abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2014 @ 19:55:48 #26
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138877657
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik zie onze andere grote vriend Kennard Bos nu al schuimbekken: "DIE KIRKWOOD JAT GEWOON ONZE VERHAALLIJNEN!!!!" :')

Maar gelijk heb je zeker :)

[..]

Laat ik het zo zeggen: tegen de tijd dat ik met hem klaar ben heeft hij niet alleen mascara nodig, maar de gehele make-up set van zijn moeder. En daarnaast mag-ie dan, net als Molly Cunningham, een bezoekje brengen aan de orthodontist om het fietsenrek dat dan in zijn mond zit weer in ere te herstellen. Want ja, ik moest toch ergens mijn fietsen kwijt? :P
Misschien is Freddie wel de volgende hunk op zijn enge twitteraccount. :X

Maar die Peter Kelder zou ik wel willen zien. :D _O-
En ja, gooi die fietsen maar richting hem. Dan hoef ik niet weer zo te schrikken.
pi_138877791
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:55 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Misschien is Freddie wel de volgende hunk op zijn enge twitteraccount. :X
Oh nee, breng hem nou niet op ideeën :X

quote:
Maar die Peter Kelder zou ik wel willen zien. :D _O-
En ja, gooi die fietsen maar richting hem. Dan hoef ik niet weer zo te schrikken.
Die Peter Kelder zal te zien zijn in de 7de Hollyoaks Later-serie :P
En maak je maar geen zorgen hoor, jij bent veilig. Er moet toch iemand zijn die Leela intussen beschermt tegen dat gespuis? ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 14 april 2014 @ 20:05:40 #28
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138878051
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 19:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Oh nee, breng hem nou niet op ideeën :X

[..]

Die Peter Kelder zal te zien zijn in de 7de Hollyoaks Later-serie :P
En maak je maar geen zorgen hoor, jij bent veilig. Er moet toch iemand zijn die Leela intussen beschermt tegen dat gespuis? ;)
Ik was niet van plan om daar ooit nog een keer op te gaan kijken. Dus het maakt mij niet uit. :)

En dank u Meneer Kelder. *) In dat geval zal ik jou rustig je gang laten gaan. :)
Tevens zal ik er ook voor zorgen dat haar dochter ook niet in gevaar komt.
:7
pi_138878163
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:05 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik was niet van plan om daar ooit nog een keer op te gaan kijken. Dus het maakt mij niet uit. :)

En dank u Meneer Kelder. *) In dat geval zal ik jou rustig je gang laten gaan. :)
Tevens zal ik er ook voor zorgen dat haar dochter ook niet in gevaar komt.
:7
Kijk, dat is goed om te horen :)
Laat je overigens niet afleiden door de verschijning van Sienna, want anders is Peri ineens verdwenen en ben ik haast genoodzaakt om Sienna ook een gratis fiets te geven. Niet dat ze daar dan mee kan vluchten, maar het maakt haar toch iets minder knap :P
  maandag 14 april 2014 @ 20:22:25 #30
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138878756
Trouwens, even tussendoor, in Gtst is momenteel eenzelfde verhaallijn als met Ste/Brendan en Maxine/Patrick zie ik net: huiselijk geweld tussen twee mannen. Heel toevallig na het eerste homohuwelijk in de Nederlandse soap. En een jaar na de parachutesprong. Goh, zouden ze hun inspiratie tegenwoordig misschien halen uit, ik weet niet, iets dat Hollyoaks heet? :')
  maandag 14 april 2014 @ 20:24:03 #31
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138878847
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Kijk, dat is goed om te horen :)
Laat je overigens niet afleiden door de verschijning van Sienna, want anders is Peri ineens verdwenen en ben ik haast genoodzaakt om Sienna ook een gratis fiets te geven. Niet dat ze daar dan mee kan vluchten, maar het maakt haar toch iets minder knap :P
Dank voor de tip. ^O^ _O-
Maar mevrouw Blake gaat het toch niet winnen tegenover Mevrouw Lomax O+
  maandag 14 april 2014 @ 20:26:09 #32
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138878942
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, even tussendoor, in Gtst is momenteel eenzelfde verhaallijn als met Ste/Brendan en Maxine/Patrick zie ik net: huiselijk geweld tussen twee mannen. Heel toevallig na het eerste homohuwelijk in de Nederlandse soap. En een jaar na de parachutesprong. Goh, zouden ze hun inspiratie tegenwoordig misschien halen uit, ik weet niet, iets dat Hollyoaks heet? :')
Inderdaad. Ik ben ook weer eens aan het kijken. Dit zou wel erg toevallig zijn he.
Aan de andere kant. Met Lucas zou ik nooit geen medelijden kunnen hebben. Dus Menno mag wat mij betreft z'n gang gaan. :)
  maandag 14 april 2014 @ 20:30:47 #33
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138879168
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben ook weer eens aan het kijken. Dit zou wel erg toevallig zijn he.
Aan de andere kant. Met Lucas zou ik nooit geen medelijden kunnen hebben. Dus Menno mag wat mij betreft z'n gang gaan. :)
Ben ik het volledig mee eens. Stamp dat irritante wijf maar eens goed de grond in en neem indien nodig zijn rol maar lekker over. Niet dat ik het nog goed volg of zo, maar toch. ^O^
pi_138879206
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef luftersel het volgende:
Ach, het viel me al mee dat er bij dat huwelijk van Lucas en Menno geen personenbusje in het zaaltje crashte, dus wat dat betreft :')
  maandag 14 april 2014 @ 20:33:52 #35
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138879361
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ben ik het volledig mee eens. Stamp dat irritante wijf maar eens goed de grond in en neem indien nodig zijn rol maar lekker over. Niet dat ik het nog goed volg of zo, maar toch. ^O^
Precies. :)
En mep die zus van hem er ook maar uit. Je bent en blijft de dochter van de huishoudster. :')
Nee Nina jij bent geweldig zeg. :r
  maandag 14 april 2014 @ 21:34:03 #36
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138883204
Oh ik weet trouwens niet hoe het met jullie zit, maar ik ga de komende afleveringen niet kijken. Ik kan serieus NIKS in de spoilers vinden dat mij ook maar een grijntje interesseert. :{ Ik denk dat ik mezelf alleen maar chagrijnig maak als ik de afleveringen ga kijken.
pi_138883484
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef luftersel het volgende:
Oh ik weet trouwens niet hoe het met jullie zit, maar ik ga de komende afleveringen niet kijken. Ik kan serieus NIKS in de spoilers vinden dat mij ook maar een grijntje interesseert. :{ Ik denk dat ik mezelf alleen maar chagrijnig maak als ik de afleveringen ga kijken.
Ik wist totaal niet meer wat er deze week zou gebeuren, waarschijnlijk omdat ik de spoilers niet (goed) had gelezen :')
Maar inderdaad, veel soeps is het niet. EN ALS ZE HET WAGEN OM DINDY NÚ AL UIT ELKAAR TE LATEN GAAN... :( :( :(
  maandag 14 april 2014 @ 21:38:45 #38
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138883536
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik wist totaal niet meer wat er deze week zou gebeuren, waarschijnlijk omdat ik de spoilers niet (goed) had gelezen :')
Maar inderdaad, veel soeps is het niet. EN ALS ZE HET WAGEN OM DINDY NÚ AL UIT ELKAAR TE LATEN GAAN... :( :( :(
Rustig maar, de Sunday Scoop heeft verraden dat Dirk heeft gevraagd of Cindy bij hem intrekt volgende week. ;)
pi_138883665
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef luftersel het volgende:

