waren best nog wat hoofdstukken waarin z'n trip naar de wal beschreven eerd toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:30 schreef lord_bono het volgende:
Ik ben ergens ook wel benieuwd of in de serie Stannis ook verrassend opduikt bij the wall om het leger van Mance Rayder te verslaan. In de boeken was het volgens mij uit het niets dat hij daar opdook. In de serie zal dat natuurlijk iets moeilijker zijn om te doen.
Kan ik me persoonlijk niet meer goed herinneren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
waren best nog wat hoofdstukken waarin z'n trip naar de wal beschreven eerd toch?
Nope. Gast kwam uit het niets opeens bij die wildlings battle. Daarna volgden er pas wat Davos hoofdstukken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
waren best nog wat hoofdstukken waarin z'n trip naar de wal beschreven eerd toch?
Ik kan me herinneren dat Davos tijdens het leren lezen een brief tegenkwam van the wall dat ze hulp nodig hadden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nope. Gast kwam uit het niets opeens bij die wildlings battle. Daarna volgden er pas wat Davos hoofdstukken.
Dat is correct.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Davos tijdens het leren lezen een brief tegenkwam van the wall dat ze hulp nodig hadden.
Klopt. Maar dat is dan ook het enige wat we horen van kamp Stannis tot ze daadwerkelijk bij the wall verschijnen, redelijk onverwacht.quote:Op zaterdag 19 april 2014 00:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Davos tijdens het leren lezen een brief tegenkwam van the wall dat ze hulp nodig hadden.
Ik hoop het ook. Vond het in't boek ook een aangename verrassingquote:Op zaterdag 19 april 2014 11:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is dan ook het enige wat we horen van kamp Stannis tot ze daadwerkelijk bij the wall verschijnen, redelijk onverwacht.
Al is het 'for the wrong reasons'..quote:Op zaterdag 19 april 2014 12:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja dat gaf Stannis echt een beetje de goodguy fibe, dat hij wel opkomt voor zijn koninkrijk in tegenstelling tot de rest van de koningen.
Leaf is wel gecast geloof ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Aflevering 9 heet "The Watchers on the Wall" ... dat moet wel het verdedigen van de Wall zijn. Ben benieuwd of het dan alleen die aanval vanuit het Zuiden is of ook die van Mance. Aflevering 10 heeft 'The Children'. Zou leuk zijn als de COTF dan al geïntroduceerd worden.
Denk het bijna niet, Coldhands hield zijn gezicht verborgen en hier kon je gewoon duidelijk zien dat het een WW was.quote:Op maandag 21 april 2014 10:29 schreef Ethanolic het volgende:
Is dat Coldhands in de trailer voor volgende week (aller laatste shot)?
Quote uit het boek vanuit Jaime zijn pov, ook best wel rapey, maar dit stuk wat erna komt 'verzacht' het wel, iets wat ze in de serie hebben nagelaten.quote:There was no tenderness in the kiss he returned to her, only hunger. Her mouth opened from his tongue. 'No...not here. The septons...' 'The Others can take the septons.'...She pounded on his chest with feeble fists, muttering about the risk, the danger, about her father, about the septons, about the wrath of the gods. He never heard her'"
In de promo voor de volgende episode is te zien dat Cersei Jamie de orders geeft om Sansa te gaan zoeken, misschien dat ze hier er iets inschrijven om Jamie minder als een verkrachter over te laten komen.quote:"Hurry," she was whispering now, "quickly, quickly, now, do it now, do me now. Jaime, Jaime, Jaime." Her hands helped guide him. "Yes," Cersei said as he thrust, "my brother, sweet brother, yes, like that, yes, I have you, you’re home now, you’re home now, you’re home."
mm, in mijn herinnering word er een flink deel van de reis naar de Wall beschreven. Inclusief details over bevroren poten en voedsel etc.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nope. Gast kwam uit het niets opeens bij die wildlings battle. Daarna volgden er pas wat Davos hoofdstukken.
Klopt ook, maar dat wordt pas achteraf verteld. Als herinnering van Davos.quote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, in mijn herinnering word er een flink deel van de reis naar de Wall beschreven. Inclusief details over bevroren poten en voedsel etc.
Klopt. In de boeken horen we niet echt veel meer van Gendry en Edric, dus zou kunnen dat de seriemakers meer vrijheid hebben naar waar die verhaallijn naartoe gaat. Zou me niets verbazen als Brienne Gendry nog tegenkomt.quote:Op maandag 21 april 2014 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Klopt het nou dat ze in de serie Edrick Storm en Gendry hebben samengevoegd? Ik vraag me af waar dat verhaallijntje heen gaat, zowel in de boeken als in de serie.
Wie is dan ook alweer dat kind wat richting Dany gesmokkeld wordt? Ik heb in m'n hoofd zitten dat dat Edrick Storm was, maar nu zit ik te denken, was dat niet de baby van Dany's broer? Ja he?quote:Op maandag 21 april 2014 18:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klopt. In de boeken horen we niet echt veel meer van Gendry en Edric, dus zou kunnen dat de seriemakers meer vrijheid hebben naar waar die verhaallijn naartoe gaat. Zou me niets verbazen als Brienne Gendry nog tegenkomt.
Ik snap niet dat ze Coldhands eruit laten. Ik vond dat in het boek juist hetgeen dat die hoofdstukken wat dragelijker maakten.quote:Op maandag 21 april 2014 13:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Denk het bijna niet, Coldhands hield zijn gezicht verborgen en hier kon je gewoon duidelijk zien dat het een WW was.
Even gequote naar het tv-topic.quote:Op maandag 21 april 2014 13:37 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Quote uit het boek vanuit Jaime zijn pov, ook best wel rapey, maar dit stuk wat erna komt 'verzacht' het wel, iets wat ze in de serie hebben nagelaten.
[..]
In de promo voor de volgende episode is te zien dat Cersei Jamie de orders geeft om Sansa te gaan zoeken, misschien dat ze hier er iets inschrijven om Jamie minder als een verkrachter over te laten komen.
Dat idee had ik dus ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:10 schreef Jivis het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat we Ygritte nu ineens als harteloze killer zien. In het boek kon ik nog wel meeleven met Jon als hij haar dood op het slagveld vindt, maar nu heb ik zoiets van 'ga maar lekker dood, kutwijf.'
Is dat niet als Stannis vanaf de Wall richting Winterfell reist?quote:Op maandag 21 april 2014 18:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Klopt ook, maar dat wordt pas achteraf verteld. Als herinnering van Davos.
Toch snap ik de motivatie van de wildlings beter dan dat ik die van o.a. Joffrey & Ramsay kan begrijpen. Sterker nog, ze hebben soms betere motieven dan Tywin & co.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook![]()
Heb die liefde van de fans nooit begrepen, het is en blijft een koude wildling.
Ach Jaime is ook een koude killer. En nu ook nog een verkrachter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook![]()
Heb die liefde van de fans nooit begrepen, het is en blijft een koude wildling.
Nee die Aegon wordt niet richting Dany gesmokkeld maar verbleef ook gewoon in die regio. Alleen een prins van Dorne ging toch die kant op om met haar te trouwen?quote:Op maandag 21 april 2014 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie is dan ook alweer dat kind wat richting Dany gesmokkeld wordt? Ik heb in m'n hoofd zitten dat dat Edrick Storm was, maar nu zit ik te denken, was dat niet de baby van Dany's broer? Ja he?
Dan ben ik helemáál benieuwd wat GRRM met de bastaarden van Robert gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |