abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 oktober 2014 @ 20:30:02 #251
22592 crew  Ole
pi_145375264
Ik vind het mes toch wel een gevaarlijke touch hoor! Voor de rest. _O_
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:25:52 #252
347224 SiennaForrest
Dat bepaal ik zelf wel uit!
pi_145376992
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, hier komt mijn recept.
Normaal gesproken doe ik er pindasaus en cassave bij, maar ik had geen pindakaas in huis om het te maken.
...
Dank u voor de aandacht en selamat makan.
Mooie aanvulling voor dit topic, ziet er smakelijk uit! ^O^
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_145392027
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, hier komt mijn recept.
Helemaal lekkel! Kudo's voor de Russische achtergrondmuziek! :D

Salam hangat! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:04:29 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_145397047
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:30 schreef Ole het volgende:
Ik vind het mes toch wel een gevaarlijke touch hoor! Voor de rest. _O_
Een goed mes is essentieel in elke keuken. :)

quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Dank je. :)
Ik zal volgende week ofzo mijn pindasaus posten, voor de completisten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Helemaal lekkel! Kudo's voor de Russische achtergrondmuziek! :D
Salam hangat! ;)
Dank je :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_145552536
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Cool ^O^ die header van dit topic, wat betekent dat teken?
  donderdag 16 oktober 2014 @ 09:31:46 #256
347224 SiennaForrest
pi_145594968
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 23:13 schreef Sangha het volgende:

[..]

Cool ^O^ die header van dit topic, wat betekent dat teken?
Thanks Sangha-san! :) Dat betekent 'spirit'. ;)

Edit; dat zou jij moeten weten. :D
''Ware rust is niet afwezigheid van beweging, het is evenwicht in de bewegingen.'
pi_145693358
:D
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:56:37 #258
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146043783
Johannes, het is weliswaar geen nasi, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het wellicht toch je interesse zou wekken. Vandaag heb ik heerlijke kip pilaf gemaakt. O+ Hieronder een kort fotoverslag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allereerst snijd ik de kipfilet in stukjes. Dit zijn vier kleine filets, zoals ze tegenwoordig bij de Jumbo in de winkel liggen. De 'nieuwe standaard kip', in plaats van de plofkip. Deze stukjes marineer ik in een scheut ketjap en wat chilivlokken en paprikapoeder. Daarna gaat het een paar uur de koelkast in zodat de marinade er lekker in trekt. :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer ik begin met koken snipper ik eerst een halve ui (ze waren best groot) en twee a drie tenen knoflook. Daarna trek ik een blik perziken op siroop open en snijd de halfjes in kleine blokjes. Het siroop houd ik nog even achter de hand. :) Tevens zet ik alvast het water voor de rijst aan.

SPOILER
Dan ga ik de kipstukjes bakken. Deze bak ik eerst even bruin en gaar zonder er andere ingrediënten bij te gooien. Zodra ze gaar zijn doe ik ze even in een aparte schaal.

Ik denk natuurlijk ook nog aan de rijst. ;)

SPOILER
Vervolgens gebruik ik het restje olie om de ui en knoflook op laag vuur te fruiten. Zodra de ui glazig is gaat het siroop erbij.

SPOILER
Daarna voeg ik twee kleine blikjes tomatenpuree (maar ¤ 0,08 per stuk!), een beetje zout en peper, een scheut ketjap en naar smaak sambal oelek toe. Zelf wil ik hem niet super pittig hebben, maar net genoeg om het even op je tong te voelen. :D

Vervolgens voeg ik de kipstukjes weer toe en laten het geheel even sudderen. :)

SPOILER
Als laatste even de stukjes perzik mee verwarmen. Daarna is het gerecht klaar! De rijst is ondertussen gekookt, afgegoten en doorgeroerd met een vork. Altijd fijn om het nog even te laten staan. :)

SPOILER
Daarna is het tijd om te serveren! Dat hoef ik verder niet uit te leggen, hoop ik. :9 Ik kom met deze ingrediënten uit op genoeg voor 2-3 personen.

Buon appetito! O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:06:46 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_146044180
Hier heb ik van genoten.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:35:38 #260
347224 SiennaForrest
pi_146063696
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
Johannes, het is weliswaar geen nasi, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het wellicht toch je interesse zou wekken. Vandaag heb ik heerlijke kip pilaf gemaakt. O+ Hieronder een kort fotoverslag:
Het is inderdaad geen nasi, de drempel is hoog hier, dus ik weet niet of het wel mag. De Johannes-nasi-topics© worden derhalve streng gecontroleerd. :P

Doch moet ik wel zeggen dat jouw rijst-gerecht er mag wezen. :) Lekker hoor! :Y)
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:33:15 #261
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146074121
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:35 schreef SiennaForrest het volgende:

[..]

Het is inderdaad geen nasi, de drempel is hoog hier, dus ik weet niet of het wel mag. De Johannes-nasi-topics© worden derhalve streng gecontroleerd. :P

Doch moet ik wel zeggen dat jouw rijst-gerecht er mag wezen. :) Lekker hoor! :Y)
Ik hoor vanzelf wel of het oké is. :@ Anders haal ik het weer weg. :)

Dank je! :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:36:07 #262
347224 SiennaForrest
pi_146074213
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:33 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik hoor vanzelf wel of het oké is. :@ Anders haal ik het weer weg. :)

Dank je! :D
Was een geintje hč. ;)
pi_146077411
quote:

SPOILER
Allereerst snijd ik de kipfilet in stukjes. Dit zijn vier kleine filets, zoals ze tegenwoordig bij de Jumbo in de winkel liggen. De 'nieuwe standaard kip', in plaats van de plofkip. Deze stukjes marineer ik in een scheut ketjap en wat chilivlokken en paprikapoeder. Daarna gaat het een paar uur de koelkast in zodat de marinade er lekker in trekt. :9

SPOILER
Wanneer ik begin met koken snipper ik eerst een halve ui (ze waren best groot) en twee a drie tenen knoflook. Daarna trek ik een blik perziken op siroop open en snijd de halfjes in kleine blokjes. Het siroop houd ik nog even achter de hand. :) Tevens zet ik alvast het water voor de rijst aan.

SPOILER
Dan ga ik de kipstukjes bakken. Deze bak ik eerst even bruin en gaar zonder er andere ingrediënten bij te gooien. Zodra ze gaar zijn doe ik ze even in een aparte schaal.

Ik denk natuurlijk ook nog aan de rijst. ;)

SPOILER
Vervolgens gebruik ik het restje olie om de ui en knoflook op laag vuur te fruiten. Zodra de ui glazig is gaat het siroop erbij.

SPOILER
Daarna voeg ik twee kleine blikjes tomatenpuree (maar ¤ 0,08 per stuk!), een beetje zout en peper, een scheut ketjap en naar smaak sambal oelek toe. Zelf wil ik hem niet super pittig hebben, maar net genoeg om het even op je tong te voelen. :D

Vervolgens voeg ik de kipstukjes weer toe en laten het geheel even sudderen. :)

SPOILER
Als laatste even de stukjes perzik mee verwarmen. Daarna is het gerecht klaar! De rijst is ondertussen gekookt, afgegoten en doorgeroerd met een vork. Altijd fijn om het nog even te laten staan. :)

SPOILER
Daarna is het tijd om te serveren! Dat hoef ik verder niet uit te leggen, hoop ik. :9 Ik kom met deze ingrediënten uit op genoeg voor 2-3 personen.

Buon appetito! O+
Hoi Fera, bedankt voor deze fraaie kick van het topic. Ook al is het geen nasi, toch stroomt mij het water in de mond van deze Kip Pilaf.
Wij nasi chefs staan er om bekend dat wij vaak outside the box denken zoals Ainsley Harriott en ik dat noemen en daarom kan ik ook deze non-nasi waarderen.

Door je foto's en duidelijke uitleg denk ik dat de kans vrij groot is dat ook beginnende chefs dit gerecht binnenkort zullen bereiden. Ook ik wil niet uitsluiten dat dit gerecht spoedig bij mij op tafel staat.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:35 schreef SiennaForrest het volgende:

[..]

Bedankt voor je hulp om enige kwaliteit in dit topic te waarborgen, wellicht was de Kip Pilaf a la Fera een twijfelgeval. Jij vreest overduidelijk een hellend vlak, een vrees die in een bepaald opzicht terecht is: we moeten natuurlijk niet hebben dat mensen opeens hun boerenkool gerecht hier gaan droppen.

Toch denk ik dat de kracht van deze reeks schuilt in de tastbaarheid van de gerechten: de chefs blijven dicht bij hun nasi en trachten niet elitair te worden en daarom zijn de maaltijden hier geschikt voor zowel beginnende als ervaren chefs zoals ikzelf. Fera is duidelijk in haar hart een nasichef ook al maakt zij nu toevallig iets anders en daarom vind ik dit gerecht een uitstekende toevoeging aan dit topic.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:16:45 #264
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146077578
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hoi Fera, bedankt voor deze fraaie kick van het topic. Ook al is het geen nasi, toch stroomt mij het water in de mond van deze Kip Pilaf.
Wij nasi chefs staan er om bekend dat wij vaak outside the box denken zoals Ainsley Harriott en ik dat noemen en daarom kan ik ook deze non-nasi waarderen.

Door je foto's en duidelijke uitleg denk ik dat de kans vrij groot is dat ook beginnende chefs dit gerecht binnenkort zullen bereiden. Ook ik wil niet uitsluiten dat dit gerecht spoedig bij mij op tafel staat.

[..]

Bedankt voor je hulp om enige kwaliteit in dit topic te waarborgen, wellicht was de Kip Pilaf a la Fera een twijfelgeval. Jij vreest overduidelijk een hellend vlak, een vrees die in een bepaald opzicht terecht is: we moeten natuurlijk niet hebben dat mensen opeens hun boerenkool gerecht hier gaan droppen.

Toch denk ik dat de kracht van deze reeks schuilt in de tastbaarheid van de gerechten: de chefs blijven dicht bij hun nasi en trachten niet elitair te worden en daarom zijn de maaltijden hier geschikt voor zowel beginnende als ervaren chefs zoals ikzelf. Fera is duidelijk in haar hart een nasichef ook al maakt zij nu toevallig iets anders en daarom vind ik dit gerecht een uitstekende toevoeging aan dit topic.
Een pak van mijn hart. O+

Vanzelfsprekend zal ik niet te veel van deze uitstapjes maken. Mijn tagliatelle met gerookte zalm van vanavond zal ik hier dan ook niet posten. :D
  woensdag 29 oktober 2014 @ 16:38:25 #265
347224 SiennaForrest
pi_146078358
quote:

Sensei Johannes, geen dank, graag gedaan. Als fervent lezer van de nasi-topics en als groot nasi-liefhebber probeer ik van een afstand mee te denken hoe we het nivo hoog kunnen houden.

Wat betreft uw reactie jegens Fera betreffende de Pilaf, kan ik melden dat ik dat in het geheel onderschrijf. Het is een kunstige poging een rijstgerecht te verheffen tot een Johannes-achtige ervaring en derhalve een waardevolle toevoeging.

Het is tenslotte als 'Schilderen met rijstkorrels' nietwaar... Kunst met een grote 'N'.

[ Bericht 5% gewijzigd door SiennaForrest op 29-10-2014 16:52:24 ]
pi_146081248
quote:

Buon appetito! O+
Kuddos voor je moeite en zo te lezen heeft het je gesmaakt. Nou..prima toch?
  Redactie Sport woensdag 29 oktober 2014 @ 18:07:54 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146081283
Ik zal morgen mijn boerenkool a la mexi hier even droppen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:15:52 #268
347224 SiennaForrest
pi_146081541
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Een pak van mijn hart. O+

Vanzelfsprekend zal ik niet te veel van deze uitstapjes maken. Mijn tagliatelle met gerookte zalm van vanavond zal ik hier dan ook niet posten. :D
Jammer... of in een ander (eigen) topic? :Y)
pi_146081617
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal morgen mijn boerenkool a la mexi hier even droppen.
Maak je toch gewoon een eigen topic voor aan? Of een ander topic (FoodGawkers?)
Dit is van huis uit een nasi topic. Ik vind een eigen topic ook beter want dat weet je tenminste waar wat staat.

