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef James1988 het volgende:
Kent HAFAS het FEVE-netwerk in Noord-Spanje? Of bijvoorbeeld Euskotren, of de treinen van Trenitalia? Kennis van Engeland is bij HAFAS ook suboptimaal.
UK is een eiland, wat verwacht je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef James1988 het volgende:
Kent HAFAS het FEVE-netwerk in Noord-Spanje? Of bijvoorbeeld Euskotren, of de treinen van anderen dan Trenitalia? Kennis van Engeland is bij HAFAS ook suboptimaal.
je krijgt het wel verzonnen als iedere verbinding een tap heeft en de stroomsnelheid een gevuld flesje per uur of een gevuld flesje per twee uur is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En dan niet in termen als "0,5 flesjes bier" praten graag.
Keloel. Ameland ook, toch staan ALLE spoorwegen van Ameland in HAFASquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:40 schreef James1988 het volgende:
Kent HAFAS het FEVE-netwerk in Noord-Spanje? Of bijvoorbeeld Euskotren, of de treinen van anderen dan Trenitalia? Kennis van Engeland is bij HAFAS ook suboptimaal.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:41 schreef remcoP het volgende:
HAFAS heeft idd een aantal regionale vervoerders in het buitenland er niet inzitten. In Italië hebben ze bijv. echt alleen Trenitalia
Normaal Pratenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keloel. Ameland ook, toch staan ALLE spoorwegen van Ameland in HAFAS
De Dienstregeling van Borkum staat erinquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Keloel. Ameland ook, toch staan ALLE spoorwegen van Ameland in HAFAS
Ook vanaf de Eemshaven?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De Dienstregeling van Borkum staat erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |