quote:De bevriende Gerben en Jeroen zijn op zoek naar een bruid in Oekraïne. Ze schakelen daarbij de hulp in van het programma From Russia With Love, dat vanaf zondag op RTL5 wordt uitgezonden. Nerveus reizen de twee af naar Kiev.
Jeroen en Gerben zijn op zoek naar de liefde in Kiev © RTL.
De 29-jarige Gerben en 27-jarige Jeroen uit Voorden zijn zo verknocht aan de Achterhoek dat ze weinig van de wereld zien. Gerben is nog nooit een vliegtuig ingestapt, maar voor From Russia With Love moet hij zijn vliegangst overwinnen.
De twee reizen af naar Kiev, nadat ze het datingbureau van de Oekraïense Natali hebben ingeschakeld. Natali levert een totaalpakket; van verblijf in Kiev tot dates met 15 vrouwen. Gerben en Jeroen vullen een formulier in waarin ze hun wensen kenbaar maken. Hun perfecte vrouw moet 'een lekker wijf met rondingen' zijn, het liefst zonder opleiding. 'Dan zijn ze aanhankelijker en doen ze alles voor je.'
Extra stimulatie
Voor vertrek stopt de moeder van Jeroen condooms in de koffer van haar zoon. 'Condooms voor langdurend plezier, condooms met glijmiddel en nopjes voor extra stimulatie.' De ex van Gerben helpt hem zijn koffer in te pakken. Gerben meent dat zij hem 'nog steeds ernstig leuk vindt', maar daar heeft hij geen boodschap aan. 'Ik moet gewoon lekker vrij zijn en mijn ding kunnen doen.'
Eenmaal in Kiev komen de twee in een ouderwets appartement terecht. Bovendien vertelt Natali dat ze daar geen seks mogen hebben. 'Dat is toch raar? Je ontmoet dames, dan moet je er toch ook op kunnen vliegen?', luidt de reactie van de Achterhoekers. De liefde vinden in Oekraïne is dus zo gemakkelijk nog niet.
De realityshow From Russia With Love, naar een idee van producent Ewout Genemans, is elke maandag te zien op RTL5, om 20.30 uur.
Nope, dit is met allemaal beestjes etc. Zoek maar op youtube: I'm a celebrity, get me out of herequote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ik ben een ster programma is toch gewoon expeditie robinson?
quote:
quote:
Was alles maar zo snel als 4g van Vodafonequote:
Hoe eerder we Marc zien slagen!quote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was alles maar zo snel als 4g van Vodafone
Ik weet niet of SC ooit een sybian heeft geprobeerd, dat zou je hem idd moeten vragen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef Donder het volgende:
[..]
you like?
Of moet ik het aan SC vragen?
terwijl ie een toastje met pate eetquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
Marcgvd
Beetje dansen, beetje zuipen en een beetje neuken
Klinkt zo raar uit zijn mond
Place exhanging shame.quote:
Als dat zo was had deze zin vijf spelfouten gehad.quote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Als Christiaan knap is ben ik Britt Dekker.
mamma is een vuile saboteurquote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef Cynix ® het volgende:
Mama moet een nekschotje hebben met de Kalashnikov.
Doet me denken aan die gremlin van het programma hiernaquote:
Marc uit IHHNNG weet daar alles van.quote:
Ik denk dat deze meiden die wafel met slagroom beter kunnen gebruiken.quote:
hahaquote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef Szura het volgende:
Ze willen liever achter de ramen in Amsterdam
Passen ze wel met die foto'squote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef Szura het volgende:
Ze willen liever achter de ramen in Amsterdam
De vrouwen willen man met geld.quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 14 april 2014 21:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet me denken aan die gremlin van het programma hierna
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef davedavy het volgende:
Die vader is een beetje stil. Gast, hij heeft geen tanden..
Dat is hip daar, net als die negers met stickers op hun petjes.quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef Rickario het volgende:
Stickertje nog op de glazen. Ingekocht door RTL?
gebarentaalquote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef OProg het volgende:
Ik welke taal moet hij dit dan gaan vragen?
Hij zit als enige met zijn mond vol tanden.quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef OProg het volgende:
Ik welke taal moet hij dit dan gaan vragen?
Het zat al in het voorstukje, dus ik denk het nietquote:
Van zijn ring kunnen ze het hele dorp kopen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef Szura het volgende:
Die vader kan ieder moment een vork in Hardwin steken zo lijkt het
Ik hoop iedere keer dat hij een vlakke hand in z'n vette waffel krijgt.quote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zal de aflevering van vanavond even terug kijken. Gerben is de shit.
Waarom? Vind hem wel baas.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik hoop iedere keer dat hij een vlakke hand in z'n vette waffel krijgt.
Was toch direct duidelijk dat het nooit wat zou worden dus ja.quote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Een grapje is leuk als grap, maar hij heeft gewoon een smerig karakter.
Jep, same here.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Ik hoop iedere keer dat hij een vlakke hand in z'n vette waffel krijgt.
Aangezien hij een kind heeft en volgens mij wel eens wat gezegd heeft over een eerdere relatie lijkt me het plausibel dat ze uit elkaar zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het spijt mij zeer om u het volgende te melden................... ook Hardwin en Mascha kan een hoax zijn, tenzij hun niet meer bij elkaar zijn (artikel stamt uit 2012) (hij heeft dan wel een ontzettende upgrade gedaan zeg )
http://www.nieuwsblad.be/(...)d=BLEVA_20120309_004
Sommige mensen........quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:03 schreef -0- het volgende:
[..]
Aangezien hij een kind heeft en volgens mij wel eens wat gezegd heeft over een eerdere relatie lijkt me het plausibel dat ze uit elkaar zijn.
Verder wijzen de facebookpagina's geen enkele wijze op hoax.
Een profielfoto niet like nzegt natuurlijk helemaal niets, Of ben jij verplicht elke foto van je vriendin te liken?
Hardop om dikke padquote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef wvsnl het volgende:
Nee niet helemaal. Mannen gaan naar Oost-Europa om te daten, en dat is eigenlijk een soort van speed daten totdat je een leuk iemand tegenkomt. Afspraakje maken en doen, dan komt zij een keer naar Nederland dan weer gezellig afspraakje, kijk zo woon ik bla bla. Volgorde kan ook andersom trouwens.
Er is wel al een huwelijksaanzoek gepleegd door de dikke pad Rene, en door onze Vlaming Hardwin gaat volgende week op zijn knie voor zijn vriendin.
- Die Kimberley is zijn ex, heeft hij idd een zoon meequote:Op dinsdag 15 april 2014 13:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dames en heren,
Het spijt mij zeer om u het volgende te melden................... ook Hardwin en Mascha kan een hoax zijn, tenzij hun niet meer bij elkaar zijn (artikel stamt uit 2012) (hij heeft dan wel een ontzettende upgrade gedaan zeg)
http://www.nieuwsblad.be/(...)d=BLEVA_20120309_004
Verdere research levert op:
Facebook van Masha, waarop staat "Engaged to Hardwin Derynck"
https://www.facebook.com/masha.bondar.92
Facebook van Hardwin Derynck, waarop staat: "Verloofd met Masha Bondar"
https://www.facebook.com/hardwin.derynck.58?fref=ts
"Burgerlijke staat
Verloofd met Masha Bondar sinds 17 januari 2014"
Rond 3 maart is het programma ongeveer van start gegaan...
Een nieuwe profielfoto van 30 maart is in elk geval niet door Masha geliked..
Dat kan natuurlijk toeval zijn
Op de foto's lijkt de chemie ook wel echt wat mij betreft.
(wel toevallig dat de foto's op zijn facebook die openbaar zijn eigenlijk alleen de foto's zijn me haar)
Hardwin zijn badoo page:
http://badoo.com/nl-be/0136155130/
"Laatst online: Meer dan een week geleden"
Alle privé gegevens zoals adres en telefoonnummer is ook te vinden... maar ik vind niet dat ik die openbaar kan maken dus daar moet men zelf maar naar zoeken.
Wil niet op mijn geweten hebben dat die arme man door al deze Fok!kers lastig gevallen gaat worden.
Wél ruik ik een leuk nieuwsartikel voor de Fok Frontpage
PS, op Nils zijn FB geen foto's van zijn Marina
Misschien moet je het toch wat beter omschrijven als je iets anders bedoelt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt, jullie kunnen niet lezen hea........
We zien er niks meer van? Is het uit?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:44 schreef Ratsnest89 het volgende:
Dikke pad Rene![]()
Die baas liet de ring ook nog vallen, met zijn gehuurde geleende Jag.
Geen idee, jammer dat hun verhaallijn niet verder ging.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:48 schreef Donder het volgende:
[..]
We zien er niks meer van? Is het uit?
Op usenet staan de afleveringen ter download. Anders ff met hola.org plugin naar de website van RTLXL surfen, dat werkt ook wel denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Weet iemand misschien of er een mirror van alle afleveringen zijn dat beschikbaar is buiten Nederland?
Komt misschien over een paar weken weer terug. Hardwin was ook een aflevering afwezig, we shall see.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:48 schreef Donder het volgende:
[..]
We zien er niks meer van? Is het uit?
Nog niet.quote:
M'n tv heeft de starttijd aangepast naar 20.38quote:
Oh nicequote:Op maandag 21 april 2014 20:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
M'n tv heeft de starttijd aangepast naar 20.38![]()
Zo staat het ook op tvgids.nlquote:Op maandag 21 april 2014 20:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
M'n tv heeft de starttijd aangepast naar 20.38![]()
Die is hier heen gereden door de producent.quote:Op maandag 21 april 2014 20:40 schreef DjinN het volgende:
Mijn god, waar bemoeit die moeder zich mee ???
Had ze sowieso niet meer in de blokhut laten slapen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:41 schreef davedavy het volgende:
Ik had die dames allang weggestuurd of was allang weg gegaan..
Ai em so ferry pist of!quote:Op maandag 21 april 2014 20:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is hier heen gereden door de producent.
Dat valt toch best mee?quote:
Ik heb ze veel slechter gehoord. Dit was prima te volgen hoor.quote:
Inderdaad. Die gun ik het nog wel het meest van allemaal.quote:Op maandag 21 april 2014 20:49 schreef Alan_Bastard het volgende:
Die Belg is volgens mij een ontzettende goedzak. De rest daarentegen
Footbalski! Advocaat!quote:Op maandag 21 april 2014 20:48 schreef OProg het volgende:
Over voetbal praten met schoonpa zit er voorlopig niet in.
Hij dacht dat hij een sugar daddy was.quote:Op maandag 21 april 2014 20:49 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft Gerben dat wijf eigenlijk laten komen
Je ziet aan haar uiterlijk al dat het een golddigger bitch is
ze is ook een ster in haar eigen land, he, een topmodelquote:Op maandag 21 april 2014 20:49 schreef Paxcon het volgende:
En aan hem dan het een kansloze pervert is dus snap ook niet dat ze zelf is gekomen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:49 schreef Paxcon het volgende:
Maar ze hebben geen topsalaris lijkt me :pquote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze is ook een ster in haar eigen land, he, een topmodel
Je bedoelt die amateurkiekjes in KPDquote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze is ook een ster in haar eigen land, he, een topmodel
rtl betaaldquote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef OProg het volgende:
[..]
En aan hem dan het een kansloze pervert is dus snap ook niet dat ze zelf is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |