abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 mei 2014 @ 20:40:28 #201
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_140254773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:37 schreef TheArt het volgende:
Mensen, wie kan mij helpen? Ik heb nog geen jaar een HTC One M7 en sinds gisteren doet ie heel vreemd. Gisterenavond merkte ik opeens dat ie amper actief bleef en heel snel een zwart scherm kreeg. Tijdens het muziek luisteren ging de telefoon ook constant naar het volgende nummer waardoor ik al helemaal vermoedde dat er iets niet goed zat. De hele avond kreeg ik met geen mogelijkheid iets te zien op mijn telefoon, zelfs aan de oplader niet. De telefoon was nog wel actief, want ik kon gewoon gebeld worden, maar opnemen lukte niet. Dus ik dacht dat het scherm kapot was.

Ik heb de hele nacht de telefoon aan de oplader laten liggen en warempel, de vanochtend deed ie het opeens. Of nou ja deed het, helemaal zoals voorheen was het nog niet, maar kon er in ieder geval dingen mee doen. Wel loopt ie regelmatig vast voor een paar seconde (vooral bij Whatsapp), klopt de geautomatiseerde tijd niet (loopt 2,5 uur achter, dus moet handmatig gebeuren) en kan ik geen muziek luisteren op mijn telefoon. Met geen enkele app werkt dat. Verder werkt alles voor zover ik heb kunnen zien gewoon normaal.

De leverancier zegt alleen van stuur 'm op dan sturen wij 'm naar de reparateur, maar dan ben ik mijn telefoon voor 2 tot 3 weken kwijt en daar heb ik geen zin in. Wat adviseren jullie? Een harde reset doen, iets anders? Ik kan namelijk nu oke met de telefoon werken, maar ik heb wel graag dat bovenstaande problemen verholpen worden.
Harde reset absoluut eerst proberen, de reparateur zal hem sowieso ook resetten... ;)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_140289969
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:40 schreef Reemi het volgende:

[..]

Harde reset absoluut eerst proberen, de reparateur zal hem sowieso ook resetten... ;)
Was ik ook van plan om te doen. Heb nu ook een harde reset gedaan, maar nu komt het voldoende probleem. Ik heb een back-up gemaakt op Dropbox, maar ik kan die niet importeren. Ik heb me aangemeld bij mijn HTC Back-up account en bij Dropbox en heb opslagdienst op dropbox staan met het juiste account. Vervolgens wil ik mijn telefoon vanuit de cloud herstellen, maar daar staat alleen een oude back-up van Google Drive van 25-12-2013 en geen Dropbox back-up. Wie kan mij helpen om die back-up van Dropbox erop te krijgen?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:47:39 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_140676662
Ik word nu de hele tijd lastig gevallen met de (t-mobile) Android 4.4.2 update. Maar als ik die installeer nerf ik dus mijn flash mogelijkheden?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_140710223
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:47 schreef speknek het volgende:
Ik word nu de hele tijd lastig gevallen met de (t-mobile) Android 4.4.2 update. Maar als ik die installeer nerf ik dus mijn flash mogelijkheden?
Ja. Maar goed, Flash gaat nooit meer terugkomen op Android en werkte toch altijd maar half. Heb het nog niet een keer gemist, vrijwel elke website is al aangepast. Ook dingen als embedded YT werken beter zonder flash.

En als je het toch mist kan je volgens mij nog de Dolphinbrowser met Flash plugin gebruiken.
pi_140728038
Flash is dood man
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:02:18 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_140730438
Ik ga nog steeds naar een paar websites met flash. Dus meh.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_140730581
Heb Sense 6/4.4.2 maar geflashed een tijd terug trouwens. (ROM)

Doet het goed. ^O^
pi_140730732
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:02 schreef speknek het volgende:
Ik ga nog steeds naar een paar websites met flash. Dus meh.
Kan je er eens een noemen?
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:11:04 #209
8369 speknek
Another day another slay
pi_140730781
nsfw :P
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_140739741
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:11 schreef speknek het volgende:
nsfw :P
Ik weet niet wat voor obscure nsfw sites jij bezoekt want die zijn ook allemaal zonder flash
pi_140739813
Zo heel af en toe loop ik er ook nog tegenaan. Was leuk geweest als het er nog op zat, maar ik heb daarvoor Opera Mobile staan. Matige browser, maar die ondersteund het nog wel.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_140740183
Als je tel op stil staat. En je start een game op dan is het geluid wel gewoon aan. Ook met filmpjes. Behoorlijk irritant als het geluid gewoon uit moet staan bij bepaalde gelegenheden :r
pi_140765921
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:57 schreef Santello het volgende:
Als je tel op stil staat. En je start een game op dan is het geluid wel gewoon aan. Ook met filmpjes. Behoorlijk irritant als het geluid gewoon uit moet staan bij bepaalde gelegenheden :r
Belvolume, meldingsgeluid, alarm en games/video is allemaal apart in te stellen. Gelukkig.

Instellingen -> Geluid -> Volumes
pi_140947595
Update beschikbaar!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_140947920
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:01 schreef -J-D- het volgende:
Update beschikbaar!
Voor T-Mobile?

Die heb ik al een tijdje staan maar hij wil m niet downloaden...
pi_140948524
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:13 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Voor T-Mobile?

Die heb ik al een tijdje staan maar hij wil m niet downloaden...
Nee, een nieuwe met Sense 6
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:35:59 #217
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_140952550
Vraagje.

Ik heb dus nu een jaar de M7, fijn ding, nooit problemen. Maar de camera geeft 's nachts een paars/roze gloed. Blijkt meer voor te komen bij de M7.
Kan ik hier wat aan doen?
  woensdag 11 juni 2014 @ 13:38:21 #218
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_140952623
Opsturen voor reparatie. Ik heb het ook gehad. Ze hebben de cameramodule vervangen en nu heb ik er geen last meer van.

Mijn One M7 is nu de update aan het installeren, ben benieuwd.
http://tweakers.net/nieuw(...)e-bezitters-htc-one-(m7)-krijgen-sense-6.html
pi_140953451
Klopt het trouwens dat er ¤65 kosten verbonden zijn aan het versturen/ontvangen van een toestel ter reparatie? Ondanks dat je het toestel minder dan 2 jaar in je bezit hebt?
pi_140955959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 14:05 schreef Drxx het volgende:
Klopt het trouwens dat er ¤65 kosten verbonden zijn aan het versturen/ontvangen van een toestel ter reparatie? Ondanks dat je het toestel minder dan 2 jaar in je bezit hebt?
Ik neem aan dat je de garantie via HTC hebt geregeld, dat wordt hij door Dynafix gratis opgehaald, gerepareerd en teruggebracht. Ik zou geen kosten accepteren of betalen.
Powered by JanetjeŽ
pi_140956119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 13:35 schreef Ixnay het volgende:
Vraagje.

Ik heb dus nu een jaar de M7, fijn ding, nooit problemen. Maar de camera geeft 's nachts een paars/roze gloed. Blijkt meer voor te komen bij de M7.
Kan ik hier wat aan doen?
Opsturen, wordt gemaakt onder garantie.

Probleem gaat overigens ook weer terug komen, de mijne begint er nu, 2 maanden na reparatie, ook weer last van te krijgen :N


De mijne is ook Sense 6 aan het binnenhalen :) wel ff vier uur downloaden. Paupertraag kutinternet :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_140957320
Helvetica aanzetten in Sense, blijft een heel mooi lettertype.

Overigens lijkt het allemaal wat soepeler te lopen hier.
pi_140957829
Ben zeer benieuwd :) de screenshots zien er veelbelovend uit.

En ik ben vooral benieuwd wat de batterij ervan vindt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_140957966
Ik heb trouwens nu ruim 2 maanden mijn M8 en gebruik hem itnensief, ook met foto's maken. De kwaliteit is er imo wel echt op vooruit gegaan. Nog geen klein beetje paars tijdens donkere omstandigheden en ik heb het idee dat er meer detail wordt vastgelegd dan bij de M7.

Ondanks dat hoop ik dat ze gauw toch wat meer megapixel icm die ultrapixels weten te maken. Al ben ik bang dat dat onmogelijk is zonder de telefoon idioot groot te maken, aangezien de sensor groter wordt met meer pixels van dezelfde grootte.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_140960456
quote:
14s.gif Op woensdag 11 juni 2014 16:10 schreef CaptainCookie het volgende:


Overigens lijkt het allemaal wat soepeler te lopen hier.
Loopt allemaal idd soepeler en sneller. Werkt fijner dan voor de update.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')