Anders geraakt het toch alleen maar ondergesneeuwd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2014 18:18:25 ]
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:23:56 #270
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_146081815
Johannes, als trouw meelezer geniet ik altijd enorm van dit topic en de overheerlijke gerechten die hier gepost worden. Dit is nu wat je noemt een echt kwaliteitstopic. Niet alleen vanwege de hoogstaande posts, maar ook vanwege de hoogwaardige kwaliteit van de (nasi- of nasi-aanverwante) gerechten.
Mijn vraag aan jou is: wanneer wordt je nickname veranderd in Johannasi_vermeer?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:36:25 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_146082235
quote:

[..]

[..]

Johannes is liefde.
Johannes is leven.
  Moderator / Miss SHO woensdag 29 oktober 2014 @ 18:44:19 #272
22592 crew  Ole
pi_146082477
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:23 schreef MaLo het volgende:
Johannes, als trouw meelezer geniet ik altijd enorm van dit topic en de overheerlijke gerechten die hier gepost worden. Dit is nu wat je noemt een echt kwaliteitstopic. Niet alleen vanwege de hoogstaande posts, maar ook vanwege de hoogwaardige kwaliteit van de (nasi- of nasi-aanverwante) gerechten.
Mijn vraag aan jou is: wanneer wordt je nickname veranderd in Johannasi_vermeer?
:D _O_ w/
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:46:04 #273
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146082522
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:15 schreef SiennaForrest het volgende:

[..]

Jammer... of in een ander (eigen) topic? :Y)
Dat durf ik niet. :@ Zo geweldig kan ik ook weer niet koken.
pi_146082768
quote:
Zullen we dat maar niet doen? :{ Die nick die hij nu voert is m.i. prima genoeg.Anders kan ik de nick Ken Hom II wel gaan voeren...
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:04:50 #275
347224 SiennaForrest
pi_146083333
quote:
6s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat durf ik niet. :@ Zo geweldig kan ik ook weer niet koken.
Dit forumdeel (culinesse a gogo) gaat over koken en dergelijke, en is niet voorbehouden aan sterrenchefs, maar voor een ieder die van koken houdt! *O*
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:10:30 #276
347224 SiennaForrest
pi_146083671
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:53 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zullen we dat maar niet doen? :{ Die nick die hij nu voert is m.i. prima genoeg.Anders kan ik de nick Ken Hom II wel gaan voeren...
:?

Wel een topchef by the way! _O_
pi_146116669
Zekers. Hij heeft op latere leeftijd nog een pelgrimstocht gemaakt naar China en daar een bezoek gebracht aan alle topkeukens. Interessante documentaire op de BBC indertijd.

Jenny van Asian Glories heeft toen haar zaak nog de moeite waard van een bezoek was (1999) ook bezoek van hem gekregen. De z/w foto stond ook altijd pontificaal achterin rechts in haar zaak aan de muur.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2014 16:22:59 ]
pi_146138562
quote:
De forum-admins en ik hebben dit uiteraard overwogen, maar na uitgebreid overleg hebben wij besloten uit respect voor de geliefde meester van de Hollandse school Johannes Vermeer deze voorgestelde verandering niet uit te voeren.

Wel wordt er nog vergaderd over een eventueel toe te voegen tag aan mijn username, denk dan aan 'Redactie Nasi' of iets dergelijks. Alleen zijn Yvonne en Danny hier nog niet over uit.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:35:07 #279
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_146145662
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

De forum-admins en ik hebben dit uiteraard overwogen, maar na uitgebreid overleg hebben wij besloten uit respect voor de geliefde meester van de Hollandse school Johannes Vermeer deze voorgestelde verandering niet uit te voeren.

Wel wordt er nog vergaderd over een eventueel toe te voegen tag aan mijn username, denk dan aan 'Redactie Nasi' of iets dergelijks. Alleen zijn Yvonne en Danny hier nog niet over uit.
Ik ben voor :7
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_146148896
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Dat is wel het minste wat ze kunnen doen! ^O^
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 november 2014 @ 18:12:14 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_147028891
Schopje!

Ik ben nu nasi aan het maken en zal hier na het eten een fotoverslag neerplempen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 november 2014 @ 19:06:29 #282
Rawr
pi_147030578
Nasi á la Drizzt

De ingrediënten zijn aanwezig en staan klaar op het aanrecht:

SPOILER
SPOILER
Kip snijden, altijd leuk werk:

SPOILER
De kip ligt in de pan en aangezien koken dikwijls dorstig werk is kon ik even wat vloeibare hulp tot me nemen:

SPOILER
De groente is er inmiddels ook bij gegooid, ziet er al best te nassen (hihi xd) uit:

SPOILER
En de rijst op het vuur:

SPOILER
Eitje in de pan:

SPOILER
Alles bij mekaar:

SPOILER
En klaar:

SPOILER
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_147031722
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi á la Drizzt

De ingrediënten zijn aanwezig en staan klaar op het aanrecht:

SPOILER
SPOILER
Kip snijden, altijd leuk werk:

SPOILER
De kip ligt in de pan en aangezien koken dikwijls dorstig werk is kon ik even wat vloeibare hulp tot me nemen:

SPOILER
De groente is er inmiddels ook bij gegooid, ziet er al best te nassen (hihi xd) uit:

SPOILER
En de rijst op het vuur:

SPOILER
Eitje in de pan:

SPOILER
Alles bij mekaar:

SPOILER
En klaar:

SPOILER
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Jij, in CUL?

Dat was de vraag :')

Overigens: satésaus bij de nasi ^O^
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 november 2014 @ 20:43:51 #284
Rawr
pi_147034454
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:34 schreef Selestha het volgende:

[..]

Jij, in CUL?

Dat was de vraag :')

Overigens: satésaus bij de nasi ^O^
Reeksnaam slaat op johannes_vermeer, een stamgast in VBL SC, vandaar :7
pi_147035958
Een vork bij je pan gebruiken?

Heel amateuristisch en slecht voor je.
  woensdag 26 november 2014 @ 21:30:24 #286
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_147036559
hoe heet die vogel?
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 november 2014 @ 21:48:55 #287
Rawr
pi_147037506
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Een vork bij je pan gebruiken?

Heel amateuristisch en slecht voor je.
Die had ik gebruikt om de rijst in de grote pan te doen. Deed zonder te kijken de la open omdat ik de kip en groente in de gaten hield en greep het eerste wat ik voelde. Beetje sneu wel, maar ach.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoe heet die vogel?
Tali :)
pi_147039198
hypocriete lul
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 november 2014 @ 22:24:09 #289
Rawr
pi_147039219
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 22:23 schreef Saind het volgende:
hypocriete lul
:o
pi_147047336
quote:
14s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi á la Drizzt
Jongens wat smaakte dit goed :9 Nasi stelt nooit teleur, gelukkig maar, want er is nog genoeg over voor 3 porties, die zometeen mooi de diepvries in gaan ^O^
Top gedaan hoor! ^O^ :Y)
  donderdag 27 november 2014 @ 09:13:11 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147047591
Ik heb er honger van gekregen, Drizzt. :)
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 november 2014 @ 11:44:10 #292
Rawr
pi_147050724
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 08:55 schreef Sangha het volgende:

[..]

Top gedaan hoor! ^O^ :Y)
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
^O^
  donderdag 27 november 2014 @ 11:47:17 #293
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147050800
Waar die satesaus vandaan komt is mij wel een raadsel.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_147050875
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik kon toveren O+

Hey Drizzt, welkom en zulks *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 november 2014 @ 11:58:47 #295
Rawr
pi_147051076
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
Op de eerste foto zie je dat pakje liggen :P
  donderdag 27 november 2014 @ 12:06:23 #296
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_147051233
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Op de eerste foto zie je dat pakje liggen :P
Hoe gaat de bereiding ervan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 november 2014 @ 12:09:56 #297
Rawr
pi_147051306
quote:
11s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe gaat de bereiding ervan?
Paar minuten in een pan met heet (niet kokend) water. Daar was de grootste pan voor :)
pi_147051331
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit, waar bleef de uitnodiging om aan te schuiven?
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 november 2014 @ 12:13:46 #299
Rawr
pi_147051395
quote:
8s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dit, waar bleef de uitnodiging om aan te schuiven?
Je weet best dat twee obese lijven veel te veel is voor mijn vloer.
pi_147052392
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je weet best dat twee obese lijven veel te veel is voor mijn vloer.
_O-
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')