[..]

Rustig maar, de Sunday Scoop heeft verraden dat Dirk heeft gevraagd of Cindy bij hem intrekt volgende week. ;)
Ah, mooi. Nu had ik de Sunday Scoop ook al overgeslagen na het zien van de foto's met Molly en Jason, maar nu begrijp ik ook wat die twee daar eigenlijk doen _O-
  maandag 14 april 2014 @ 22:12:57 #40
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138886174
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef luftersel het volgende:
Ik lees de spoilers eigenlijk bijna niet. Of ze moeten hier een keer staan. :)
Ik ga wel kijken. En ik als ik het echt niets vind, ben ik misschien een keer wat sneller klaar met kijken dan anders.
  maandag 14 april 2014 @ 22:41:10 #41
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138888121
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik lees de spoilers eigenlijk bijna niet. Of ze moeten hier een keer staan. :)
Ik ga wel kijken. En ik als ik het echt niets vind, ben ik misschien een keer wat sneller klaar met kijken dan anders.
Na de teleurstellende spoilers van de laatste tijd wil ik me eigenlijk altijd laten verrassen tegenwoordig en de spoilers ook niet lezen. Maar het trekt me elke keer weer. :P (behalve nu dan, ik heb namelijk echt pas vandaag gelezen wát er precies in de spoilers staat, terwijl morgen de volgende alweer komen _O- ).
  maandag 14 april 2014 @ 22:55:08 #42
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138888857
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:41 schreef luftersel het volgende:

[..]

Na de teleurstellende spoilers van de laatste tijd wil ik me eigenlijk altijd laten verrassen tegenwoordig en de spoilers ook niet lezen. Maar het trekt me elke keer weer. :P (behalve nu dan, ik heb namelijk echt pas vandaag gelezen wát er precies in de spoilers staat, terwijl morgen de volgende alweer komen _O- ).
Ik kan het ook wel begrijpen.
Echter lees ik eigenlijk nooit de Engelse reacties, tenzij jij of PeterKelder erover beginnen en een eventuele link plaatsen. Misschien dat, dat nog wel gaat komen overigens. :)
Hopelijk ben je over de nieuwe spoilers positiever. Als je die gaat lezen natuurlijk.. :P
  maandag 14 april 2014 @ 23:11:12 #43
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138889722
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 22:55 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel begrijpen.
Echter lees ik eigenlijk nooit de Engelse reacties, tenzij jij of PeterKelder erover beginnen en een eventuele link plaatsen. Misschien dat, dat nog wel gaat komen overigens. :)
Hopelijk ben je over de nieuwe spoilers positiever. Als je die gaat lezen natuurlijk.. :P
Ik weet nu al de kopjes van de volgende spoilers:
- 'Danny makes a shocking discovery'
- 'Sandy is left devastated by Fraser's lies'
- 'Fraser's problems intensify'
- 'Fraser prepares to flee with Tegan and Rose'
- 'Fraser is found dead in a shocking twist'

Want volgende week is het dus zover, dan wordt hij vermoord. Dus nee dankje, misschien schakel ik over twee weken weer in. :9
  maandag 14 april 2014 @ 23:14:20 #44
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138889878
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik weet nu al de kopjes van de volgende spoilers:
- 'Danny makes a shocking discovery'
- 'Sandy is left devastated by Fraser's lies'
- 'Fraser's problems intensify'
- 'Fraser prepares to flee with Tegan and Rose'
- 'Fraser is found dead in a shocking twist'

Want volgende week is het dus zover, dan wordt hij vermoord. Dus nee dankje, misschien schakel ik over twee weken weer in. :9
Ja, die kant zullen ze wel opgaan he. :X Iedereen moet nog even een vervelende scene met hem krijgen. Voor de verdachten lijst.
Dan zou ik zeggen. Schakel volgende week vrijdag weer in. Dan kun je Fraser nog even uitzwaaien. :W
  maandag 14 april 2014 @ 23:17:52 #45
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138890054
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja, die kant zullen ze wel opgaan he. :X Iedereen moet nog even een vervelende scene met hem krijgen. Voor de verdachten lijst.
Dan zou ik zeggen. Schakel volgende week vrijdag weer in. Dan kun je Fraser nog even uitzwaaien. :W
Nee dank je. _O- Ik ga niet een personage uitzwaaien dat voor mij niet heeft bestaan. Want door bijna alle scènes met hem te skippen en door het feit dat hij mijns inziens gewoon zo slecht in elkaar zit (niet slecht als in duivels, maar gewoon inhoudsloos) qua personage kan ik het geen personage noemen. ;) Ik bedoel, wat heeft hij nou voor toegevoegde waarde gehad?

Hetzelfde gold voor Vincent, zijn stint heeft ook niks teweeg gebracht en zijn exit heb ik dan ook niet gezien. :P
  maandag 14 april 2014 @ 23:24:51 #46
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138890350
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef luftersel het volgende:

[..]

Nee dank je. _O- Ik ga niet een personage uitzwaaien dat voor mij niet heeft bestaan. Want door bijna alle scènes met hem te skippen en door het feit dat hij mijns inziens gewoon zo slecht in elkaar zit (niet slecht als in duivels, maar gewoon inhoudsloos) qua personage kan ik het geen personage noemen. ;) Ik bedoel, wat heeft hij nou voor toegevoegde waarde gehad?

Hetzelfde gold voor Vincent, zijn stint heeft ook niks teweeg gebracht en zijn exit heb ik dan ook niet gezien. :P
Tja, daar valt wel wat voor te zeggen ja. :D
Het was ook zo onrealistisch allemaal. Nee, een toegevoegde waarde was het niet nee.

Tja Vincent. :') Ik keek al zeker 2 maanden geloof ik, toen hij een keer screentime kreeg. En toen die begon te praten viel ik bijna achter van m'n stoel. Dat was echt te slecht. _O-
Gelukkig duurde het toen niet lang meer voordat hij vertrok. :)
  maandag 14 april 2014 @ 23:35:40 #47
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138890827
Grace die binnen een half uur ofzo al weer buiten staat in de donderdagaflevering. _O-
Lachwekkend gewoon. Terwijl ze net onder toch wel redelijk grote politie begeleiding opgepakt werd voor een moordaanslag.

En vervolgens direct al weer, haar vader voor de zoveelste keer het slechtste toewenst. :')
  maandag 14 april 2014 @ 23:40:22 #48
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_138890989
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:35 schreef Koosnaam het volgende:
Grace die binnen een half uur ofzo al weer buiten staat in de donderdagaflevering. _O-
Lachwekkend gewoon. Terwijl ze net onder toch wel redelijk grote politie begeleiding opgepakt werd voor een moordaanslag.

En vervolgens direct al weer, haar vader voor de zoveelste keer het slechtste toewenst. :')
Zonder ook maar enkele uitleg over waarvoor ze eigenlijk is gearresteerd, met welk bewijs, welke getuige, en hoe ze binnen no-time weer vrij komt.... :') :') :')
  maandag 14 april 2014 @ 23:48:34 #49
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_138891339
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 23:40 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zonder ook maar enkele uitleg over waarvoor ze eigenlijk is gearresteerd, met welk bewijs, welke getuige, en hoe ze binnen no-time weer vrij komt.... :') :') :')
Tja nog wel waarom. Maar inderdaad, als je onder zo'n begeleiding opgepakt wordt. Zou je toch ook in Engeland in voorlopige voorarrest komen te zitten. En inderdaad, waarom is ze dan opgepakt. Als ze ook maar helemaal geen bewijs hadden nee. :') _O-

Oowja, oom agent Sonny was er in ieder geval niet blij mee.
Ik vind hem en Carmel ook niets aan trouwens.
pi_138924927
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')