Heel hard op z'n gezicht drukken? Ja hoor.quote:
Duidelijk jaquote:
Halverwege eentje van een minuut of 8.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel hard op z'n gezicht drukken? Ja hoor.
Een huis inrichten is het werk van de duivelquote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef Disana het volgende:
Rienk lijkt me een verschrikkelijk dominante partner.
Lijkt mij ook jaquote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef Disana het volgende:
Hij is gewoon heerszuchtig.quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een huis inrichten is het werk van de duivel
En zo hoort het ookquote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef Disana het volgende:
Het gaat er meer om ; wie is Rienk dat hij kan bepalen wat Nicolien wel of niet moet doen?quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het begin gemist, dus misschien zat daar de logische verklaring, maar dit keer ben ik voor team Rienk: waaaaarom is interieuradvies nodig?
Dat is een hele andere discussie.quote:Op maandag 14 april 2014 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat er meer om ; wie is Rienk dat hij kan bepalen wat Nicolien wel of niet moet doen?
Dat is een woordquote:Op maandag 14 april 2014 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is gewoon heerszuchtig.
Is dat een woord?
Een Jehova's getuige op blote voeten, dat zou wat zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is een hele andere discussie.![]()
Ik ben blij dat het geen jehova is, je zal het maar aan je deur krijgen.
Daar heeft Rienk wel een puntje idd., vanuit zijn Utopia gedachte, maar goed net wat Emil zegt, who cares, als Niek dat nou gewoon leuk vind, kijk en dat mag dus niet van Rienk "I care" en Rienks wil is wet.quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb het begin gemist, dus misschien zat daar de logische verklaring, maar dit keer ben ik voor team Rienk: waaaaarom is interieuradvies nodig?
Daar moet je echt zo'n meebuigend figuur als Nicoline voor hebben. Ik zou slaande ruzie met hem krijgen vanwege zijn stijfkoppigheid.quote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een woord![]()
Het lijkt me heel moeilijk om de vrede te bewaren met Rienk, zijn principes lijken nogal lukraak bijeengeharkt.
Het is gewoon enorm overdreven dat hij daar 'boos' om wordt.quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Daar heeft Rienk wel een puntje idd., vanuit zijn Utopia gedachte, maar goed net wat Emil zegt, who cares, als Niek dat nou gewoon leuk vind, kijk en dat mag dus niet van Rienk "I care" en Rienks wil is wet.
En hij zou bij ieder meningsverschil zeggen dat je het gewoon niet begrijpt.quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet je echt zo'n meebuigend figuur als Nicoline voor hebben. Ik zou slaande ruzie met hem krijgen vanwege zijn stijfkoppigheid.
Heerlijk lijkt me dat, ram die deur dicht!quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Jehova's getuige op blote voeten, dat zou wat zijn.
Dan ga je toch meppen?quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En hij zou bij ieder meningsverschil zeggen dat je het gewoon niet begrijpt.
Hij zei gisteren ook "ze begrijpt er geen fuck van", nadat Robin hem alle hoeken had laten zien tijdens een discusssie. Hij werd door 5 man hartelijk uitgelachen.quote:
Maar dat voelt hij niet. De goegemeente begrijpt hem niet, die zijn nog niet zo ver.quote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei gisteren ook "ze begrijpt er geen fuck van", nadat Robin hem alle hoeken had laten zien tijdens een discusssie. Hij werd door 5 man hartelijk uitgelachen.
Ja meppen voelt hij wel, da's waar. Maar dan voelt hij zich weer een martelaar.quote:Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat voelt hij niet. De goegemeente begrijpt hem niet, die zijn nog niet zo ver.
En dat is helemaal om hels van te wordenquote:Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat voelt hij niet. De goegemeente begrijpt hem niet, die zijn nog niet zo ver.
Negeren komt bij hem volgens mij het hardst aan.quote:Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja meppen voelt hij wel, da's waar. Maar dan voelt hij zich weer een martelaar.
Nicoline is dan ook een heilige.quote:Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
En dat is helemaal om hels van te worden
Ik zeg ook wel eens dat ik heel avant garde ben als ik geen argumenten meer heb om m'n fout goed te praten.quote:Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Het laatste vermoed ik. Waarom neemt ze genoegen met die draak?quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nicoline is dan ook een heilige.
Of een domme lulla.
Bingoquote:Op maandag 14 april 2014 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, dit koerst af op een jankbui van Dré.
Stiekeme streamert!quote:Op maandag 14 april 2014 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, dit koerst af op een jankbui van Dré.
Alsof dat een spannende gok was.quote:Op maandag 14 april 2014 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Stiekeme streamert!
Nee hoor, goed geraden, chapeau.
Andrea.quote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef Miek37 het volgende:
Blijft de vraag; wie heeft er in die Jacuzzi zitten zeiken!
Andrea stiekum uit jarloersiequote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef Miek37 het volgende:
Blijft de vraag; wie heeft er in die Jacuzzi zitten zeiken!
Gaat ook weer mis, zeker?quote:
Ze had er ook badschuim in gedaan maar wist natuurlijk van niks.quote:Op maandag 14 april 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waarom zou ze een uitzondering maken voor de jacuzzi?
Nope, het befaamde uitloopje.quote:
Yups, en dat was niet de enige keer dat ze hem prees en aanmoedigde om zijn briljante ideequote:Op maandag 14 april 2014 20:03 schreef Gert het volgende:
Ik kan niet te veel spoileren hier, maar wat een schijnheil was die Billy gisteren tijdens Centraal, als je dit zo terug ziet.
"High five".quote:Op maandag 14 april 2014 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Yups, en dat was niet de enige keer dat ze hem prees en aanmoedigde om zijn briljante idee
Kan je spoileren want die 180 graden omslag komt toch niet in de uitzending.quote:Op maandag 14 april 2014 20:03 schreef Gert het volgende:
Ik kan niet te veel spoileren hier, maar wat een schijnheil was die Billy gisteren tijdens Centraal, als je dit zo terug ziet.
Nee, we gokken hier wat er op TV uitgezonden zou kunnen worden. Zijn we warm?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |