Ik detecteer zowaar groenten in dat onderste gerecht, wie heeft dat gemaakt?quote:Op maandag 22 september 2014 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Twee weken terug heb ik het genoegen gehad om met dé nasichef johannes_vermeer mijn nasi te eten.
[ afbeelding ]
Vandaag heb ik overigens ook weer een nasi op tafel gezet, in iets andere samenstelling.
[ afbeelding ]
Ik natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik detecteer zowaar groenten in dat onderste gerecht, wie heeft dat gemaakt?
Zo zie je maar dat ook Nasi a la Pax kan evolueren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik natuurlijk!
Er zat paprika en courgette in.
Ik doe inspiratie op uit iedereens gerecht om zo uiteindelijk - na wat omzwervingen - tot de perfecte nasi te komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat ook Nasi a la Pax kan evolueren.
Dan ben je in dit topic op de juiste plek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik doe inspiratie op uit iedereens gerecht om zo uiteindelijk - na wat omzwervingen - tot de perfecte nasi te komen.
Dat ziet er goed uit.quote:Op maandag 22 september 2014 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Twee weken terug heb ik het genoegen gehad om met dé nasichef johannes_vermeer mijn nasi te eten.
[ afbeelding ]
Vandaag heb ik overigens ook weer een nasi op tafel gezet, in iets andere samenstelling.
[ afbeelding ]
Duidelijk te zien ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik natuurlijk!
Er zat paprika en courgette in.
Chinese kool lijkt me wel en wortel kan overal bij.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:24 schreef Adames het volgende:
Ik hou van spitskool en wortel in mijn nasi goreng
maar vraag me af hoe authentiek dat is
En frisse Lander Brau kan bijna overal tegenop. Behalve tegen een Brand-biertje van de tap.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Dat bier staat naast de Oetinger, was die op of is het beter?
Ik bespeur hier enige kritiek op mijn snijtechniekenquote:
Het is maar wat je prefereert natuurlijk, persoonlijk houd ik van alle groenten zeer klein gesneden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bespeur hier enige kritiek op mijn snijtechnieken
0,0. Maar dan moet je ook aangeven of je een 'Hollandse' nasi gorgeng maakt zoals hier op FOK! mee gedweept wordtquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:24 schreef Adames het volgende:
Ik hou van spitskool en wortel in mijn nasi goreng
maar vraag me af hoe authentiek dat is
Jammer die negativiteit in dit vrolijke topic, waar iedereen graag zijn creaties toontquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
0,0. Maar dan moet je ook aangeven of je een Hollandse nasi gorgeng maakt zoals hier op FOK! mee gedweept wordtof een traditionele Thaise nasi goreng, een Chinese nasi goreng of een Indonesische nasi goreng.
Ga je voor het eerste dan is zo een beetje alles toegestaan omdat het eigenlijk een fantasie "nasi goreng" is die naar eigen inzicht en smaak is samengesteld maar in de basis niets van doen heeft met de traditionele nasi goreng laat staan de "perfecte nasi-goreng"zou zijn zoals ergens werd geopperd. Want wil je daaraan voldoen dan dien je eerst in de basis al aan een aantal essentiele voorwaarden te voldoen en niet van alles en nog wat er maar in te flikkeren.
Vandaag twee van op. Brandquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En frisse Lander Brau kan bijna overal tegenop. Behalve tegen een Brand-biertje van de tap.
Omdat ik er bij blijft dat ik niets op heb met fantasie nasi-goreng ben ik dus negatief?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:52 schreef Paxcon het volgende:
Jammer die negativiteit in dit vrolijke topic, waar iedereen graag zijn creaties toont
quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom een keer op de grote markt eentje drinken dan. De grote markt in Den Haag
Je kunt toch niet serieus beweren dat het spul van jou er smakelijk uitzag?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:55 schreef Iwanius het volgende:
Omdat ik er bij blijft dat ik niets op heb met fantasie nasi-goreng ben ik dus negatief?![]()
we zijn al bij deel 3quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Culinair gezien zie ik veel potentie in dit topic.
En heel eng spul uit vieze keukenquote:Op dinsdag 23 september 2014 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar staat wel boel geneuzel tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |