Jaaaa, of een hele ham.quote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook wel eens een enorme lamsbout in de oven gemaakt met iemand, duurt ff, heb je ook iets.
http://www.touchtheearthranch.com/tirestart.htmquote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik hou er niet zo van nee. En ken weinig mannen die het drinken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
MissB is een plebejer die niet van goede wijn houdt
Als je zo oud bent als missb nu is. Uitgaande van haar foto's een jaar of 41 dus.quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Op welke leeftijd is iemand een oud lijk?
FOK! kookmeeting, wij koken wel, de rest betaalt het voer en de drankquote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, of een hele ham.
Wij moeten eens samen gaan koken
[..]
Now you're just being meanquote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo oud bent als missb nu is. Uitgaande van haar foto's een jaar of 41 dus.
quote:
Ik drink het niet bij het stappen nee, maar bij het eten is het echt heel erg lekker, zeker als je bijv een 7 gangen diner doet met wijnmenu.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van nee. En ken weinig mannen die het drinken.
If onlyquote:
Ik ken er eentje, daar moest ik dan altijd speciaal rode wijn voor halen terwijl de rest allemaal bier dronk.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van nee. En ken weinig mannen die het drinken.
Ik weet wie het zegtquote:
Da's wel een beetje een wijf dan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef Sinceria het volgende:
Ik ken er eentje, daar moest ik dan altijd speciaal rode wijn voor halen terwijl de rest allemaal bier dronk.
Vind ik een goede deal!quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! kookmeeting, wij koken wel, de rest betaalt het voer en de drank.
Ik heb je toch ook gewoon gezoend?quote:
Ik hou meer ban echte mannenquote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, daar moest ik dan altijd speciaal rode wijn voor halen terwijl de rest allemaal bier dronk.
Jullie kennende moet ik mijn poker bankroll aanzienlijk vergroten om dat waar te maken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de kosten, maar daar ben ik ook wel voor in.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het nog jaquote:Op maandag 14 april 2014 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je toch ook gewoon gezoend?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |