abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138918288
Thaaanks! Morgen gelijk VOG aanvragen en hopelijk binnenkort mn eerste ritje! Zijn hier nog leuke verhalen over de eerste keer werken?
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:08:09 #52
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138918546
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Lolish het volgende:
Thaaanks! Morgen gelijk VOG aanvragen en hopelijk binnenkort mn eerste ritje! Zijn hier nog leuke verhalen over de eerste keer werken?
Gelijk een Q7 mee gekregen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_138918780
De schadenotatie véél te uitgebreid doen, waardoor er enorm veel kruisjes op het schadeblok stonden.

Tijdje later kwam ik weer bij die garage, zegt die man: ja, je kan het gewoon globaal opschrijven hoor, soms zijn er mensen die alle minuscule krasjes noteren, maar dat is niet nodig.
pi_138919019
Vandaag een spoedje Eindhoven - Wamel gehad in een Zafira.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 20:20:36 ]
pi_138919177
Jezus :')
pi_138919197
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan?
En Duits kenteken?
Nee, toch niet
pi_138919258
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan?
En Duits kenteken?
Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...

Viaductstraat in Wamel. Vlak voor dat viaductje, net buiten de bebouwde kom. Check maar eens op Maps.

Ja Duits kenteken. De LM is in Duitsland gevestigd en verhuurt wel vaker wagens met Duitse of Belgische kentekens.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 20:24:10 ]
pi_138919397
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...

Viaductstraat in Wamel. Vlak voor dat viaductje, net buiten de bebouwde kom. Check maar eens op Maps.

Ja Duits kenteken. De LM is in Duitsland gevestigd en verhuurt wel vaker wagens met Duitse of Belgische kentekens.
Ah, oke, dacht even dat je tegen een stilstaande auto op de oprit was gereden
Nee, toch niet
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:32:36 #59
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138919666
Knap lullig, ook wel dom eigenlijk. :*

Gelukkig valt de schade mee zo te zien.
pi_138919686
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:

SPOILER
Gast :')

Strike 3: out?
pi_138919841
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Gast :')

Strike 3: out?
Ik heb wel eens zo'n AR seniordame gesproken die tig schades had gereden. Van een Transit het dak kapot gemaakt bij 'm ergens naar binnen rijden tot paaltjes rammen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:32 schreef Sjouveur het volgende:
Knap lullig, ook wel dom eigenlijk. :*

Gelukkig valt de schade mee zo te zien.
Ja die bumper is van plastic. De voorbumper van die andere had alleen een kleine deuk en wat lakschade. Viel ook wel mee.

Vond dat met die kast dommer eigenlijk. :')
pi_138920069
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb wel eens zo'n AR seniordame gesproken die tig schades had gereden. Van een Transit het dak kapot gemaakt bij 'm ergens naar binnen rijden tot paaltjes rammen.

[..]

Ja die bumper is van plastic. De voorbumper van die andere had alleen een kleine deuk en wat lakschade. Viel ook wel mee.

Vond dat met die kast dommer eigenlijk. :')
Bumper lijkt mij niet zo'n goedkope, en zo te zien heeft ie parkeersensoren (deden die het niet), wat het weer iets duurder maakt.
pi_138920194
Ooit van dode hoek gehoord slimpie? :')

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Bumper lijkt mij niet zo'n goedkope, en zo te zien heeft ie parkeersensoren (deden die het niet), wat het weer iets duurder maakt.
Mwoh, zo'n bumper alleen valt ook wel weer mee. Paar honderd euro gok ik zo, mocht er geen electronica als parkeersensoren meegenomen zijn.
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:46:40 #64
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138920301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Panthera. het volgende:
Mwoh, zo'n bumper alleen valt ook wel weer mee. Paar honderd euro gok ik zo, mocht er geen electronica als parkeersensoren meegenomen zijn.
Orginele spul bij je dealer is bukken, en dan zit er ook nog marge op van de spuiter.
Dit zijn voor zowel een dealer als spuiter de verdienklusjes.

Reken maar op 700-1000 euro ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_138920308
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:41 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Volgens mij stonden die uit. In ieder geval niet gehoord. Het laatste wat ik hoorde was een toetje en 1 seconde later stond ik stil.

Ach het is maar blik. AR is goed verzekerd dus dat is het probleem niet. Ik ben allang blij dat er geen jong meisje met haar hond toevallig achter de auto liep en dat ik die geraakt had..

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:44 schreef Panthera. het volgende:
Ooit van dode hoek gehoord slimpie? :')
Helaas wel. Kwestie van niet goed genoeg gekeken, ja ik weet het.

Wat ik niet snap is dat ze achter mij stil ging staan. Ik stond best wel links op de weg en er was ruimte genoeg om mij rechts in te halen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:55:06 #66
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138920665
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat ze achter mij stil ging staan. Ik stond best wel links op de weg en er was ruimte genoeg om mij rechts in te halen.
Uhm... ten eerste sta je links op de weg, dat is niet de bedoeling en ten tweede, bij het achteruit inparkeren maak je een draai waarbij de neus vaak uitzwaait. Dus lijkt me niet gek dat die persoon voor de zekerheid eventjes wacht om te kijken wat jij doet.
pi_138920888
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:55 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Uhm... ten eerste sta je links op de weg, dat is niet de bedoeling en ten tweede, bij het achteruit inparkeren maak je een draai waarbij de neus vaak uitzwaait. Dus lijkt me niet gek dat die persoon voor de zekerheid eventjes wacht om te kijken wat jij doet.
Die weg vond het plaats. Iets verder dan die cursor stond ik, ter hoogte van die eerste lantaarnpaal na de cursor. Ik stond gewoon stil door m'n papieren te zoeken, en ze zei achteraf ook dat ze dat gezien had. Mjah, ik reed achteruit => automagisch 100% schuld.

pi_138921093
En wanneer dacht je van dat het een goed idee was om het op het forum te gooien? Erg veel positieve reacties of medeleven ga je echt niet krijgen. Het enige wat je nu krijgt is dat je weer het pispaaltje (kastknuffelaar) van het topic wordt.
Beter had je het in de doofpot gegooid. :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:06:35 #69
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138921285
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef DrSnuggle het volgende:
En wanneer dacht je van dat het een goed idee was om het op het forum te gooien? Erg veel positieve reacties of medeleven ga je echt niet krijgen. Het enige wat je nu krijgt is dat je weer het pispaaltje (kastknuffelaar) van het topic wordt.
+1 Je gaat er zo ook een beetje om vragen
pi_138921319
Beter hadtie in zijn spiegel gekeken :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:07:17 #71
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138921324
quote:
Dat werd hem in de whatsapp groep vanmiddag al aangeraden ja, de goede oude doofpot :P

Maar op zich vind ik het wel goed dat Amoeba ervoor kiest om niks te verbergen. Als mensen hem daardoor als pispaaltje gaan gebruiken dan weet je ook meteen dat je diegene niet serieus hoeft te nemen.
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:08:46 #72
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_138921412
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Dat werd hem in de whatsapp groep vanmiddag al aangeraden ja, de goede oude doofpot :P
Er is een woordje voor dit soort type mensen ;)
pi_138921434
quote:
Want je mag dit niet vertellen? Wordt een beetje een sneue SC als je dit soort bedoeningen krijgt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik ben te eerlijk. Maar volgens mij waren juist jij en ik het erover eens dat je zoiets gewoon moet kunnen vertellen zonder weggepest te worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef MuurStraat het volgende:
Beter hadtie in zijn spiegels gekeken :')
Fixed.
  dinsdag 15 april 2014 @ 21:12:20 #74
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138921613
quote:
2s.gif [b]Op dinsdag 15 april 2014 21:09 schreef Amoeba het volgende:[/b
[..]

Ik ben te eerlijk. Maar volgens mij waren juist jij en ik het erover eens dat je zoiets gewoon moet kunnen vertellen zonder weggepest te worden.
Klopt, zie mijn (trage) edit. Ik zit op mijn mobiel, snel typen is er niet bij. :P
pi_138921692
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 april 2014 21:09 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want je mag dit niet vertellen? Wordt een beetje een sneue SC als je dit soort bedoeningen krijgt.

[..]

[..]

Fixed.
Ik zei niet dat je het niet mag vertellen, en je hebt gelijk dat het nu geen SC (slowchat?) meer is. Leuk leesvoer en ik kan er nog om lachen ook. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')